Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 25 czerwca 2020

SEO dla e-commerce – 5 ważnych elementów

Tagi: e-sklep SEO
SEO dla e-commerce - 5 ważnych elementów | nazwa.pl

Osiągnięcie właściwej pozycji w wyszukiwarkach jest kluczowe dla sukcesu sklepu internetowego. Zmagamy się tu zarówno z dużą konkurencją ze strony innych biznesów, jak i zmieniającymi się algorytmami Google. Ważne zatem, by opanować podstawy SEO, pamiętając o najważniejszych elementach decydujących o tym, czy Google „polubi” naszą stronę.

1. Znajdź właściwe słowa kluczowe

SEO nie istnieje bez słów kluczowych i naszą pracę musimy zacząć od ich określenia. Jeżeli nie dobierzemy odpowiednich fraz, działania mogą być nieskuteczne. Dlatego skupmy się na starannym researchu.

Znajdź właściwe słowa kluczowe do pozycjonowania sklepu internetowego | nazwa.pl

Najlepiej w tym celu wykorzystać darmowe narzędzie Google Planer słów kluczowych, gdzie dowiemy się, jaka jest średnia ilość wyszukiwań danych fraz w miesiącu oraz konkurencja przy ich wykorzystaniu.

Wybierając słowa kluczowe, zobaczymy, że zainteresowanie konkurencji krótszymi i ogólnymi frazami jest znacznie większe. Dlatego też warto korzystać z mniej „obleganych” fraz dłuższych, wykorzystując efekt tzw. długiego ogona. Oznacza to pozycjonowanie większej ilości naszych stron na słowach kluczowych, z których każde generuje stosunkowo mały ruch, ale łącznie dają efekt skali.

Przewagą dłuższych i szczegółowych fraz nad ogólnymi jest także to, że użytkownicy, którzy je wpisują, są bardziej zdecydowani na zakup, niż ci wprowadzający frazy ogólne. Wynika to z faktu, że szczegółowe słowa kluczowe dotyczą bardziej konkretnego produktu, podczas gdy ogólne całej grupy produktów. Wpisują je zazwyczaj użytkownicy, którzy jeszcze nie wiedzą, czego szukają, a zatem nie do końca są „na kupnie”.

Aby znaleźć właściwe słowa kluczowe, spróbujmy poznać zainteresowania naszych klientów. W tym celu warto przeglądać fora, blogi branżowe oraz wpisy na grupach w social media. Dowiemy się tak, co jest dla klientów ważne w kwestii produktów oraz jakiego języka używają. W tym celu doskonale sprawdzą się także narzędzia do monitorowania Internetu.

2. Nie powielaj treści

Błędem wielu sklepów internetowych jest to, że na stronach produktów pojawiają się treści występujące także w witrynach innych sklepów. Problem wynika często z wykorzystywania opisów produktów dostarczonych przez producenta.

Powielanie tekstów z innych stron internetowych to tzw. duplicate content. Praktyka ta jest karana przez algorytm Google, który promuje strony z oryginalnymi treściami. Może to sprawić, że nasz sklep będzie pojawiał się niżej w wynikach wyszukiwania.

Jedynym sposobem, by zapobiec „karze” od Google, jest tworzenie unikalnych opisów produktów. Oczywiście wymaga to kreatywności i copywriterskiego warsztatu, ale gra jest „warta świeczki”, ponieważ unikalne treści wyraźnie przekładają się na sukces w SEO.

3. Zadbaj o obrazy

Ważną częścią wyszukiwarki Google jest wyszukiwarka obrazów. Wielu użytkowników chce zobaczyć produkt, by wiedzieć, czy jest to właśnie rzecz, której szukają. Dlatego trzeba zadbać o dobrej jakości zdjęcia, które prowokują do kliknięć i następnie przejścia na stronę sklepu.

