Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 28 maja 2020

Jak wybrać odpowiedni motyw WordPress?

Tagi: strona www WordPress
jak wybrać motyw na wordpressa?

Tworzenie strony internetowej opartej na skrypcie WordPress warto rozpocząć od wyboru motywu. Może się to wydawać trudne, ponieważ liczba motywów, szczególnie płatnych, jest olbrzymia. Dlatego też przygotowaliśmy kilka wskazówek, które mogą ułatwić wyłowienie w morzu propozycji tej odpowiedniej.

Gdzie szukać motywów?

Możemy się zdecydować na darmowy lub płatny motyw. Darmowe motywy znajdziemy na takich stronach jak:

  • WordPress.org,
  • justfreethemes.com,
  • Template Monster,
  • na blogach i w serwisach zajmujących się tematyką WordPressa.

Płatne motywy kupimy w sklepach rodzaju ThemeForest czy wspomnianego Template Monster.

Motyw WordPress płatny czy darmowy?

Koszt płatnych motywów to  zazwyczaj od 19 do 50 euro. Decydując się na nie, mamy większy wybór oraz możemy liczyć na wsparcie techniczne, regularne aktualizacje i dodatkowe wtyczki. Zaletą płatnych motywów jest też to, że możemy wyszukać motywy pod kątem interesujących nas funkcji. Korzystając z płatnego motywu mamy szansę na to, że nasza strona będzie bardziej unikalna niż w przypadku wyboru darmowych rozwiązań, z których najlepsze są przeważnie niezwykle popularne. Natomiast jeżeli chcemy zaoszczędzić na dodatkowych kosztach, możemy zdecydować się na wspomniany motyw darmowy. Jeśli tworzymy prostą stronę “wizytówkową” lub bloga, to rozwiązanie może okazać się zupełnie wystarczające. Trzeba jedynie poświęcić trochę czasu na poszukiwania, a na pewno znajdziemy odpowiednie dla siebie rozwiązanie.

O czym pamiętać, wybierając motyw?

  • Zdefiniuj swoje potrzeby

Przed wybraniem motywu WordPress powinniśmy przede wszystkim wiedzieć, jaką witrynę chcemy stworzyć. Nie chodzi tu o ogólnikowe określenie, np. firmową, ale bardziej precyzyjne określenie funkcjonalności, które powinny się znaleźć na stronie.

Aby do tego dojść, powinniśmy wiedzieć, jaki cel nam przyświeca, do czego witryna ma dokładnie służyć. Plan ten warto sobie zwizualizować za pomocą prostej makiety strony, którą można stworzyć np. za pomocą bezpłatnej aplikacji Canva.

Wyszukując motywy w sklepach, często mamy do dyspozycji filtry, za pomocą których możemy wybierać motywy pod kątem potrzebnych nam funkcji czy też układu (np. jedna czy dwie kolumny). Pozwalają one się także zorientować, jakie funkcje motywów są generalnie dostępne, co może wpłynąć na nasze pomysły na witrynę.

Zdefiniuj swoje potrzeby. Jaki rodzaj motywu WordPress potrzebujesz
  • Postaw na minimalizm

Minimalizm jest stale aktualnym trendem w projektowaniu stron internetowych. Proste witryny pozwalają użytkownikowi skoncentrować się na treści, nie odciągając jego uwagi niepotrzebnymi elementami designu. Wpływa to bezpośrednio na realizację celów strony, jak na przykład doprowadzenie klienta do skontaktowania się z firmą.

Proste motywy są także “bardziej odporne” na upływ czasu. Trendy w projektowaniu stron mogą się zmieniać i im bardziej design witryny realizuje aktualną modę, tym większe prawdopodobieństwo, że za jakiś czas się zdezaktualizuje. Minimalizm za to prawdopodobnie zawsze będzie na czasie.

  • Zachowaj spójność z kolorystyką i charakterem marki

Wybierając motyw, najczęściej zwracamy uwagę nie tyle na jego funkcję, co na sam design. Ważne, aby nie kłócił się on z identyfikacją wizualną marki. Należy zachować kolory, które wynikają z logo, a także trzymać się jego charakteru. Czarno-białe logo z klasyczną czcionką często narzuca nam np. bardziej stonowany wygląd witryny niż logo kolorowe i nowoczesne.

