Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Kopia zapasowa poczty
    • Mail Backup 25 GB
    • Mail Backup 100 GB
    • Mail Backup 250 GB
    • Mail Backup Pay-Per-Use
    Kopia zapasowa komputera
    • Cloud Backup 25 GB
    • Cloud Backup 100 GB
    • Cloud Backup 250 GB
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa na CloudHosting
    • Odzyskaj dane korzystając z Usług IT

    Technologie: tworzenie kopii bezpieczeństwa w oparciu o harmonogram oraz na żądanie, szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania danych z kopii do 90 dni wstecz, aplikacja Windows, macOS i Linux

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 zł/rok | eu – 5 zł/rok | com – 40 zł/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 24 listopada 2021

Nowe funkcjonalności w CloudHosting Panel

Tagi: CloudHosting CloudHosting Panel hosting
Nowe funkcjonalności w CloudHosting Panel w nazwa.pl

Jesteście niewyczerpanym źródłem nowych pomysłów na rozwój CloudHosting Panel. Dziękujemy Wam za wszystkie zgłoszone uwagi i sugestie. W dowód wdzięczności za Wasze zaangażowanie postanowiliśmy odłożyć inne projekty i czym prędzej wprowadzić zmiany, które ułatwią Wam pracę z nowym narzędziem 😊

 

Jak to się zwykło mówić „co człowiek to opinia”. Ponieważ jednak wiele z Waszych opinii pokrywało się, było to dla nas jasnym sygnałem dotyczącym oczekiwań, które macie wobec CloudHosting Panel. Chcąc, aby stworzone przez nas narzędzie było nie tylko piękne, ale również usprawniało Waszą pracę, przystąpiliśmy do realizacji nowych funkcjonalności już od momentu otrzymania pierwszych uwag.

Sortowanie w wykazach i procentowe zajętości dyskowe

Na pierwszy ogień zmian w CloudHosting Panel, poszły funkcjonalności, z których korzystacie najczęściej. Wykazy kont e-mail, domen i baz danych zyskały nowe możliwości sortowania, dzięki którym o wiele szybciej znajdziecie potrzebne informacje, szczególnie jeżeli posiadacie wiele skonfigurowanych wpisów. Oprócz samego sortowania na wykazach pojawiła się również informacja o procentowych zajętościach dyskowych. Nie zrezygnowaliśmy jednak z oznaczania kolorowymi wskaźnikami tych zajętości, gdyż taki system prezentacji pozwoli Wam w szybki sposób wychwycić usługi z dużym wykorzystaniem oznaczone kolorem czerwonym.

Sortowanie w wykazach i procentowe zajętości dyskowe CloudHosting Panel nazwa.pl

Przekierowania poczty i autorespondery

Nowy CloudHosting Panel pozwoli Wam również uzyskać więcej informacji o skonfigurowanych kontach pocztowych. Specjalne symbole przy każdym koncie oznaczają, czy posiada ono skonfigurowane przekazywanie poczty na inny adres e-mail oraz włączony autoresponder, którego używacie, wybierając się na urlop. Przejrzysty interfejs pozwoli Wam szybko odnaleźć potrzebne informacje i usunąć lub dodać wybrane funkcjonalności.

Przekierowania poczty i autorespondery CloudHosting Panel nazwa.pl

Data ostatniego logowania do konta e-mail

Wielu z Was przyzwyczaiło się do podawanych przez nas informacji o ostatnim logowaniu do kont pocztowych. Ponieważ prezentowaliśmy je dotąd chyba jako jedyni w Polsce, uznaliśmy, że w nowym CloudHosting Panelu zrezygnujemy z tej funkcjonalności. Okazało się jednak, że wielu z Was wykorzystywało takie informacje, dlatego podjęliśmy decyzję o przywróceniu ich pokazywania. Datę ostatniego logowania na konto pocztowe znajdziecie w szczegółach każdego konta e-mail.

Data ostatniego logowania do konta e-mail CloudHosting Panel nazwa.pl

Potwierdzenia operacji

Dla wielu użytkowników bardzo ważnym elementem interfejsu jest potwierdzanie każdej operacji, inni z kolei twierdzą, że taka funkcjonalność niepotrzebnie wydłuża wykonywanie zadań. Po przemyśleniu tematu doszliśmy do wniosku, że lepiej wykonać o jedno kliknięcie więcej, niż przypadkowo pozwolić usunąć konto czy bazę danych wraz z zawartością. Dla wszystkich operacji, związanych z usuwaniem kont e-mail, domen i baz danych, wprowadziliśmy więc dodatkowy krok wymagający potwierdzenia wykonania operacji. Mamy nadzieję, że dzięki tej funkcjonalności uchronimy Was od usunięcia czegoś, czego usuwać jednak nie mieliście zamiaru 😊

