Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 4 sierpnia 2020

Jak zorganizować pracę zdalną w firmie. Użyteczne narzędzia

Tagi: bezpieczeństwo hosting praca
Jak zorganizować pracę zdalną w firmie

Epidemia koronawirusa sprawiła, że wiele firm musiało przenieść się z biur do domów. Może się jednak okazać, że praca zdalna zadomowi się u nas na dobre, ponieważ ma wiele zalet. Które narzędzia pomogą w jej sprawnej organizacji?

Zalety pracy zdalnej

Badanie przeprowadzone 2 lata temu przez Kantar TNS pokazuje, że Polacy chętnie pracują zdalnie. 95% osób, które praktykowały ten sposób zatrudnienia, wypowiada się o nim pozytywnie. Z badań firmy Owl Labs wynika natomiast, że zdalni pracownicy są o 22% bardziej zadowoleni od osób pozostających w biurach.

Praca zdalna zwiększa zadowolenie pracowników firmy | nazwa.pl

Zatrudnieni cenią sobie w pracy zdalnej między innymi możliwość zachowania work-life balance oraz brak konieczności poświęcania czasu na dojazdy do pracy. Natomiast z punktu widzenia firmy wzrost zadowolenia pracowników przekłada się na większą efektywność zespołu.

Praca zdalna pozwala także zmniejszyć koszty wynajmu biura, ponieważ nie ma potrzeby, by miało ono duże rozmiary. Zatrudniając w ten sposób, mamy także dostęp do specjalistów z różnych rejonów kraju i spoza niego. Ułatwia to proces rekrutacyjny, szczególnie jeśli poszukujemy specjalistów z wąskich dziedzin.

Oczywiście praca zdalna wymaga klarownej oceny jej efektywności. Jeśli jednak postawimy nie tyle na „roboczogodziny” a realizację konkretnych zadań, możemy odczuć korzyść z nowej formy działania firmy. Wymaga to jednak stosowania odpowiednich narzędzi.

Sprawna komunikacja

Aby firma mogła działać zdalnie, zespół musi być ze sobą w stałym kontakcie. Celem jest przeniesienie w jak największym stopniu możliwości komunikacji między pracownikami, jaką mają w biurze w realia wirtualne.

Sprawna komunikacja podczas pracy zdalnej jest kluczowa | nazwa.pl

Pierwszą formą kontaktu w zespole będzie na pewno narzędzie umożliwiające połączenia głosowe i video oraz telekonferencje. Można w tym celu wykorzystać popularnego Skype’a, Google Hangouts czy Microsoft Teams.

Na początku pandemii dużą popularność zdobył też Zoom. Aplikacja pozwala na organizację spotkania dla nawet 1000 osób. Wygoda Zooma wynika z faktu, że by zaprosić uczestników do wideokonferencji, wystarczy wysłać im link. Okazało się jednak, że rodzi to problemy z bezpieczeństwem, gdyż łatwo było o włamania. Z tego powodu narzędzie jest coraz rzadziej wykorzystywane przez firmy.

Nie mniej ważny jest kontakt między członkami zespołu za pomocą czatów. Pozwalają one na wygodną i swobodną komunikację oraz zmniejszenie ilości wysyłanych e-maili. Warto tu zwrócić uwagę na Slacka, który pozwala na organizowanie grup, kanałów oraz wysyłanie wiadomości prywatnych.

Skuteczne zarządzanie zadaniami

W biurze można osobiście delegować zadania i przypominać sobie o nich w zespole. Jednak zarówno w pracy zdalnej, jak i stacjonarnej, dobrze jest oprzeć się na skuteczniejszych narzędziach.

Programy do zarządzania zadaniami pozwalają na wygodną delegację pracy, ustalanie terminów i priorytetów oraz monitorowanie postępów działań. Dzięki temu unikamy niepotrzebnych telefonów.

Task menadżery pozwalają zyskać całościowy ogląd realizowanych projektów, przez co nie pominiemy żadnego z jego elementów oraz łatwiej określimy skalę działań potrzebnych do wykonania. Za ich pomocą będziemy mogli także współpracować przy dokumentach.

Członkom zespołu pracującym zdalnie programy ułatwiają walkę z prokrastynacją, gdyż projekt zostaje podzielony na mniej przytłaczające zadania. Dzięki temu łatwiej jest dotrzymywać terminów oraz odczuwa się mniejsze obciążenie psychiczne skalą koniecznych do wykonania prac. Zwyczajnie też nie ma potrzeby pamiętania o wszystkich zadaniach.

Task menadżery dostępne są jako aplikacje webowe. Wśród nich warto zwrócić uwagę na Monday, Trello czy Wrike.

Wygodne współdzielenie plików

Członkowie zespołu pracujący zdalnie powinni mieć dostęp z własnych komputerów do najważniejszych plików projektu. Muszą także wygodnie przesyłać pliki innym członkom zespołu. Wysyłanie ich e-mailem jest kłopotliwe, a serwery pocztowe nakładają ograniczenia na wielkość wysyłanych załączników.

Rozwiązaniem jest chmura obliczeniowa, która pozwala przechowywać pliki na zewnętrznych serwerach. Można je następnie udostępniać całemu zespołowi lub wybranym jego członkom. W rozwiązaniach cloud computing możemy uploadować pliki dowolnej wielkości.

Warto wspomnieć, że mając serwer hostingowy, dysponujący dużym limitem przestrzeni dyskowej, sami również możemy uruchomić na nim usługę współdzielenia plików. Istnieje wiele wygodnych i bezpłatnych narzędzi, które umożliwiają nam realizację tego typu zadań. Wśród nich należy wymienić aplikację ownCloud. Jest to bezpłatne narzędzie, które każdy użytkownik pakietu Hosting Cloud Basic w nazwa.pl może uruchomić za pomocą autoinstalatora skryptów, który jest dostępny w panelu Active.admin naszego serwera.

Dla firmy odpowiednie są także narzędzia dedykowane, które dają możliwość stałego tworzenia kopii zapasowych kluczowych danych oraz udostępniania ich pracownikom.

Praca nad dokumentami

Aby wygodnie współpracować, warto stosować także programy biurowe online. Pozwalają one na wspólną edycję dokumentów w czasie rzeczywistym, w tym dodawanie komentarzy. Nie ma w związku z tym konieczności przesyłania sobie zaktualizowanych wersji plików.

Wygodna praca nad dokumentami podczas pracy zdalnej jest bardzo ważna | nazwa.pl

Do aplikacji tego typu należy pakiet biurowy Google. Może on z powodzeniem zastąpić Microsoft Office, gdyż pozwala na odczytywanie i zapisywanie plików w formacie tego programu.

Pakiet składa się z Dokumentów Google, które stanowią odpowiednik Worda i zawierają większość funkcji potrzebnych do edycji dokumentów tekstowych. Korzystać możemy także z Arkuszy Google, pozwalających operować na arkuszach kalkulacyjnych oraz Prezentacji Google, które działają w sposób zbliżony do PowerPointa.

Dla zwolenników Microsoft Office dobrym rozwiązaniem może być usługa Office 365. Zawiera wszystkie funkcje pakietu biurowego Microsoftu, jednak możemy korzystać z niej poprzez przeglądarkę oraz mamy dostęp do zawsze najnowszej wersji oprogramowania.

Przewagą Office 365 nad Google Docs jest dostęp do aplikacji Access i Outlook. W wybranych pakietach można także korzystać z programu Publisher. Przede wszystkim jednak rozwiązanie Microsoftu jest bardziej zaawansowane niż Google’a, dlatego, jeśli potrzebne są nam dodatkowe funkcje, warto z niego skorzystać. Dostęp do Office 365 jest płatny w modelu abonamentowym.

Dajmy szansę pracy zdalnej

Istnieje duże prawdopodobieństwo, że wielu zatrudnionych, którzy zakosztują pracy zdalnej, będzie chciało już przy niej pozostać. Być może, jak to było w wielu firmach jeszcze przed pandemią, pracownicy będą odwiedzali biuro jedynie raz czy dwa razy w tygodniu, by uczestniczyć w spotkaniach czy zwyczajnie porozmawiać z koleżankami i kolegami.

Warto w związku z tym wykorzystać zaistniałą obecnie sytuację, aby przestawić firmę na nowe tory. Może to przynieść korzyści zarówno pracownikom, jak i pracodawcy.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Maile marketingowe to nie jest cold mailing | nazwa.pl
20 maja 2025

Maile marketingowe to nie jest cold mailing

Wiele osób utożsamia e-mail marketing z wysyłką niezamówionych wiadomości do przypadkowych odbiorców. To błędne... Wiele osób utożsamia e-mail marketing z wysyłką niezamówionych wiadomości do przypadkowych odbiorców. To błędne i niebezpieczne założenie. Prowadzenie legalnych, skutecznych kampanii mailingowych wymaga przestrzegania ściśle określonych zasad i etyki komunikacji. Poznaj różnicę między profesjonalnymi mailingami a cold mailingiem. Przekonaj się, dlaczego warto budować bazę subskrybentów opartą na zgodach oraz jak bezpiecznie i efektywnie prowadzić kampanie z pomocą narzędzia Mailer Panel od nazwa.pl.. Cold mailing a mailing marketingowy – podstawowe różnice Cold mailing polega na wysyłaniu wiadomości do osób, które nie wyraziły zgody na ich otrzymywanie i nie miały wcześniej kontaktu z nadawcą. Takie działanie – w kontekście marketingu – jest niezgodne z przepisami o ochronie danych osobowych i może prowadzić do kar finansowych oraz pogorszenia reputacji domeny i adresów IP, z których wysyłana jest poczta. W przeciwieństwie do tego, mailing marketingowy opiera się na świadomej zgodzie odbiorcy wyrażonej na przykład poprzez zapisanie się do newslettera, rejestrację na stronie internetowej czy akceptację regulaminu z klauzulą marketingową. To oznacza, że wiadomości trafiają wyłącznie do osób zainteresowanych Twoją ofertą, a to pierwszy krok do skutecznej i zgodnej z prawem komunikacji. Dlaczego zgoda odbiorcy ma znaczenie? Zgoda odbiorcy na otrzymywanie informacji handlowych to nie tylko wymóg prawny, lecz także fundament zaufania między marką a klientem. Kiedy użytkownik sam decyduje się na subskrypcję, oczekuje wartościowej treści, ofert specjalnych, informacji o nowościach. Dzięki temu Twoje wiadomości nie są postrzegane jako spam...
10 TB przestrzeni dyskowej na hostingu w nazwa.pl
11 stycznia 2024

10 TB przestrzeni dyskowej na hostingu w nazwa.pl

Rozwijający się biznes potrzebuje szybkiego hostingu z dużą przestrzenią dyskową na wiadomości e-mail i ważne... Rozwijający się biznes potrzebuje szybkiego hostingu z dużą przestrzenią dyskową na wiadomości e-mail i ważne pliki. Na serwerach CloudHosting i CloudMail, dostępnych w ofercie abonamentowej, możesz teraz przechowywać nawet do 10 TB danych. Jeżeli potrzebujesz jeszcze więcej miejsca, możesz skorzystać z usługi CloudHosting Pay-Per-Use z nielimitowaną przestrzenią dyskową. Sprawdź, jakie możliwości dla Twojego biznesu stwarza hosting premium od nazwa.pl! Aktywuj dodatkową powierzchnię dyskową Serwery CloudHosting i CloudMail możesz w dowolnym momencie rozbudowywać o kolejne usługi i funkcjonalności. Wśród dostępnych opcji są między innymi pakiety dodatkowej przestrzeni dyskowej, dzięki którym na pojedynczym hostingu zmieścisz nawet 10 TB danych i wiadomości e-mail. Pakiety dodatkowej powierzchni dyskowej, które pozwolą Ci na utrzymywanie nawet 10 TB danych, są dostępne w ofercie abonamentowej dla usług CloudHosting i CloudMail. Chcąc zwiększyć możliwości swojego hostingu, aktywuj wybrany pakiet dodatkowy w Panelu Klienta lub w CloudHosting Panel. Jeżeli dopiero kupujesz u nas hosting, pakiety dodatkowej powierzchni dyskowej pojawią się jako dostępne opcje podczas składania zamówienia na serwer. Pamiętaj, że wszystkie usługi dodatkowe możesz zamówić w dowolnym momencie, w trakcie trwania okresu abonamentowego swojej usługi CloudHosting i CloudMail. Większa powierzchnia to więcej możliwości W przypadku osiągnięcia limitu dyskowego na hostingu przedsiębiorcy często muszą podejmować trudną decyzję o usunięciu części danych lub migracji na drogi serwer...
Ekspansja zagraniczna nazwa.pl
26 października 2022

Ekspansja zagraniczna nazwa.pl

Spółka nazwa.pl podjęła strategiczną decyzję o ekspansji zagranicznej na rynki krajów Europy Zachodniej oraz USA... Spółka nazwa.pl podjęła strategiczną decyzję o ekspansji zagranicznej na rynki krajów Europy Zachodniej oraz USA. Wysoki poziom technologiczny firmy pozwoli z powodzeniem konkurować produktowo z największymi globalnymi graczami. Podobnie jak w Polsce, nazwa.pl będzie pozycjonowała swoją ofertę w segmencie usług premium, dla najbardziej wymagających klientów. 25 lat rozwoju firmy nazwa.pl na rynku polskim to historia jak „American dream”. Z małej działalności gospodarczej założonej w 1997 roku przez Piotra Nowaka pod marką NetArt, wyrósł polski lider hostingu w chmurze, z którego usług skorzystało już ponad milion Polaków. Jednak nie tylko liczby stanowią o wyjątkowości nazwa.pl. Jest to przede wszystkim wysoka kultura organizacyjna i ciągły nacisk na rozwój technologiczny i produktowy. Wystarczy przecież wspomnieć, że nazwa.pl jest obecnie jedynym operatorem sieci CDN w Polsce, jedynym polskim rejestratorem domen z akredytacją ICANN, jedynym polskim dostawcą certyfikatów SSL z kodowaniem ECDSA, jako pierwsza polska firma wdrożyła DNS Anycast, obsługuje ponad 2/3 domen polskich zabezpieczonych za pomocą DNSSEC oraz jako jedyna świadczy usługi 2FA dla poczty poprzez protokół POP3/IMAP4. Liczba wdrożeń i innowacji nazwa.pl stała się tak długa, że spółka już 5 lat temu przestała mieć w tym zakresie jakąkolwiek konkurencję w Polsce, a jedynym benchmarkiem stały się już tylko firmy z rynku amerykańskiego. Tyle tylko, że i tutaj technologicznie nazwa.pl potrafiła za pomocą swoich usług CloudHosting wyprzedzić zachodnią konkurencję. Usługi te nie są jak w wielu nowoczesnych firmach uruchamiane na bazie chmury, ale same w sobie stanowią chmurę, zapewniając dynamiczne rozkładanie obciążenia per pojedyncza usługa hostingowa oraz automatyczną integrację z siecią CDN...
Darmowe zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail w nazwa.pl
21 września 2022

Darmowe zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail w nazwa.pl

Poczta e-mail to niezbędne narzędzie do prowadzenia korespondencji biznesowej. Aby wymiana informacji była bezpieczna... Poczta e-mail to niezbędne narzędzie do prowadzenia korespondencji biznesowej. Aby wymiana informacji była bezpieczna, konieczne jest zastosowanie szeregu zabezpieczeń, w szczególności przy dostępie do konta. Ochrona procesu logowania do skrzynki za pomocą 2FA jest podstawową metodą, która neutralizuje skutki odgadnięcia, zhakowania czy wyłudzenia hasła. Korzystając z poczty elektronicznej w nazwa.pl, możesz w bardzo prosty sposób skonfigurować uwierzytelnienie dwuskładnikowe, wykorzystując do tego albo kody SMS, albo bezpłatną aplikację Google Authenticator. Czym jest zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail? Uwierzytelnianie dwuskładnikowe 2FA przy logowaniu do konta poczty elektronicznej wprowadza konieczność podania dodatkowej informacji autoryzacyjnej, którą posiada jedynie właściciel wybranej skrzynki e-mail. W zależności od tego, jaka forma uwierzytelniania zostanie skonfigurowana, użytkownik konta e-mail podczas logowania będzie poproszony albo o wpisanie unikalnego kodu z wiadomości SMS wysłanej przez nazwa.pl, albo będzie musiał podać specjalny kod wygenerowany w darmowej aplikacji Google Authenticator zainstalowanej na telefonie komórkowym. Zabezpieczenie 2FA każdy z nas stosuje od dawna. Na co dzień spotykamy się z nim, na przykład robiąc zakupy w Internecie. Wiele portali wymaga dodatkowego uwierzytelnienia podczas płacenia za towary czy logowania. To właśnie pokazuje, jak kluczową rolę odgrywa 2FA w bezpieczeństwie usług realizowanych za pośrednictwem sieci. Dzięki 2FA naruszenie czy odgadnięcie hasła nie pozwala już hakerowi na dostęp do Twoich prywatnych zasobów...
Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 2
31 maja 2021

Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 2

Prezentujemy drugą część kursu wideo przedstawiającego możliwości płynące z użycia managera pakietów, jakim jest... Prezentujemy drugą część kursu wideo przedstawiającego możliwości płynące z użycia managera pakietów, jakim jest Composer. To ważne narzędzie, które zostało stworzone, aby ułatwiać pracę osobom zajmującym się kodowaniem w PHP. Wykorzystywane jest jednak nie tylko przez programistów, ale także coraz częściej przez webmasterów. Dlaczego? Bo to właśnie Composer dba o automatyczne pobieranie, zapisywanie i wczytywanie zewnętrznych pakietów, których wymaga kod budowanej czy uruchamianej na serwerze aplikacji. W poprzednim odcinku ogólnie omówiliśmy podstawy pracy z Composerem, przedstawiając czym jest i do czego służy to narzędzie. Po pierwszej części kursu wiemy już, jak zacząć z nim pracę, czym jest Packagist i dlaczego jest on taki ważny. Umiemy utworzyć plik composer.json i wiemy, co powinien on zawierać. Poznaliśmy też niektóre instrukcje Composera, takie jak chociażby search, require czy update. Poprzedni odcinek naszego kursu możesz obejrzeć tutaj: https://www.nazwa.pl/blog/composer-na-cloudhostingu-nazwapl-czesc-1. W drugim odcinku przyjrzymy się bliżej samemu plikowi composer.json. Ponieważ jest to serce każdego projektu, warto dobrze poznać ustawienia kluczowych sekcji, które się w nim znajdują. Nie zabraknie wielu przykładów, które z powodzeniem można użyć przy budowaniu własnych aplikacji wykorzystujących zależności, do których dostęp umożliwia właśnie Composer...
Jak przygotować stronę do wyszukiwania głosowego? | nazwa.pl
18 marca 2021

Jak przygotować stronę do wyszukiwania głosowego?

Wyszukiwanie głosowe stało się rosnącym trendem. Użytkownicy korzystają z niego coraz częściej, używając w tym celu... Wyszukiwanie głosowe stało się rosnącym trendem. Użytkownicy korzystają z niego coraz częściej, używając w tym celu smartfonów czy inteligentnych głośników. Jak sprawić, by strona była przyjazna asystentom głosowym? Dlaczego wyszukiwanie głosowe? Użytkownicy z dużym zainteresowaniem przyjęli narzędzia, które pozwalają im przeszukiwać witrynę za pomocą głosu i coraz częściej z nich korzystają. Popularność Asystenta Google czy Apple Siri wynika z wygody, która się wiąże z używaniem tej technologii. Dzięki niej użytkownik nie musi poświęcać czasu na wpisywanie zapytania, wystarczy, że powie np. „OK Google”. Według firmy Gartner w 2020 roku aż 30% procent wszystkich wyszukiwań będzie się odbywać bez wykorzystania ekranu urządzenia. Sprzyja temu także rosnąca liczba urządzeń, które pozwalają na tego typu interakcje. Powszechne stały się już inteligentne głośniki, którym w każdej chwili można zadać pytanie. Do końca 2020 ma być ich już na rynku ponad 22 miliony. Wyszukiwanie głosowe różni się jednak od tradycyjnego. Użytkownicy często korzystają z niego podczas wykonywania codziennych czynności, dlatego oczekują natychmiastowej i trafnej odpowiedzi. Ponadto używają innego rodzaju zapytań. Wymaga to odpowiednio zaprojektowanego interfejsu użytkownika. Jak zoptymalizować stronę do obsługi wyszukiwania głosowego? Używaj słów kluczowych z długiego ogona Użytkownicy komunikują się z asystentami głosowymi w sposób bardziej naturalny...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.