Nie mniej istotny jest charakter naszej marki. Jeśli powiązana jest ona z dynamiką i takimi wartościami jak np. młodość, design naszej witryny również powinien do nich nawiązywać (choćby poprzez nowoczesność i bardziej wyrazistą kolorystykę). Ważne, aby nie dać się „uwieść” atrakcyjnemu wyglądowi motywu i ostatecznie nie stworzyć strony nieodpowiadającej skojarzeniom, jakie chcemy, aby wzbudzała nasza marka.

  • Zwróć uwagę na recenzje i liczbę instalacji

Oceny i recenzje użytkowników, które możemy znaleźć w sklepach z motywami lub na stronie pobierania WordPressa, są ważnym wskaźnikiem świadczącym o jakości motywu. Dzięki nim dowiemy się, jak motyw sprawdza się w bieżącym użytkowaniu i jaka jest np. jego kompatybilność z najpopularniejszymi wtyczkami.

Liczba instalacji także jest istotna, ponieważ oznacza popularność motywu. Im więcej instalacji, tym bardziej także wiarygodne są oceny użytkowników (gdyż jest ich zwyczajnie więcej). Często wykorzystywane motywy cechuje zazwyczaj także uniwersalność i otwartość na personalizację, dzięki czemu możemy lepiej dostosować witrynę do naszych potrzeb.

Zwróć uwagę na recenzje i liczbę instalacji. Porównaj opinie o motywie WordPress
  • Jakie są opcje personalizacji motywu

Jak wspomnieliśmy, możliwość personalizacji motywu znacznie ułatwia pracę nad stroną. O ile możliwe jest zawsze dokonywanie zmian w jego wyglądzie poprzez modyfikację plików CSS, dobrze jest, aby dało się to robić wygodniej.

Do powyższych celów służą funkcje motywu dostępne np. poprzez stronę „Dostosuj” panelu administracyjnego WordPressa. Istnieją motywy, które pozwalają na wygodną zmianę np. rodzaju i wielkości czcionek czy też kolorystyki strony. Modyfikacje będziemy mogli zobaczyć od razu w oknie podglądu. Opcje te pozwalają na dostosowanie designu strony do identyfikacji wizualnej marki i jej charakteru.

Jakie są opcje personalizacji motywu. Ile zmian można wprowadzić w motywie WordPress
  • Zwróć uwagę na wsparcie i dokumentację

Ważne, abyśmy tworząc stronę na podstawie wybranego motywu, w razie problemów mogli liczyć na pomoc jego twórców. Odpowiedni support przydaje się szczególnie na początku prac, zwłaszcza jeśli jesteśmy początkującymi adeptami WordPressa.

Dlatego też zwróćmy uwagę, przez jaki czas twórcy motywu oferują pomoc techniczną oraz jaki jest jej zakres. Istotna jest także rzetelna dokumentacja motywu. Odwołując się do niej, nie będziemy musieli szukać po omacku, próbując konfigurować jego funkcje.

Zwróć uwagę na wsparcie i dokumentację wybranego motywu WordPress
  • Przetestuj responsywność motywu

Biorąc pod uwagę, że współcześnie połowa ruchu na stronach internetowych pochodzi z urządzeń mobilnych, podstawową kwestią jest, by z witryny korzystało się równie wygodnie na smartfonach czy tabletach, jak na komputerach. Dostosowywanie się układu strony do wielkości wyświetlacza to właśnie responsywność.

Obecnie praktycznie się nie zdarza, by motywy nie były dostosowane do obsługi urządzeń mobilnych. “Responsywność jednak responsywności nierówna”, dlatego warto ją samemu przetestować.

Jeżeli chcemy skorzystać z darmowego motywu, wystarczy go zainstalować i wejść na stronę z urządzeń mobilnych. Gdy decydujemy się na motyw płatny, możemy obejrzeć na smartfonie czy tablecie strony demonstracyjne. Zwróćmy uwagę m.in. na wygodę nawigacji czy wygląd postów bloga.

