Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 25 czerwca 2020

SEO dla e-commerce – 5 ważnych elementów

Tagi: e-sklep SEO
SEO dla e-commerce - 5 ważnych elementów | nazwa.pl

Osiągnięcie właściwej pozycji w wyszukiwarkach jest kluczowe dla sukcesu sklepu internetowego. Zmagamy się tu zarówno z dużą konkurencją ze strony innych biznesów, jak i zmieniającymi się algorytmami Google. Ważne zatem, by opanować podstawy SEO, pamiętając o najważniejszych elementach decydujących o tym, czy Google „polubi” naszą stronę.

1. Znajdź właściwe słowa kluczowe

SEO nie istnieje bez słów kluczowych i naszą pracę musimy zacząć od ich określenia. Jeżeli nie dobierzemy odpowiednich fraz, działania mogą być nieskuteczne. Dlatego skupmy się na starannym researchu.

Znajdź właściwe słowa kluczowe do pozycjonowania sklepu internetowego | nazwa.pl

Najlepiej w tym celu wykorzystać darmowe narzędzie Google Planer słów kluczowych, gdzie dowiemy się, jaka jest średnia ilość wyszukiwań danych fraz w miesiącu oraz konkurencja przy ich wykorzystaniu.

Wybierając słowa kluczowe, zobaczymy, że zainteresowanie konkurencji krótszymi i ogólnymi frazami jest znacznie większe. Dlatego też warto korzystać z mniej „obleganych” fraz dłuższych, wykorzystując efekt tzw. długiego ogona. Oznacza to pozycjonowanie większej ilości naszych stron na słowach kluczowych, z których każde generuje stosunkowo mały ruch, ale łącznie dają efekt skali.

Przewagą dłuższych i szczegółowych fraz nad ogólnymi jest także to, że użytkownicy, którzy je wpisują, są bardziej zdecydowani na zakup, niż ci wprowadzający frazy ogólne. Wynika to z faktu, że szczegółowe słowa kluczowe dotyczą bardziej konkretnego produktu, podczas gdy ogólne całej grupy produktów. Wpisują je zazwyczaj użytkownicy, którzy jeszcze nie wiedzą, czego szukają, a zatem nie do końca są „na kupnie”.

Aby znaleźć właściwe słowa kluczowe, spróbujmy poznać zainteresowania naszych klientów. W tym celu warto przeglądać fora, blogi branżowe oraz wpisy na grupach w social media. Dowiemy się tak, co jest dla klientów ważne w kwestii produktów oraz jakiego języka używają. W tym celu doskonale sprawdzą się także narzędzia do monitorowania Internetu.

2. Nie powielaj treści

Błędem wielu sklepów internetowych jest to, że na stronach produktów pojawiają się treści występujące także w witrynach innych sklepów. Problem wynika często z wykorzystywania opisów produktów dostarczonych przez producenta.

Powielanie tekstów z innych stron internetowych to tzw. duplicate content. Praktyka ta jest karana przez algorytm Google, który promuje strony z oryginalnymi treściami. Może to sprawić, że nasz sklep będzie pojawiał się niżej w wynikach wyszukiwania.

Jedynym sposobem, by zapobiec „karze” od Google, jest tworzenie unikalnych opisów produktów. Oczywiście wymaga to kreatywności i copywriterskiego warsztatu, ale gra jest „warta świeczki”, ponieważ unikalne treści wyraźnie przekładają się na sukces w SEO.

3. Zadbaj o obrazy

Ważną częścią wyszukiwarki Google jest wyszukiwarka obrazów. Wielu użytkowników chce zobaczyć produkt, by wiedzieć, czy jest to właśnie rzecz, której szukają. Dlatego trzeba zadbać o dobrej jakości zdjęcia, które prowokują do kliknięć i następnie przejścia na stronę sklepu.

Zadbaj o wysokiej jakości obrazy i zdjęcia w sklepie internetowym | nazwa.pl

Aby jednak wyszukiwarka była w stanie „zobaczyć” nasze zdjęcia, musimy wypełnić tag Alt grafiki. Powinny się w nim znaleźć odpowiednie słowa kluczowe, które zwiększą szansę na to, że zdjęcia pojawią się na żądane frazy w Google. Alt powinien jednak równocześnie odzwierciedlać to, co przedstawia obraz.