Potwierdzenia operacji w CloudHosting Panel nazwa.pl

Wykres zajętości dyskowej

Wykres kołowy zajętości dyskowej zyskał odświeżony wygląd, który pozwala obecnie zobaczyć dokładne informacje liczbowe dotyczące zajętej i wolnej powierzchni dyskowej. Jednym rzutem oka ocenicie, czy przestrzeń dyskowa jest już w pełni wykorzystana, a sposób prezentacji umożliwia odczytanie dokładnych wartości liczbowych. Pamiętajcie, że na usługach CloudHosting macie możliwość zamówienia dodatkowej przestrzeni dyskowej, co pozwoli Wam na posiadanie nawet do 2 TB powierzchni w ramach pojedynczej usługi.

Wykres zajętości dyskowej | CloudHosting Panel nazwa.pl

Stały rozwój CloudHosting Panel

Oprócz zmian dotyczących poprawy interfejsu pracujemy już obecnie nad nowymi funkcjonalnościami, których będziecie mogli używać od pierwszego kwartału 2022 roku. Funkcjonalności te zapewnią Wam kolejne możliwości rozwoju, dzięki którym osiągnięcie przewagę nad firmami konkurencyjnymi. Będziemy wprowadzali je w nowoczesnym Modelu za Użycie, który pozwoli Wam płacić za dodatkowe opcje tylko wtedy, gdy faktycznie będziecie z nich korzystać.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • CloudHosting Panel do zarządzania hostingiem w nazwa.pl

WIĘCEJ INFORMACJI Z CENTRUM POMOCY:

  • Jak zalogować się do CloudHosting Panelu?
  • Opis poszczególnych funkcji CloudHosting Panelu

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
PHP 8.2 na hostingu w nazwa.pl
30 stycznia 2023

PHP 8.2 na hostingu w nazwa.pl

Prawie 78% wszystkich stron internetowych jest przygotowywanych w języku PHP. Udostępniona niedawno wersja... Prawie 78% wszystkich stron internetowych jest przygotowywanych w języku PHP. Udostępniona niedawno wersja 8.2 poprawia wydajność aplikacji, wprowadza kilka nowych funkcjonalności oraz podnosi poziom bezpieczeństwa napisanych w tym języku witryn. Zmiany względem PHP 8.1 nie są rewolucyjne, więc przejście na nową wersję w większości przypadków nie będzie powodować żadnych problemów. Już dziś zatem warto ją przetestować. Szybsza praca stron WWW Zanim PHP 8.2 zostało udostępnione na serwerach CloudHosting w nazwa.pl, przeprowadziliśmy szereg testów jego wydajności oraz stabilności pracy. Najnowsze PHP, zgodnie z oczekiwaniami, przyniosło zwiększenie szybkości działania uruchamianych za jego pomocą stron WWW. Co prawda, w stosunku do wersji 8.1 sam przyrost nie jest rewolucyjny, jednak można śmiało powiedzieć, że twórcom tego języka programowania udało się zachować pozytywny trend, do którego od jakiegoś czasu zdążyli nas już przyzwyczaić. Biorąc pod uwagę, że prawie 78% witryn internetowych zbudowanych jest właśnie w oparciu o PHP (dane z końca grudnia 2022 r.), każde przyspieszenie jego działania jest bardzo ważne i powinno być docenione. Nowe możliwości i lepsze bezpieczeństwo Twórcy nowego PHP skupili się głównie na rozbudowie i optymalizacji rozwiązań zapoczątkowanych w wersji 8.1. Jest także kilka nowości, które bez wątpienia usprawnią pracę programistom tworzącym aplikacje w tym języku. Wśród nich warto wymienić chociażby wprowadzenie Standalone Types czy Readonly Classes. Od wersji 8.2 mamy zatem możliwość zwracania typów danych w sposób separatywny wraz z określeniem ich właściwości i parametrów (jako true, false oraz null), a także możemy definiować klasy jako „tylko do odczytu”, co sprawia, że kod aplikacji staje się prostszy w zapisie i lepiej zoptymalizowany...
Zaawansowane strony internetowe na WordPressie? To możliwe! | nazwa.pl
16 kwietnia 2021

Zaawansowane strony na WordPressie? To możliwe!