Zadbaj o wysokiej jakości obrazy i zdjęcia w sklepie internetowym | nazwa.pl

Aby jednak wyszukiwarka była w stanie „zobaczyć” nasze zdjęcia, musimy wypełnić tag Alt grafiki. Powinny się w nim znaleźć odpowiednie słowa kluczowe, które zwiększą szansę na to, że zdjęcia pojawią się na żądane frazy w Google. Alt powinien jednak równocześnie odzwierciedlać to, co przedstawia obraz.

4. Zoptymalizuj adresy URL

Adresy URL stanowią pomoc dla robotów Google przy przeszukiwaniu witryny oraz jej indeksacji. Mają znaczenie także dla użytkowników – poprawnie skonstruowane dają wrażenie ładu oraz informują o zawartości danej podstrony.

Optymalny adres URL na stronie produktu będzie wyglądał przyjaźnie i zrozumiale. Unikać zatem należy dynamicznie generowanych adresów stanowiących nieczytelny zbiór cyfr i liter. Zamiast tego lepiej użyć adresów opisowych (przykładowo dla męskich spodni byłoby to: http://twojadomena.pl/spodnie_joggery_szare).

W adresie nie należy także używać dużych liter, które mogą być dezorientujące dla użytkowników. Lepiej wybierać także myślniki zamiast podkreślników ze względu na ustawienia konfiguracyjne robotów Google. Dobrze jest także umieścić w adresie słowo kluczowe.

Należy także blokować zduplikowane adresy URL za pomocą pliku robots.txt. Ważne jest również ustanawianie przekierowań 301 dla uszkodzonych adresów, ponieważ mogły już zostać zaindeksowane przez Google.

Przydatnym narzędziem – od strony serwera – które realizuje funkcję optymalizacji adresów URL jest moduł mod_rewrite. Czołowi dostawcy usług hostingowych, tacy jak nazwa.pl, oferują dostępność tego modułu w każdym oferowanym przez siebie pakiecie hostingowym (narzędzie to jest standardowo aktywne na serwerach z serii Hosting Cloud, oferowanych przez nazwa.pl).

5. Nie zapominaj o wersji mobilnej

Coraz więcej użytkowników dokonuje zakupów za pośrednictwem mobilnej wersji sklepów internetowych. W Polsce jest to na razie 20% kupujących, jednak w USA aż 40%. Wg przewidywań także i u nas będzie można zauważyć w najbliższych latach podobny i wyższy odsetek.

Dobrze skonfigurowana wersja sklepu internetowego | nazwa.pl

Odpowiednio skonstruowana wersja mobilna sklepu jest ważna nie tylko dla wzrostu sprzedaży, ale także dla SEO. W 2018 roku Google wprowadziło Mobile First Index, co oznacza, że przy ustalaniu pozycji strony w wyszukiwarce za główny wariant uważana jest jej wersja mobilna, nie desktopowa. Speed Update Google wprowadziło także uzależnienie rankingu stron od szybkości ładowania się ich wersji mobilnej.

Z tego powodu niezbędna jest optymalizacja witryny pod kątem smartfonów i tabletów. Przy tworzeniu strony dobrze jest zastosować podejście mobile first oznaczające rozpoczynanie procesu jej projektowania od wersji mobilnej, po to, by dodawać kolejne funkcje mogące pojawiać się dopiero na komputerach. Przysłuży się to nie tylko SEO – sklep będzie także bardziej wydajny i funkcjonalny.

Przede wszystkim optymalizacja

Działania SEO wymagają codziennej pracy nad optymalizacją strony. Nie rozwiąże tego za nas agencja zajmująca się pozycjonowaniem – niezbędna jest rzetelna dbałość o konstrukcję treści i przeprowadzanie skutecznego researchu słów kluczowych.

Osiągnięcie trwałego sukcesu w tej dziedzinie jest bardzo trudne. Zazwyczaj jesteśmy skazani na zmieniające się pozycje w Google i ciągłą walkę o utrzymanie się w TOP 5 czy TOP 10. Gdy jednak będzie się to udawać, odczujemy wyraźny wzrost sprzedaży, który wynagrodzi nam trud zmagań z SEO.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Nowe statystyki CDN nazwa.pl
5 lutego 2024

Nowe statystyki CDN nazwa.pl

Statystyki CDN nazwa.pl, dostępne w CloudHosting Panel i w Panelu Klienta, zostały rozbudowane o kolejne... Statystyki CDN nazwa.pl, dostępne w CloudHosting Panel i w Panelu Klienta, zostały rozbudowane o kolejne użyteczne informacje. Dzięki nim znacznie łatwiej sprawdzisz skuteczność wykorzystania sieci Content Delivery Network przez swoje strony i szybko określisz ewentualne poprawki w konfiguracji, jakie warto wprowadzić. Warto korzystać z CDN nazwa.pl CDN nazwa.pl to sieć geograficznie rozproszonych serwerów, które przechowują kopie elementów Twojej strony bliżej użytkowników końcowych. Skrócenie odległości pomiędzy odbiorcą a witryną poprawia szybkość jej pracy. Cały proces określa się mianem buforowania danych. Gdy użytkownik wysyła zapytanie o witrynę, najbliższy węzeł CDN nazwa.pl przekazuje do jego przeglądarki przechowywane u siebie dane. Informacje, których nie ma w danym węźle, pobierane są z serwera źródłowego. Wskaźnik HIT do serwera CDN Jeśli dane Twojej strony internetowej są w pamięci węzła CDN, natychmiast zostaną wysyłane do przeglądarki użytkownika. W statystykach CDN taką sytuację opisuje wskaźnik HIT. Dane, których nie ma w pamięci CDN, są w pierwszej kolejności pobierane z serwera źródłowego. Następnie, o ile w konfiguracji witryny nie wykluczyłeś ich z możliwości buforowania, zostaną one zapisane w węźle CDN i będą tam czekać, aż kolejna osoba postanowi wejść na Twoją stronę. Oprócz sytuacji, w których dochodzi do pobrania strony po raz pierwszy, standardowo część danych nigdy nie jest gromadzona w węzłach CDN. Przykładem mogą być pliki PHP, które praktycznie zawsze uruchamiane są na źródłowym serwerze...
Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX? | nazwa.pl
2 czerwca 2021

Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX?

Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników... Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników. W dużym stopniu o powodzeniu projektu IT stanowi jakość interakcji, która występuje miedzy człowiekiem a gotowym rozwiązaniem, z którego korzysta. Szukaniem odpowiedzi na pytania, czego ludzie oczekują od oprogramowania komputerowego i stron WWW, w jaki sposób się po nich poruszają, na co zwracają przy korzystaniu z nich uwagę, zajmują się projektanci UX, czyli User Experience Designers. Na czym polega ich praca oraz jakie metody działania stosują? Czym jest UX? Skrót UX (user experience) odnosi się do sposobu projektowania skoncentrowanego na pozytywnym doświadczeniu użytkownika. Stosuje się go zazwyczaj w kontekście produktów cyfrowych, takich jak aplikacje czy strony internetowe, co nie oznacza, że nie jest ono istotne także w przypadku przedmiotów w pełni analogowych, jak samochody czy nawet szczoteczki do zębów. Należy je również odpowiednio zaprojektować. Gdy już wybraliśmy dla naszego projektu domenę internetową czy też zoptymalizowany hosting pod WordPressa, warto zadbać o pozytywne doświadczenie użytkownika. W przypadku produktów cyfrowych należy skupić się na określeniu celu, jaki stoi przed witryną czy aplikacją. Wymaga to także wiedzy o zachowaniach targetu projektu, ponieważ poznanie jego potrzeb jest kluczowe. Następnie trzeba zadbać o to, aby droga do celu osób korzystających z produktu była możliwie krótka i prosta. Osiąga się to dzięki odpowiednio zaprojektowanej architekturze informacji. Jej stworzenie wymaga dokładnego określenia schematu podróży klienta. Podstawową kwestią jest tu na przykład czytelna nawigacja...
Korzystaj z najnowszych wersji PHP, MariaDB i PostgreSQL - zwiększ bezpieczeństwo i wydajność swojej strony WWW! | nazwa.pl
25 maja 2021

Korzystaj z najnowszych wersji PHP, MariaDB i PostgreSQL – zwiększ bezpieczeństwo i wydajność swojej strony WWW!

Skrypty napisane w języku PHP oraz bazy danych stanowią podstawę działania zdecydowanej większości dynamicznych... Skrypty napisane w języku PHP oraz bazy danych stanowią podstawę działania zdecydowanej większości dynamicznych serwisów internetowych. Wraz z pojawianiem się nowych wersji PHP oraz kolejnych wersji silników baz danych, rodzi się konieczność aktualizacji tego oprogramowania na usłudze, z której korzystasz. Jest to niezbędne, przede wszystkim, dla zapewnienia bezpieczeństwa oraz wydajności działania stron WWW, które uruchamiasz na hostingu. W ramach wszystkich pakietów hostingowych nazwa.pl możesz korzystać z aktualnych wersji baz MariaDB 10.5 i PostgreSQL 13 oraz z PHP w wersji 8. Jeśli korzystasz z niewspieranej przez twórców PHP wersji tego języka lub z niewspieranych wersji baz danych, masz możliwość zaktualizować je samodzielnie lub zlecić nam ten proces. Jeżeli nie zamierzasz nic zmieniać, wystarczy, że zamówisz dodatkową usługę „Obsługa starszych wersji PHP i baz danych”. Przypominamy, że bezpłatna obsługa PHP 7.2 oraz MariaDB 10.1 i PostgreSQL 9.3, na serwerach nazwa.pl, kończy się 30.06.2021 r. PHP Język PHP jest powszechnie stosowany do tworzenia skryptów uruchamianych po stronie serwera. Oferuje cały szereg narzędzi przydatnych dla każdego webmastera i właściciela strony, a także znajduje zastosowanie w tworzeniu programów działających w trybie graficznym czy też przetwarzania danych z poziomu wiersza poleceń...
nazwa.pl rozwija Cloud Backup wspólnie z Klientami
16 listopada 2020

nazwa.pl rozwija Cloud Backup wspólnie z Klientami!

Od dzisiaj Klienci nazwa.pl mogą korzystać z najnowszej wersji programu Cloud Backup, służącego do wykonywania kopii... Od dzisiaj Klienci nazwa.pl mogą korzystać z najnowszej wersji programu Cloud Backup, służącego do wykonywania kopii zapasowych plików przechowywanych na komputerach z systemem Windows 7, 8 lub 10. Kolejne wydanie Cloud Backup to przede wszystkim nowe funkcjonalności, takie jak: anulowanie wykonywanej kopii, ustawienie szybkości połączenia czy udoskonalenie funkcji napraw. Cloud Backup to aplikacja, która skutecznie chroni użytkowników komputerów z systemem Windows przed niepożądanymi skutkami cyberataków, w tym ataków typu ransomware. Wykonywane regularnie kopie bezpieczeństwa chronią Klientów nazwa.pl także przed skutkami awarii dysku lub utraty laptopa. Rozwój usług spółki jest możliwy dzięki wzorowej komunikacji pomiędzy Klientami a zespołem nazwa.pl. Przyglądnijmy się zatem nowym funkcjonalnościom, które zostały wprowadzone w kolejnej wersji aplikacji Cloud Backup. Anulowanie wykonywanej kopii Wsłuchujemy się w głos naszych Klientów, których opinie i sugestie pomagają w ulepszeniu i rozwoju Cloud Backup. Wprowadziliśmy oczekiwaną przez wielu użytkowników możliwość anulowania aktualnie wykonywanej kopii bezpieczeństwa. Dzięki temu w przypadku, gdy wybrane zostaną złe pliki lub ich zbyt duża ilość, nie trzeba już czekać na zakończenie procesu wykonania kopii, tylko można go zatrzymać, a następnie rozpocząć na nowo. Kopia realizowana po raz pierwszy, po anulowaniu jest całkowicie usuwana (także z wykazu kopii). W przypadku kolejnych kopii, usunięta zostaje wyłącznie ta, która aktualnie była wykonywana i przerwano ten proces, a wszystkie poprzednie pozostają nienaruszone...
Przyspiesz swojego WordPressa za pomocą Redis i Memcached | nazwa.pl
20 października 2020

Przyspiesz swój WordPress za pomocą Memcached lub Redis!

Wystarczy dosłownie kilka kliknięć, a Twoja strona może przyspieszyć nawet ponad 10x! W nazwa.pl jest to możliwe, dzięki... Wystarczy dosłownie kilka kliknięć, a Twoja strona może przyspieszyć nawet ponad 10x! W nazwa.pl jest to możliwe, dzięki aktywacji jednego z magazynów danych – Memcached lub Redis, które zapewniają szybszą pracę stron internetowych opartych o WordPress. Jak zatem skorzystać z tych technologii i dlaczego warto to zrobić? Sprawdź przygotowaną przez nas instrukcję. W 2019 roku nazwa.pl wprowadziła do swojej oferty magazyn danych Memcached, a w 2020 roku został udostępniony dla Klientów także Redis. Są one dostępne w ramach wszystkich pakietów hostingowych, bez dodatkowych opłat, a ich samodzielna aktywacja zajmuje dosłownie kilka minut. Memcached to rozproszony system buforowania pamięci cache. Jest często używany do przyspieszania witryn internetowych przez buforowanie danych i obiektów w pamięci RAM, aby zmniejszyć liczbę odczytów z zewnętrznych źródeł danych (takich jak baza danych lub API). Memcached jest uważany za jeden z lepszych sposobów na przyspieszenie witryny. Prawidłowo skonfigurowany Memcached zmniejsza obciążenie bazy danych i utrzymuje mniej zajęty serwer, co skutkuje lepszą wydajnością i czasem ładowania strony. W przypadku Redis mamy do czynienia z funkcjonalnością polecaną szczególnie dla dynamicznych witryn internetowych. Można na nich użyć pamięci podręcznej obiektów Redis, aby zużywać mniej zasobów bazy danych, buforując wyniki złożonych zapytań do bazy, przyspieszając czas wykonywania PHP na serwerze i znacznie przyspieszając ładowanie dynamicznej witryny internetowej...

jak zaprojektować stronę główną?
21 października 2019

Jak zaprojektować stronę główną?

Użytkownik odwiedzający naszą witrynę najczęściej trafia na stronę główną. Od tego, jak jest zaprojektowana, w dużym stopniu... Użytkownik odwiedzający naszą witrynę najczęściej trafia na stronę główną. Od tego, jak jest zaprojektowana, w dużym stopniu zależy, czy zainteresujemy go swoją ofertą. Dlatego też projektowaniu strony głównej należy poświęcić wyjątkowo dużo uwagi. Jakie elementy warto na niej umieścić? Dlaczego strona główna jest ważna? Strona główna w dużej mierze decyduje o pierwszym wrażeniu, jakie odniesie użytkownik mający kontakt z naszą marką w Internecie. Można to porównać do wizyty w butiku lub biurze, gdzie znaczenie ma nie tylko wystrój lokalu, ale także obsługa klienta. Obsługa klienta powinna czytelnie przedstawić ofertę firmy, zaproponować konkretny produkt lub skierować gościa do specjalisty, który rozwiąże jego problem. Dzięki temu nie będzie zmuszony do bezradnego rozglądania się po lokalu w poszukiwaniu interesującego go produktu (co skończyłoby się zapewne tym, że opuściłby sklep i udał się do kolejnego). Jak powinna być zaprojektowana strona główna? Aby strona główna spełniała swoje zadanie, powinna w sposób jasny i czytelny przedstawiać najważniejsze atuty firmy. Jednocześnie musi to robić w formie bardzo skrótowej, aby użytkownik nie zniecierpliwił się czytaniem danej sekcji. Zniecierpliwiony użytkownik często zamknie stronę i nie przejdzie przewinie strony dalej. Ze strony głównej użytkownik powinien dowiedzieć się, czy firma oferuje to, czego szuka oraz czy jest wiarygodna. Jeżeli na oba pytania udzieli odpowiedzi „tak”, jest szansa...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(246)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.