4. Zoptymalizuj adresy URL

Adresy URL stanowią pomoc dla robotów Google przy przeszukiwaniu witryny oraz jej indeksacji. Mają znaczenie także dla użytkowników – poprawnie skonstruowane dają wrażenie ładu oraz informują o zawartości danej podstrony.

Optymalny adres URL na stronie produktu będzie wyglądał przyjaźnie i zrozumiale. Unikać zatem należy dynamicznie generowanych adresów stanowiących nieczytelny zbiór cyfr i liter. Zamiast tego lepiej użyć adresów opisowych (przykładowo dla męskich spodni byłoby to: http://twojadomena.pl/spodnie_joggery_szare).

W adresie nie należy także używać dużych liter, które mogą być dezorientujące dla użytkowników. Lepiej wybierać także myślniki zamiast podkreślników ze względu na ustawienia konfiguracyjne robotów Google. Dobrze jest także umieścić w adresie słowo kluczowe.

Należy także blokować zduplikowane adresy URL za pomocą pliku robots.txt. Ważne jest również ustanawianie przekierowań 301 dla uszkodzonych adresów, ponieważ mogły już zostać zaindeksowane przez Google.

Przydatnym narzędziem – od strony serwera – które realizuje funkcję optymalizacji adresów URL jest moduł mod_rewrite. Czołowi dostawcy usług hostingowych, tacy jak nazwa.pl, oferują dostępność tego modułu w każdym oferowanym przez siebie pakiecie hostingowym (narzędzie to jest standardowo aktywne na serwerach z serii Hosting Cloud, oferowanych przez nazwa.pl).

5. Nie zapominaj o wersji mobilnej

Coraz więcej użytkowników dokonuje zakupów za pośrednictwem mobilnej wersji sklepów internetowych. W Polsce jest to na razie 20% kupujących, jednak w USA aż 40%. Wg przewidywań także i u nas będzie można zauważyć w najbliższych latach podobny i wyższy odsetek.

Dobrze skonfigurowana wersja sklepu internetowego | nazwa.pl

Odpowiednio skonstruowana wersja mobilna sklepu jest ważna nie tylko dla wzrostu sprzedaży, ale także dla SEO. W 2018 roku Google wprowadziło Mobile First Index, co oznacza, że przy ustalaniu pozycji strony w wyszukiwarce za główny wariant uważana jest jej wersja mobilna, nie desktopowa. Speed Update Google wprowadziło także uzależnienie rankingu stron od szybkości ładowania się ich wersji mobilnej.

Z tego powodu niezbędna jest optymalizacja witryny pod kątem smartfonów i tabletów. Przy tworzeniu strony dobrze jest zastosować podejście mobile first oznaczające rozpoczynanie procesu jej projektowania od wersji mobilnej, po to, by dodawać kolejne funkcje mogące pojawiać się dopiero na komputerach. Przysłuży się to nie tylko SEO – sklep będzie także bardziej wydajny i funkcjonalny.

Przede wszystkim optymalizacja

Działania SEO wymagają codziennej pracy nad optymalizacją strony. Nie rozwiąże tego za nas agencja zajmująca się pozycjonowaniem – niezbędna jest rzetelna dbałość o konstrukcję treści i przeprowadzanie skutecznego researchu słów kluczowych.

Osiągnięcie trwałego sukcesu w tej dziedzinie jest bardzo trudne. Zazwyczaj jesteśmy skazani na zmieniające się pozycje w Google i ciągłą walkę o utrzymanie się w TOP 5 czy TOP 10. Gdy jednak będzie się to udawać, odczujemy wyraźny wzrost sprzedaży, który wynagrodzi nam trud zmagań z SEO.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Wesołych Świąt życzy nazwa.pl
22 grudnia 2023

Wesołych Świąt życzy nazwa.pl

Drodzy Klienci! Z okazji zbliżających się Świąt życzymy Wam wiele sukcesów, mnóstwo inspiracji do działania... Drodzy Klienci! Z okazji zbliżających się Świąt życzymy Wam wiele sukcesów, mnóstwo inspiracji do działania oraz siły do realizacji postawionych celów zawodowych i prywatnych. Niech będzie to czas pełny spokoju, ciepła i radości, a pod choinką niech nie zabraknie upominków, jakie sobie wymarzyliście. Wesołych Świąt! Kiedy zaczynać świętować? Boże Narodzenie to czas, kiedy możemy spędzić chwile z osobami, które cenimy i lubimy, a także zwyczajnie odpocząć od problemów dnia codziennego. Choć dla większości z nas pierwszy grudniowy dzień jest momentem, kiedy oficjalnie rozpoczynamy świąteczne przygotowania, to z roku na rok magia tego wyjątkowego okresu wydaje się zaczynać coraz wcześniej. Już w listopadzie witryny sklepowe mienią się kolorowymi światełkami, a w Internecie pojawiają się reklamy z choinką i Świętym Mikołajem. Niezależnie od tego, kiedy zaczynamy odczuwać magię świąt, warto spróbować odnaleźć ich prawdziwy sens. W nazwa.pl czekamy z niecierpliwością na ten wyjątkowy okres i jak co roku, celebrujemy go razem. Symboliczne gesty i spotkania świąteczne są niezwykle ważne, a dzięki nim wszyscy stajemy się sobie bliżsi. Świąteczne życzenia Z okazji świąt Bożego Narodzenia pragniemy życzyć Wam jak najwięcej uśmiechu każdego dnia, spełnienia marzeń i wszelkiej pomyślności. Z kolei my życzymy sobie wypełnienia nowych i wymagających planów oraz dalszego rozwoju. Wszystko po to, aby móc nadal dostarczać Wam rozwiązania IT, które potrzebujecie i na które zasługujecie...
Certyfikat SSL to bezpieczeństwo, zaufanie do witryny i poprawa jej wyników SEO | nazwa.pl
6 czerwca 2023

Certyfikat SSL to bezpieczeństwo, zaufanie do witryny i poprawa jej wyników SEO

Coraz większa grupa użytkowników korzysta z certyfikatów SSL. To, co jakiś czas temu było domeną... Coraz większa grupa użytkowników korzysta z certyfikatów SSL. To, co jakiś czas temu było domeną dużych instytucji, sklepów internetowych i interaktywnych serwisów, obecnie stało się powszechną praktyką. I choć dla większości z nas widok zamkniętej kłódki jest teraz codziennością, wciąż istnieją witryny, które nie korzystają z szyfrowanego połączenia. To duży błąd. Jakie korzyści przynosi zabezpieczenie strony WWW z certyfikatu SSL? Bezpieczeństwo Internet to medium służące do przekazywania informacji. Niektóre z nich, ze względu na swoją treść, potrzebują szczególnej ochrony. Dlaczego? Chyba każdy zgodzi się z tym, że przechwycenie danych logowania czy innych poufnych informacji na ogół niesie za sobą dotkliwe skutki. Z pomocą w takich przypadkach przychodzi certyfikat SSL, który odpowiada za szyfrowanie połączenia między użytkownikiem strony internetowej a serwerem. Dzięki niemu cała komunikacja między przeglądarką WWW a hostingiem jest chroniona przed nieuprawnionym odczytem. Są witryny, które mają obowiązek korzystania z certyfikatów SSL. Mowa tu na przykład o sklepach internetowych, które umożliwiają płatność online. Security Standard Council, instytucja zajmująca się poprawą standardów bezpieczeństwa dla handlu elektronicznego, wydała normę Payment Card Industry (PCI) nakładającą obowiązek posiadania ważnego certyfikatu SSL na firmy, które udostępniają klientom rozliczenia za pośrednictwem Internetu...
Korzystaj z aktualnej wersji PHP na swoim hostingu - zadbaj o bezpieczeństwo i wydajność serwisów WWW | nazwa.pl
24 sierpnia 2021

Korzystaj z aktualnej wersji PHP na swoim hostingu – zadbaj o bezpieczeństwo i wydajność serwisów WWW

Skrypty napisane w języku programowania PHP to podstawa funkcjonowania większości dynamicznych stron WWW... Skrypty napisane w języku programowania PHP to podstawa funkcjonowania większości dynamicznych stron WWW. Zapewnia on cały szereg narzędzi przydatnych dla każdego właściciela strony i webmastera, a także znajduje zastosowanie w tworzeniu programów działających w trybie graficznym czy też przetwarzania danych z poziomu wiersza poleceń. Przypominamy, że w nazwa.pl w ramach wszystkich pakietów hostingowych możesz już od wielu miesięcy bezpłatnie korzystać z najnowszej wersji języka — PHP 8. Nowa wersja oprogramowania PHP zapewnia znacznie szybsze działanie serwisów WWW oraz dostarcza niezbędnych aktualizacji w zakresie bezpieczeństwa usług. Aby zapewnić szybkie i bezawaryjne działanie Twoich stron WWW, zalecamy aktualizację PHP do najnowszej wersji, posiadającej wsparcie swoich twórców. Zmianę możesz wykonać samodzielnie lub zlecić zespołowi specjalistów w nazwa.pl. Jednocześnie przypominamy, że bezpłatna obsługa PHP 7.3 na serwerach nazwa.pl kończy się w dniu 06.12.2021 r. Obsługa starszych wersji PHP umożliwia aktywowanie oprogramowania, dla którego upłynął termin wsparcia określony przez twórców tego języka. Oferujemy ją jedynie ze względu na zapewnienie wstecznej kompatybilności dla wykorzystywanego przez Ciebie oprogramowania, które nie może korzystać z nowszych wersji PHP. Nie rekomendujemy korzystania z wersji oprogramowania, które utraciły wsparcie jego twórców i nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne błędy bezpieczeństwa, które ujawnią się w trakcie jego użytkowania...
Autokonfiguracja Redisa na serwerach CloudHosting WordPress | nazwa.pl
9 kwietnia 2021

Autokonfiguracja Redisa na serwerach CloudHosting WordPress

Redis to magazyn danych, który efektywnie przyspiesza działanie stron internetowych. Skorzystanie z niego w ramach... Redis to magazyn danych, który efektywnie przyspiesza działanie stron internetowych. Skorzystanie z niego w ramach WordPressa dotychczas wymagało dodatkowych ustawień na serwerze, instalowania odpowiednich wtyczek w skrypcie i ich konfiguracji. Te czasy odchodzą w zapomnienie! Od dziś uruchamiając swój ulubiony CMS na serwerach CloudHosting WordPress, otrzymujesz gotową stronę, z włączonym Redisem i automatycznie skonfigurowaną wtyczką W3 Total Cache. Sprawdź koniecznie, jakie korzyści przyniesie to Twojej stronie WWW! Przyspieszanie WordPressa z Redisem Istnieje wiele wtyczek zwiększających szybkość stron WWW zbudowanych z użyciem WordPressa. Działanie tych wtyczek polega głównie na przyspieszaniu generowania interfejsu witryny, poprzez przechowywanie poszczególnych stron w wersji statycznej. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy strony te nie uruchamiają żadnego kodu, czyli zawsze wyświetlana jest na nich ta sama treść. Właściciele witryn zbudowanych w oparciu o WordPressa często jednak korzystają z możliwości, jakie daje interakcja z użytkownikiem, nie mówiąc już o wykorzystywaniu WordPressa do budowy sklepów internetowych. W takich przypadkach wtyczki buforujące podstrony w formie statycznych plików po prostu nie znajdują zastosowania. Z pomocą przychodzi wówczas Redis, pamięć podręczna działająca po stronie serwera, która została udostępniona w ramach usług hostingowych nazwa.pl we wrześniu 2020 roku. Redis to magazyn struktury danych, który doskonale sprawdza się do cachowania zapytań z bazy MariaDB. Do swojej pracy wykorzystuje pamięć RAM, więc jego działanie nie jest...
przeprojektowanie sklepu
18 lipca 2019

Kiedy warto przeprojektować wygląd sklepu

Masz wrażenie, że strona Twojego sklepu już Ci się „opatrzyła”? Nic dziwnego, masz z nią kontakt na co dzień. Może Cię to skłonić... Masz wrażenie, że strona Twojego sklepu już Ci się „opatrzyła”? Nic dziwnego, masz z nią kontakt na co dzień. Może Cię to skłonić do decyzji o zmianie jej wyglądu, ale lepiej dwa razy się zastanów, zanim to zrobisz. Dowiedz się, jakie czynniki powinny mieć dla Ciebie znaczenie w kwestii layoutu sklepu i kiedy warto go przeprojektować. Czy powinno być ładniej? Widząc nowo powstające, konkurencyjne sklepy możesz czasem odnieść wrażenie, że Twój własny wygląda przy nich zwyczajnie „staro”. Jednak zmiana projektu na nowocześniejszy i bardziej zgodny z bieżącą modą, niekoniecznie jest dobrym pomysłem. Przyzwyczajenia klientów odgrywają bardzo dużą rolę w ich doświadczeniu zakupów, przez co radykalne zmiany layoutu są bardzo ryzykowne. Klient, wchodząc na Twoją stronę zamiast bezpiecznego, znajomego miejsca, zobaczy nagle nowe, obce środowisko. Jeżeli ponadto w jego pamięci nie ugruntowała się wystarczająco mocno nazwa Twojej marki, może uznać, że znalazł się w zupełnie innym sklepie. Dlatego za decyzją o zmianie layoutu nie powinny stać jedynie względy estetyczne. Co prawda klient może odbierać odświeżony sklep jako nowocześniejszy, ale to nie przyjemność obcowania z estetyczną stroną jest najważniejsza w doświadczeniu zakupowym. Liczy się przede wszystkim funkcjonalność witryny. Nie chcemy tu jednak zniechęcać Cię do przeprojektowania layoutu sklepu, jeśli pod względem estetycznym znacznie odbiega od tego, jak wyglądają witryny konkurencji. Dla UX, o którym poniżej, te walory również mają znaczenie. Na zmiany mające na celu...
wersje językowe na wordpressie
16 lipca 2019

Wielojęzyczność w WordPressie. Jak to zrobić?

Jeśli chcesz dodać do swojej strony inną wersję językową, w WordPressie zrobisz to stosunkowo łatwo. Wykorzystać do tego... Jeśli chcesz dodać do swojej strony inną wersję językową, w WordPressie zrobisz to stosunkowo łatwo. Wykorzystać do tego celu możesz darmowe wtyczki, z których polecamy Polylang. Dowiedz się, jak ją skonfigurować. Instalacja wtyczki Polylang 1. Wejdź do panelu administracyjnego Wordpress i najedź w menu po lewej na pozycję WTYCZKI, a następnie kliknij DODAJ NOWĄ. 2. W polu wyszukiwania wpisz - Polylang. 3. Kliknij ZAINSTALUJ, a następnie AKTYWUJ. Dodawanie nowego języka (na przykładzie języka angielskiego) Najpierw stwórz polską wersję językową strony. Jest to konieczne, aby można było później przyporządkowywać tworzone podstrony do konkretnego języka. 1. W menu panelu kliknij LANGUAGES. 2. W oknie Choose a language, wybierz z listy po lewej odpowiedni język, a domyślnie zostaną ustawione zawartości pozostałych okien. Będzie je można zmienić teraz lub w każdym innym momencie. Dla ewentualnych zmian interesować Cię będą okna: - full name: wprowadzona tu nazwa pojawi się w menu wyboru języka na stronie. Zmień domyślną nazwę, jeśli zamiast Polski wolisz np. PL, - order: wartość ta decyduje o kolejności języków w okienku zmiany języków. Język o najniższej wartości będzie traktowany jako pierwszy. 3. Kliknij ADD NEW LANGUAGE. Na górze strony pojawią się zaznaczone na czerwono komunikaty, zignoruj je. 4. Następnie przeprowadź cały proces ponownie, dodając język angielski. Wybierz...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(12)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(249)
  • CDN(42)
  • WordPress(83)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.