WordPress kojarzony jest często z prostymi stronami-wizytówkami czy blogami. Niesłusznie! Za pomocą tego systemu... WordPress kojarzony jest często z prostymi stronami-wizytówkami czy blogami. Niesłusznie! Za pomocą tego systemu można stworzyć znacznie bardziej zaawansowane witryny. Wybraliśmy cztery rodzaje stron, które pokazują, jak szerokie możliwości ma ten CMS. Strony korporacyjne WordPress będzie odpowiedni nie tylko dla małej firmy. Z systemu korzystają także duże, międzynarodowe organizacje. Doceniają one liczne zalety WordPressa, do których można zaliczyć z pewnością: - skalowalność – system można w bardzo dużym stopniu rozbudowywać, dołączając do witryny kolejne „cegiełki”. Dzięki olbrzymiemu systemowi wtyczek wzbogacenie witryny o nowe funkcjonalności jest proste. WordPress pozwala także na stworzenie dowolnej liczby podstron, - responsywność – WordPress jest domyślnie dostosowany do wyświetlania stron na urządzeniach mobilnych. Ma to podstawowe znaczenie, gdyż połowa ruchu w Internecie pochodzi właśnie ze smartfonów i tabletów, - wielojęzyczność – dzięki przeznaczonym do tego celu wtyczkom witryna może obsługiwać różne języki, a tworzenie kolejnych wersji językowych jest proste, - możliwość współpracy z różnymi wykonawcami – kod WordPressa jest dostępny w modelu open source, dlatego też organizacja może bez problemu zmienić administratora witryny. W przypadku korzystania z autorskich systemów CMS, firma nie ma już tej swobody. Ważna również jest popularność WordPressa. To dzięki niej wybór usługodawców mogących obsłużyć stronę jest olbrzymi...
marketing dla pokolenia z
7 maja 2020

Jak prowadzić marketing dla pokolenia Z?

Osoby należące do pokolenia Z urodziły się po 1995 roku. Wychowały się „podłączone do Internetu”, stale korzystając z mediów... Osoby należące do pokolenia Z urodziły się po 1995 roku. Wychowały się „podłączone do Internetu”, stale korzystając z mediów społecznościowych. Przekłada się to z jednej strony na większą kreatywność, z drugiej na pewną niecierpliwość. Jak przyciągnąć ich uwagę i prowadzić marketing zgodny z systemem wartości młodych konsumentów? Wykorzystaj siłę rekomendacji Wg badań agencji Bright Local 92% konsumentów w wieku 18-34 lata ufa rekomendacjom online na równi z rekomendacjami osobistymi. W związku z tym warto wykorzystywać recenzje dla zwiększenia efektu marketingowego marki. Recenzje są najbardziej wartościowym rodzajem treści tworzonych przez użytkowników (User Generated Content), dlatego trzeba je eksponować oraz o nie zabiegać. Przede wszystkim, warto umieszczać recenzje na stronie internetowej firmy. Dzięki temu użytkownicy nabędą przekonania, że ich opinie są dla marki ważne. Równie istotne jest ułatwianie im publikowania recenzji poprzez upraszczanie procesu zamieszczania opinii. O recenzje można także zabiegać samemu. Dobrym pomysłem jest zachęcanie użytkowników do ich wystawiania za pomocą mailingu, mediów społecznościowych czy reklam remarketingowych. Warto także oferować klientom korzyści w zamian za zamieszczanie recenzji. Korzyścią niematerialną może być dla nich zamieszczanie najlepszych recenzji na stronie internetowej lub w social mediach. Z kolei korzyściami materialnymi mogą być rabaty lub nagrody...
content marketing - skąd brać pomysły na treści?
12 listopada 2019

Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

Content marketing jest niezwykle skutecznym narzędziem służącym budowie zaangażowania odbiorców i pozyskiwania nowych klientów... Content marketing jest niezwykle skutecznym narzędziem służącym budowie zaangażowania odbiorców i pozyskiwania nowych klientów. To także niezbędny składnik działań SEO. Co jednak, gdy brakuje nam pomysłów na tworzenie chwytliwych treści? Oto garść porad, skąd czerpać inspiracje. Persony i pragnienia Podstawowym elementem każdej strategii content marketingowej (bez której trudno prowadzić skuteczne działania w tej dziedzinie) jest określenie targetu. Na tej podstawie można zdecydować, jakie treści mogą być atrakcyjne dla konkretnej grupy odbiorców. W określaniu targetu pomocne może być tworzenie tzw. person. Są to postaci potencjalnych klientów, do których adresujemy swój przekaz. Każda z nich określona powinna być poprzez: - dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku), - pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy, - typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką. Poprzez persony, łatwiej wyobrazimy sobie, jakie potrzeby dominują u naszych potencjalnych klientów. W uproszczeniu można je podzielić na dwie kategorie: braku danej rzeczy oraz potrzeby zmiany sytuacji na lepsze. W pierwszym przypadku celem naszych treści jest przekonanie odbiorcy, że w ogóle potrzebuje naszego produktu. W tym kontekście treści mają za zadanie rozbudzenie w kliencie zainteresowania daną rzeczą i wykreowanie potrzeby...
nazwa.pl wprowadza obsługę DNS over TLS.
24 kwietnia 2019

Jak chronić swoją witrynę? Czyli kilka słów o certyfikatach.

Odpowiednie szyfrowanie połączenia internetowego to podstawa bezpieczeństwa w sieci. Od pewnego czasu można... Odpowiednie szyfrowanie połączenia internetowego to podstawa bezpieczeństwa w sieci. Od pewnego czasu można zaobserwować trend przechodzenia z HTTP na bardziej bezpieczny HTTPS, poza tym, zwiększa się również znaczenie protokołu TLS (Transport Layer Security). Na czym polega ten ostatni i co różni go od certyfikatu SSL? Najważniejszą zaletą przejścia z HTTP na HTTPS jest oczywiście wzrost bezpieczeństwa danych, które są przekazywane między witryną internetową a użytkownikiem. Webmasterzy i specjaliści od pozycjonowania stron wskazują jednak, że takie działanie pozwala dodatkowo poprawić pozycję serwisu w wynikach wyszukiwania Google. Co więcej, przeglądarka internetowa Google Chrome oznacza portale bez certyfikatu SSL jako niebezpieczne. W przypadku sklepów online wyraźnie zwiększa to prawdopodobieństwo opuszczenia strony i rezygnacji z zakupów. Praktycznie z tych samych powodów coraz częściej stosuje się protokół sieciowy Transport Layer Security. Ten ostatni tworzy wraz z protokołem SSL duet, który zapewnia obecnie najwyższy możliwy poziom bezpieczeństwa w sieci. Co to jest protokół SSL? Security Socket Layer i Transport Layer Security to protokoły kryptograficzne, umożliwiające transmisję i szyfrowanie danych między serwerami a urządzeniami użytkowników. Ten pierwszy cieszy się dużą popularnością od 1994 roku, czyli od początku swojego istnienia, co jest efektem jego wysokiej skuteczności, prostoty i...
bezpieczne transakcje internetowe
6 lutego 2019

Bezpieczeństwo transakcji internetowych

Cyberprzestępcy korzystają z coraz bardziej zaawansowanych sposobów wykradania danych osobowych osób poruszających się... Cyberprzestępcy korzystają z coraz bardziej zaawansowanych i wyrafinowanych sposobów wykradania danych osobowych osób poruszających się w Internecie. Na niebezpieczeństwo są również narażone firmy, które oferują możliwość zakupu usług lub produktów online. Jakie zatem zabezpieczenia powinien posiadać e-sklep, aby dokonywanie transakcji było bezpieczne dla klientów? W dobie licznych i kierunkowych ataków hackerskich, szczegółowe informacje dotyczące zasobów finansowych, ich ulokowania oraz loginów umożliwiających dostęp do kont bankowych są na wagę złota. Trzeba pamiętać, że ich zabezpieczanie leży zarówno po stronie użytkowników, jak i instytucji administrujących tymi danymi. Z tego względu firma, która posiada najnowsze zabezpieczenia ma szansę budować pozytywny wizerunek wśród klientów, chroniąc ich przed kradzieżą poufnych informacji podczas realizacji zamówienia. Można nazwać to podwójną korzyścią, ponieważ sklep jednocześnie buduje wiarygodną markę i zabezpiecza swoich klientów. Pierwszą kwestią, na którą należy zwrócić uwagę, jest etap przepływu danych i ich odpowiednie zabezpieczenie. Podstawowymi narzędziami do zabezpieczenia witryny WWW, które warto poznać, są trzy  rozwiązania : DNSSEC, SSL, oraz DNS over TLS. DNSSEC Protokołem, który chroni użytkowników przed phishingiem jest DNSSEC. Jest to metoda oszustwa, polegająca na tym, że cyberprzestępca podszywa się pod osobę lub firmę w celu wyłudzenia wrażliwych danych personalnych. Mogą to być na przykład hasła do logowania na stronach bankowych lub dane potrzebne do realizacji płatności....
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(183)
  • CDN(32)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(25)
  • Poczta(30)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(147)
  • Webmastering(54)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Zasady rejestracji domen
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2023 nazwa.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.