Przetestuj responsywność wybranego motywu WordPress

Nie szukaj bez końca

Liczba motywów dostępnych w sklepach może być przytłaczająca. Warto poświęcić czas na wybór optymalnej propozycji, aczkolwiek nie pozwólmy, aby nadmiar propozycji sparaliżował nasze prace.

Czasem trzeba zdecydować się na rozwiązanie po prostu wystarczająco dobre, nie szukając ideału, by sprawnie zacząć tworzenie witryny. Przy tak szerokim wyborze bez wątpienia znajdziemy motyw, na podstawie którego zaprojektujemy atrakcyjną, funkcjonalną i dobrze działającą stronę.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Konkurs dla webmasterów - wygraj wakacje w Sopocie - nazwa.pl
23 stycznia 2023

Wygraj wakacje w Sopocie

Otwieramy konkurs Programu Partnerskiego nazwa.pl, w którym do wygrania są gwarantowane nagrody. Laureat... Otwieramy konkurs Programu Partnerskiego nazwa.pl, w którym do wygrania są gwarantowane nagrody. Laureat pierwszego miejsca otrzyma Voucher na 7 dniowy wakacyjny pobyt dla dwóch osób w luksusowym hotelu Sofitel Grand w Sopocie. Dodatkowo każdy uczestnik konkursu, który poleci nasze usługi hostingowe minimum 3 firmom, otrzyma Voucher na weekendowy pobyt w 4 gwiazdkowym hotelu w Zakopanem. Konkurs dla uczestników Programu Partnerskiego nazwa.pl to już tradycja, na którą wszyscy czekają. Tegoroczną jego odsłonę kierujemy do webmasterów – osób fizycznych i prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze, którzy w swojej pracy na co dzień zajmujących się obsługą stron WWW i polecają swoim klientom oferowane przez nas rozwiązania hostingowe klasy premium. A co, jeżeli nie jesteś webmasterem? Nie szkodzi! Wystarczy, że będziesz aktywnie promować nasze usługi, bo w rozpoczynającym się dzisiaj konkursie, każdy ma równe szanse na zdobycie gwarantowanych nagród. Pamiętaj o tym, że uczestnikiem konkursu będziesz tylko wtedy, gdy nasze usługi hostingowe będziesz polecać z konta w Panelu Klienta, które należy do Ciebie jako osoby fizycznej lub do Twojej jednoosobowej działalności gospodarczej. Spółki prawa handlowego nie biorą udziału w konkursie. Jeżeli nie posiadasz jeszcze takiego konta, to zarejestruj się w Panelu Klienta podając swoje prywatne dane. Wakacje marzeń 2023 w Sopocie Osoba, z której polecenia zakupionych zostanie najwięcej usług hostingowych, otrzyma Voucher na 7‑dniowy wakacyjny pobyt od 8 do 15 lipca 2023 r. dla dwóch osób w 5-gwiazdkowym, luksusowym hotelu Sofitel Grand w Sopocie. Żeby sięgnąć po główną wygraną, wystarczy w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl zgromadzić w okresie od 23 stycznia do 31 marca 2023 r. jak najwyższą prowizję za rekomendowanie usług CloudHosting i CloudMail...
CDN nazwa.pl w Polsce
20 października 2021

CDN nazwa.pl w Polsce

CDN nazwa.pl został rozbudowany o nowe węzły uruchomione w kluczowych miastach wojewódzkich w Polsce... CDN nazwa.pl został rozbudowany o nowe węzły uruchomione w kluczowych miastach wojewódzkich w Polsce. Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Katowice i Gdańsk to lokalizacje serwerów cache, które przechowują kopie stron WWW użytkowników usług CloudHosting nazwa.pl. Rozbudowana sieć dystrybucji treści w obrębie Polski znacznie przyspiesza szybkość wczytywania witryn internetowych utrzymywanych przez spółkę. Sieć Content Delivery Network w obrębie Polski Zazwyczaj CDN kojarzy się z dystrybucją treści w skali globalnej oraz z serwerami umieszczonymi na różnych kontynentach. Tyle tylko że większość właścicieli polskich stron WWW deklaruje, iż odbiorcami ich serwisów są wyłącznie Polacy, łączący się z Polski. Potwierdzają to również badania przeprowadzone w kwietniu 2021 roku, z których wynika, że 73% odbiorców polskich stron WWW faktycznie pochodzi z naszego kraju. Usługa dostarczania treści przez węzły CDN zlokalizowane w Polsce ma duży sens, bo — pomimo że Polska nie jest ogromnym krajem — to jednak opóźnienia w przesyłaniu danych sprawiają, że ta sama strona na Pomorzu czy Śląsku wczytuje się nawet dwa razy dłużej niż w Warszawie. Dłuższe wczytywanie stron poza Warszawą wynika z dużo dalszej drogi, jaką musi przebyć informacja od serwera do komputera użytkownika. Ponieważ nikt nie życzy sobie, aby jego strona działała szybko w Warszawie, a wolno w innych częściach Polski, to rozwiązaniem jest oczywiście zastosowanie znanej już technologii Content Delivery Network z serwerami rozmieszczonymi w różnych miejscach w Polsce...
Node.js i MongoDB od dziś na hostingu w nazwa.pl!
25 listopada 2020

Node.js i MongoDB od dziś na hostingu w nazwa.pl!

Od dzisiaj Klienci nazwa.pl mogą korzystać z dwóch nowych rozwiązań, które znacząco zwiększają funkcjonalność usług... Od dzisiaj Klienci nazwa.pl mogą korzystać z dwóch nowych rozwiązań, które znacząco zwiększają funkcjonalność usług hostingowych oraz przyspieszają działanie serwisów WWW! Pierwszym jest technologia Node.js, która zapewnia możliwość tworzenia zaawansowanych i szybko działających aplikacji z zastosowaniem języka JavaScript. Drugą nowością jest serwer baz danych MongoDB, który umożliwia znaczne przyspieszenie działania stron WWW przetwarzających duże ilości danych. Obie technologie oddajemy naszym Klientom w ramach wszystkich pakietów hostingowych całkowicie bezpłatnie! Podczas pracy nad nowymi technologiami zapytaliśmy programistów, z czego najczęściej korzystają i czego oczekują od wdrażanych rozwiązań, gdyż głównym celem wdrożenia było dostarczenie developerom nowoczesnych narzędzi, które będą mogli wykorzystać w codziennej pracy, wykonywanej na rzecz swoich Klientów. Wielu developerów przekazało nam swoje cenne komentarze i uwagi, które miały wpływ na finalny kształt wdrożonych rozwiązań. Dziękujemy! Te narzędzia są dla Was! Czym jest Node.js? Node.js to środowisko, które umożliwia uruchamianie programów pisanych w JavaScript poza przeglądarką internetową, na poziomie serwera. Node.js działa w oparciu o stworzony przez Google silnik V8 oraz korzysta z dużej liczby modułów, które są gotowe do użycia, stanowiąc połączenie elastycznego środowiska z bibliotekami JavaScript. Sposób funkcjonowania tego oprogramowania umożliwia developerom tworzenie szybkich...
Najnowsza wersja serwerów baz danych MariaDB
1 września 2020

Najnowsze wersje oprogramowania baz danych MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4 na serwerach w nazwa.pl!

Spółka nazwa.pl umożliwiła zakładanie baz danych w najnowszych wydaniach MariaDB i PostgreSQL. Nowe wersje... Spółka nazwa.pl umożliwiła zakładanie baz danych w najnowszych wydaniach MariaDB i PostgreSQL. Nowe wersje MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4 dostarczają jeszcze większą wydajność, nowe funkcjonalności, a także podwyższony poziom bezpieczeństwa. Nowe wydania serwerów baz danych często przynoszą duże zmiany, niekiedy niezgodne z poprzednimi wersjami. Aby uniknąć możliwych błędów w działaniu aplikacji, nazwa.pl umożliwiła korzystanie zarówno ze starych, jak i najnowszych wersji serwerów baz danych MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4, pozostawiając założone bazy bez zmian. Wszystkich Klientów nazwa.pl zachęcamy do samodzielnego dostosowania swoich baz do najnowszych wersji, gdyż te wcześniejsze, zarówno MariaDB, jak i PostgreSQL, po 17 października 2020 nie będą posiadały wsparcia ze strony ich twórców. Więcej informacji na temat najnowszych wersji MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4 znajduje się na stronach mariadb.com/kb/en/mariadb-1055-release-notes/ i postgresql.org/docs/release/12.4/...

Messenger do obsługi klienta
11 czerwca 2019

FB Messenger w obsłudze klienta

Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi... Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi? Jednak na tym wykorzystanie komunikatorów się nie kończy. Z powodzeniem mogą służyć do obsługi klienta. Podpowiadamy, jak wykorzystać rosnący trend Messenger Marketingu. Dlaczego mniej dzwonimy i wysyłamy maili Telefon dobrze sprawdza się jako narzędzie do rozmów z bliskimi przyjaciółmi czy rodziną. Mniej już nadaje się jednak do kontaktów z dalszymi znajomymi — nigdy nie wiadomo, czy nie są obecnie zajęci, a poza tym rozmawiając, nie możemy wykonywać innych czynności. Telefonowanie do firm ma dodatkowe wady. Nie tylko może być krępujące, ale na połączenie z obsługą klienta często trzeba czekać. Ponadto uzyskane informacje musimy zapamiętywać lub zapisywać (co nie jest łatwe, gdy trzymamy smartfona w jednej ręce). E-maile natomiast są zbyt formalnym sposobem komunikacji. Zdarza się, że sprawdzamy skrzynkę rzadko i odwlekamy napisanie odpowiedzi na wiadomości. Ponadto częste jest skojarzenie e-maila z pracą a nie czasem wolnym. Komunikatory rządzą (i będą rządzić) Tych wad nie mają komunikatory internetowe. Porozumiewamy się za ich pomocą szybko i niezobowiązująco. Nic dziwnego zatem, że już w 2016 r. liczba osób, które korzystają z chatów, przekroczyła liczbę użytkowników serwisów społecznościowych. Trend ten zapewne się utrzyma i wraz z upowszechnianiem technologii, z komunikatorów będzie korzystać większość światowej populacji. Największymi graczami na tym rynku są...
Nazwa.pl wyróżniona przez NASK
7 stycznia 2019

nazwa.pl wyróżniona przez NASK

nazwa.pl otrzymała wyróżnienie od Państwowego Instytutu Badawczego NASK, nadzorującego polski rejestr domen z... Firma nazwa.pl otrzymała wyróżnienie od Państwowego Instytutu Badawczego NASK, nadzorującego polski rejestr domen z końcówką .pl. Otrzymana nagroda jest wyrazem wieloletniej owocnej współpracy pomiędzy organizacjami. Firma nazwa.pl jako firma nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen i usług hostingowych od lat wyznacza standardy bezpieczeństwa w polskiej branży internetowej, co niejednokrotnie spotkało się z uznaniem Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej. Nagrodę w imieniu spółki odebrał Krzysztof Cebrat – prezes zarządu nazwa.pl. Współpraca nazwa.pl z czołową polską organizacją stanowi potwierdzenie wiarygodności, rzetelności oraz jakości usług świadczonych przez spółkę w zakresie technologii, bezpieczeństwa i regulacji prawnych. W kwestii rejestracji domen nazwa.pl współpracuje z organizacjami kluczowymi dla rynku, od lat będąc największym partnerem Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej. Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że razem z NASK na co dzień dbamy o poziom bezpieczeństwa polskich internautów. Jako lider rynku jesteśmy odpowiedzialni za jego kształt, a bezpieczeństwo to nasz priorytet. Razem z NASK wyznaczamy standardy w tym zakresie dla całego polskiego rynku. Otrzymane wyróżnienie jest dla nas niezwykle cenne, bo pokazuje, że ostatnie lata to szereg dobrych decyzji nazwa.pl, o czym świadczy nie tylko współpraca z NASK, ale przede wszystkim zaufanie ponad miliona Klientów – podsumowuje Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(164)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(24)
  • Poczta(24)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(141)
  • Webmastering(43)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone