Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 25 czerwca 2020

SEO dla e-commerce – 5 ważnych elementów

Tagi: e-sklep SEO
SEO dla e-commerce - 5 ważnych elementów | nazwa.pl

Osiągnięcie właściwej pozycji w wyszukiwarkach jest kluczowe dla sukcesu sklepu internetowego. Zmagamy się tu zarówno z dużą konkurencją ze strony innych biznesów, jak i zmieniającymi się algorytmami Google. Ważne zatem, by opanować podstawy SEO, pamiętając o najważniejszych elementach decydujących o tym, czy Google „polubi” naszą stronę.

1. Znajdź właściwe słowa kluczowe

SEO nie istnieje bez słów kluczowych i naszą pracę musimy zacząć od ich określenia. Jeżeli nie dobierzemy odpowiednich fraz, działania mogą być nieskuteczne. Dlatego skupmy się na starannym researchu.

Znajdź właściwe słowa kluczowe do pozycjonowania sklepu internetowego | nazwa.pl

Najlepiej w tym celu wykorzystać darmowe narzędzie Google Planer słów kluczowych, gdzie dowiemy się, jaka jest średnia ilość wyszukiwań danych fraz w miesiącu oraz konkurencja przy ich wykorzystaniu.

Wybierając słowa kluczowe, zobaczymy, że zainteresowanie konkurencji krótszymi i ogólnymi frazami jest znacznie większe. Dlatego też warto korzystać z mniej „obleganych” fraz dłuższych, wykorzystując efekt tzw. długiego ogona. Oznacza to pozycjonowanie większej ilości naszych stron na słowach kluczowych, z których każde generuje stosunkowo mały ruch, ale łącznie dają efekt skali.

Przewagą dłuższych i szczegółowych fraz nad ogólnymi jest także to, że użytkownicy, którzy je wpisują, są bardziej zdecydowani na zakup, niż ci wprowadzający frazy ogólne. Wynika to z faktu, że szczegółowe słowa kluczowe dotyczą bardziej konkretnego produktu, podczas gdy ogólne całej grupy produktów. Wpisują je zazwyczaj użytkownicy, którzy jeszcze nie wiedzą, czego szukają, a zatem nie do końca są „na kupnie”.

Aby znaleźć właściwe słowa kluczowe, spróbujmy poznać zainteresowania naszych klientów. W tym celu warto przeglądać fora, blogi branżowe oraz wpisy na grupach w social media. Dowiemy się tak, co jest dla klientów ważne w kwestii produktów oraz jakiego języka używają. W tym celu doskonale sprawdzą się także narzędzia do monitorowania Internetu.

2. Nie powielaj treści

Błędem wielu sklepów internetowych jest to, że na stronach produktów pojawiają się treści występujące także w witrynach innych sklepów. Problem wynika często z wykorzystywania opisów produktów dostarczonych przez producenta.

Powielanie tekstów z innych stron internetowych to tzw. duplicate content. Praktyka ta jest karana przez algorytm Google, który promuje strony z oryginalnymi treściami. Może to sprawić, że nasz sklep będzie pojawiał się niżej w wynikach wyszukiwania.

Jedynym sposobem, by zapobiec „karze” od Google, jest tworzenie unikalnych opisów produktów. Oczywiście wymaga to kreatywności i copywriterskiego warsztatu, ale gra jest „warta świeczki”, ponieważ unikalne treści wyraźnie przekładają się na sukces w SEO.

3. Zadbaj o obrazy

Ważną częścią wyszukiwarki Google jest wyszukiwarka obrazów. Wielu użytkowników chce zobaczyć produkt, by wiedzieć, czy jest to właśnie rzecz, której szukają. Dlatego trzeba zadbać o dobrej jakości zdjęcia, które prowokują do kliknięć i następnie przejścia na stronę sklepu.

Zadbaj o wysokiej jakości obrazy i zdjęcia w sklepie internetowym | nazwa.pl

Aby jednak wyszukiwarka była w stanie „zobaczyć” nasze zdjęcia, musimy wypełnić tag Alt grafiki. Powinny się w nim znaleźć odpowiednie słowa kluczowe, które zwiększą szansę na to, że zdjęcia pojawią się na żądane frazy w Google. Alt powinien jednak równocześnie odzwierciedlać to, co przedstawia obraz.

4. Zoptymalizuj adresy URL

Adresy URL stanowią pomoc dla robotów Google przy przeszukiwaniu witryny oraz jej indeksacji. Mają znaczenie także dla użytkowników – poprawnie skonstruowane dają wrażenie ładu oraz informują o zawartości danej podstrony.

Optymalny adres URL na stronie produktu będzie wyglądał przyjaźnie i zrozumiale. Unikać zatem należy dynamicznie generowanych adresów stanowiących nieczytelny zbiór cyfr i liter. Zamiast tego lepiej użyć adresów opisowych (przykładowo dla męskich spodni byłoby to: http://twojadomena.pl/spodnie_joggery_szare).

W adresie nie należy także używać dużych liter, które mogą być dezorientujące dla użytkowników. Lepiej wybierać także myślniki zamiast podkreślników ze względu na ustawienia konfiguracyjne robotów Google. Dobrze jest także umieścić w adresie słowo kluczowe.

Należy także blokować zduplikowane adresy URL za pomocą pliku robots.txt. Ważne jest również ustanawianie przekierowań 301 dla uszkodzonych adresów, ponieważ mogły już zostać zaindeksowane przez Google.

Przydatnym narzędziem – od strony serwera – które realizuje funkcję optymalizacji adresów URL jest moduł mod_rewrite. Czołowi dostawcy usług hostingowych, tacy jak nazwa.pl, oferują dostępność tego modułu w każdym oferowanym przez siebie pakiecie hostingowym (narzędzie to jest standardowo aktywne na serwerach z serii Hosting Cloud, oferowanych przez nazwa.pl).

5. Nie zapominaj o wersji mobilnej

Coraz więcej użytkowników dokonuje zakupów za pośrednictwem mobilnej wersji sklepów internetowych. W Polsce jest to na razie 20% kupujących, jednak w USA aż 40%. Wg przewidywań także i u nas będzie można zauważyć w najbliższych latach podobny i wyższy odsetek.

Dobrze skonfigurowana wersja sklepu internetowego | nazwa.pl

Odpowiednio skonstruowana wersja mobilna sklepu jest ważna nie tylko dla wzrostu sprzedaży, ale także dla SEO. W 2018 roku Google wprowadziło Mobile First Index, co oznacza, że przy ustalaniu pozycji strony w wyszukiwarce za główny wariant uważana jest jej wersja mobilna, nie desktopowa. Speed Update Google wprowadziło także uzależnienie rankingu stron od szybkości ładowania się ich wersji mobilnej.

Z tego powodu niezbędna jest optymalizacja witryny pod kątem smartfonów i tabletów. Przy tworzeniu strony dobrze jest zastosować podejście mobile first oznaczające rozpoczynanie procesu jej projektowania od wersji mobilnej, po to, by dodawać kolejne funkcje mogące pojawiać się dopiero na komputerach. Przysłuży się to nie tylko SEO – sklep będzie także bardziej wydajny i funkcjonalny.

Przede wszystkim optymalizacja

Działania SEO wymagają codziennej pracy nad optymalizacją strony. Nie rozwiąże tego za nas agencja zajmująca się pozycjonowaniem – niezbędna jest rzetelna dbałość o konstrukcję treści i przeprowadzanie skutecznego researchu słów kluczowych.

Osiągnięcie trwałego sukcesu w tej dziedzinie jest bardzo trudne. Zazwyczaj jesteśmy skazani na zmieniające się pozycje w Google i ciągłą walkę o utrzymanie się w TOP 5 czy TOP 10. Gdy jednak będzie się to udawać, odczujemy wyraźny wzrost sprzedaży, który wynagrodzi nam trud zmagań z SEO.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Zarządzaj kopiami zapasowymi w CloudHosting Panel | nazwa.pl
26 maja 2022

Zarządzaj kopiami zapasowymi w CloudHosting Panel

Regularne kopie zapasowe pomagają chronić pliki, bazy i konta e-mail przed przypadkową utratą danych. Funkcja... Regularne kopie zapasowe pomagają chronić pliki, bazy i konta e-mail przed przypadkową utratą danych. Funkcja BACKUP, z której możesz korzystać na swoim serwerze CloudHosting, zapewnia szybkie i łatwe zarządzanie tym bardzo ważnym elementem usługi. Indywidualny harmonogram, możliwość natychmiastowego wykonywania kopii zapasowych, dowolny okres przechowywania backupów czy automatyczne odtwarzanie wybranych elementów to tylko nieliczne zalety narzędzia, które pozwala oszczędzić czas i uniknąć problemów związanych z przypadkowym usunięciem danych. Idealne narzędzie do wykonywania backupów CloudHosting w nazwa.pl umożliwia pełną automatyzację procesu zarządzania kopiami zapasowymi. Backupy plików, baz danych, czy kont e-mail nie tylko wykonasz i odtworzysz automatycznie, ale również dla każdego typu danych ustalisz dowolny okres ich przechowywania. Możesz też w każdej chwili wykonać natychmiastowe kopie na żądanie, co jest bardzo przydatne na przykład podczas aktualizacji strony WWW. Szybkie tworzenie i odtwarzanie danych Po zalogowaniu do CloudHosting Panel wybierz opcję BACKUP. Utwórz swoją kopię na żądanie, skonfiguruj harmonogram wykonywania automatycznych kopii lub odzyskaj wybrane elementy z istniejących backupów. Dzięki dostępowi do historii operacji sprawdź, kiedy i jakie kopie zapasowe zostały wykonane na Twoim hostingu! Harmonogram kopii zapasowych Backupy baz danych powinieneś tworzyć jak najczęściej. W CloudHosting Panel ustawisz harmonogram ich wykonywania nawet co godzinę...
Autokonfiguracja Memcached na serwerach CloudHosting e-Sklep w nazwa.pl
7 czerwca 2021

Autokonfiguracja Memcached na serwerach CloudHosting e−Sklep w nazwa.pl

Memcached to system buforowania pamięci podręcznej, którego głównym celem jest usprawnienie działania rozbudowanych... Memcached to system buforowania pamięci podręcznej, którego głównym celem jest usprawnienie działania rozbudowanych aplikacji internetowych. Doskonale nadaje się jako narzędzie wspomagające dla sklepów internetowych, potrafiąc przyspieszyć ich działanie nawet kilkukrotnie. Od teraz Memcached skonfigurowany jest automatycznie w ramach instalacji PrestaShop na serwerach CloudHosting e-Sklep! Jeżeli od zawsze marzyłeś, aby prowadzić własny biznes e-commerce lub jeżeli Twoja firma wymaga natychmiastowej transformacji i przejścia do świata online, na pewno zastanawiałeś się, jak najprościej jest to wykonać. W nazwa.pl doskonale rozumiemy, że nie każdy musi być informatykiem czy programistą, dlatego udostępniamy gotowe rozwiązania, aby maksymalnie uprościć i skrócić czas potrzebny na rozpoczęcie handlu online. Dzięki naszej usłudze CloudHosting e-Sklep uruchomisz gotowy i zoptymalizowany sklep internetowy dosłownie w ciągu kilku chwil! Wyselekcjonowane dodatki do PrestaShop na serwerach CloudHosting e-Sklep PrestaShop to oprogramowanie e-commerce, które jest w sposób ciągły rozwijane przez dużą grupę pasjonatów i praktyków z całego świata. Dzięki temu bardzo szybko dostosowuje się ono do zmian, które wynikają z trendów na rynku handlu online, w tym do oczekiwań klientów. Początkujący użytkownik może pogubić się w gąszczu ponad 4000 modułów, które ono oferuje. Nie wszystkie moduły są potrzebne, aby skutecznie...
Autokonfiguracja Redisa na serwerach CloudHosting WordPress | nazwa.pl
9 kwietnia 2021

Autokonfiguracja Redisa na serwerach CloudHosting WordPress

Redis to magazyn danych, który efektywnie przyspiesza działanie stron internetowych. Skorzystanie z niego w ramach... Redis to magazyn danych, który efektywnie przyspiesza działanie stron internetowych. Skorzystanie z niego w ramach WordPressa dotychczas wymagało dodatkowych ustawień na serwerze, instalowania odpowiednich wtyczek w skrypcie i ich konfiguracji. Te czasy odchodzą w zapomnienie! Od dziś uruchamiając swój ulubiony CMS na serwerach CloudHosting WordPress, otrzymujesz gotową stronę, z włączonym Redisem i automatycznie skonfigurowaną wtyczką W3 Total Cache. Sprawdź koniecznie, jakie korzyści przyniesie to Twojej stronie WWW! Przyspieszanie WordPressa z Redisem Istnieje wiele wtyczek zwiększających szybkość stron WWW zbudowanych z użyciem WordPressa. Działanie tych wtyczek polega głównie na przyspieszaniu generowania interfejsu witryny, poprzez przechowywanie poszczególnych stron w wersji statycznej. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy strony te nie uruchamiają żadnego kodu, czyli zawsze wyświetlana jest na nich ta sama treść. Właściciele witryn zbudowanych w oparciu o WordPressa często jednak korzystają z możliwości, jakie daje interakcja z użytkownikiem, nie mówiąc już o wykorzystywaniu WordPressa do budowy sklepów internetowych. W takich przypadkach wtyczki buforujące podstrony w formie statycznych plików po prostu nie znajdują zastosowania. Z pomocą przychodzi wówczas Redis, pamięć podręczna działająca po stronie serwera, która została udostępniona w ramach usług hostingowych nazwa.pl we wrześniu 2020 roku. Redis to magazyn struktury danych, który doskonale sprawdza się do cachowania zapytań z bazy MariaDB. Do swojej pracy wykorzystuje pamięć RAM, więc jego działanie nie jest...
4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy | nazwa.pl
9 lipca 2020

4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy

Niewielkie lub rozpoczynające działalność firmy zazwyczaj nie dysponują pokaźnym budżetem na marketing. W Internecie... Niewielkie lub rozpoczynające działalność firmy zazwyczaj nie dysponują pokaźnym budżetem na marketing. W Internecie można jednak promować się małym kosztem, jedynie z pewnym nakładem pracy. Jak to zrobić? 1. Social media Marketingowy potencjał mediów społecznościowych jest trudny do przecenienia. Dzięki nim możemy promować swoje produkty i zwiększać świadomość marki. Podstawowe znaczenie ma tu budowanie relacji z użytkownikami. Jeżeli zaangażujemy się w te działania, użytkownicy staną się bliżej związani z marką, co może przeistoczyć ich w lojalnych, powracających klientów. Social media to doskonały sposób na prowadzenie content marketingu. Polega na udostępnianiu wartościowych i angażujących treści, z których użytkownicy mogą czerpać wiedzę lub po prostu przyjemność. Za pomocą Facebooka możemy tworzyć interesujące posty, pamiętając, aby zachować raczej krótką formę, a także załączać atrakcyjne zdjęcia. Serwis pozwala też na uczestnictwo w grupach, gdzie możemy włączać się do dyskusji, promując w ten sposób firmę i budując wizerunek eksperta. Warto pomyśleć także o stworzeniu własnej grupy, która będzie dotyczyć naszej branży. Instagram stworzony jest natomiast do udostępniania zdjęć i krótkich video. Treści mogą dotyczyć naszych produktów i jeżeli umieścimy je w atrakcyjnym kontekście, mają szansę zainteresować użytkowników. Dobrym pomysłem jest także dokumentowanie życia firmy. Jeżeli na zdjęciach pojawiać się będą jej pracownicy, użytkownicy dostrzegą „ludzkie oblicze” marki...

wersje językowe na wordpressie
16 lipca 2019

Wielojęzyczność w WordPressie. Jak to zrobić?

Jeśli chcesz dodać do swojej strony inną wersję językową, w WordPressie zrobisz to stosunkowo łatwo. Wykorzystać do tego... Jeśli chcesz dodać do swojej strony inną wersję językową, w WordPressie zrobisz to stosunkowo łatwo. Wykorzystać do tego celu możesz darmowe wtyczki, z których polecamy Polylang. Dowiedz się, jak ją skonfigurować. Instalacja wtyczki Polylang 1. Wejdź do panelu administracyjnego Wordpress i najedź w menu po lewej na pozycję WTYCZKI, a następnie kliknij DODAJ NOWĄ. 2. W polu wyszukiwania wpisz - Polylang. 3. Kliknij ZAINSTALUJ, a następnie AKTYWUJ. Dodawanie nowego języka (na przykładzie języka angielskiego) Najpierw stwórz polską wersję językową strony. Jest to konieczne, aby można było później przyporządkowywać tworzone podstrony do konkretnego języka. 1. W menu panelu kliknij LANGUAGES. 2. W oknie Choose a language, wybierz z listy po lewej odpowiedni język, a domyślnie zostaną ustawione zawartości pozostałych okien. Będzie je można zmienić teraz lub w każdym innym momencie. Dla ewentualnych zmian interesować Cię będą okna: - full name: wprowadzona tu nazwa pojawi się w menu wyboru języka na stronie. Zmień domyślną nazwę, jeśli zamiast Polski wolisz np. PL, - order: wartość ta decyduje o kolejności języków w okienku zmiany języków. Język o najniższej wartości będzie traktowany jako pierwszy. 3. Kliknij ADD NEW LANGUAGE. Na górze strony pojawią się zaznaczone na czerwono komunikaty, zignoruj je. 4. Następnie przeprowadź cały proces ponownie, dodając język angielski. Wybierz...
e-sklep, e commerce z nazwa.pl
27 czerwca 2019

Twój e-Sklep w nazwa.pl!

Czy rewolucja z jaką mamy do czynienia w handlu, doprowadzi do tego, że za kilka lat znikną z naszych miast hipermarkety? Czy... Czy rewolucja z jaką mamy do czynienia w handlu, doprowadzi do tego, że za kilka lat znikną z naszych miast hipermarkety? Czy wszystkie produkty kupować będziemy za pośrednictwem globalnej sieci? Dziś e-commerce jest jednym z najczęściej używanych pojęć przez specjalistów od marketingu. Często docierają do nas wiadomości o spektakularnych sukcesach firm sprzedających w sieci. Polacy pokochali e-zakupy. W 2018 roku wydali na nie ok 40 mld zł, a w tym roku według szacunku ekspertów zajmujących się tematem, będzie to blisko 50 mld zł! Najczęściej zamawiamy odzież, dodatki, akcesoria oraz książki, płyty z muzyką, a także filmy – wynika z najnowszego raportu branżowego portalu Interaktywnie.com. Jeżeli interesuje Cię udział w tym dynamicznie rosnącym segmencie rynku, nazwa.pl ma dla Ciebie rozwiązanie. Dzięki nowej usłudze, którą jest e-Sklep od wystartowania ze sprzedażą w Internecie dzieli Cię zaledwie kilka kliknięć! e-Sklep w nazwa.pl to intuicyjne narzędzie opracowane w oparciu o system PrestaShop, któremu zaufało ponad 250 000 przedsiębiorców na całym świecie. Wielu z nich osiągnęło sukces sprzedając w sieci. Sklep zainstalowany jest na platformie hostingowej, nazwa.pl dzięki czemu działa szybko i płynnie. Możesz wybierać spośród ponad 5 000 szablonów oraz 3 000 wtyczek pozwalających na dowolną konfigurację usługi dopasowując ją do swoich oczekiwań. Prosta konfiguracja daje możliwość samodzielnego ustawienia integracji z narzędziami analitycznymi...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(135)
  • CDN(25)
  • WordPress(67)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(21)
  • Poczta(18)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(128)
  • Webmastering(40)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 22 454 48 10 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone