Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 25 czerwca 2020

SEO dla e-commerce – 5 ważnych elementów

Tagi: e-sklep SEO
SEO dla e-commerce - 5 ważnych elementów | nazwa.pl

Osiągnięcie właściwej pozycji w wyszukiwarkach jest kluczowe dla sukcesu sklepu internetowego. Zmagamy się tu zarówno z dużą konkurencją ze strony innych biznesów, jak i zmieniającymi się algorytmami Google. Ważne zatem, by opanować podstawy SEO, pamiętając o najważniejszych elementach decydujących o tym, czy Google „polubi” naszą stronę.

1. Znajdź właściwe słowa kluczowe

SEO nie istnieje bez słów kluczowych i naszą pracę musimy zacząć od ich określenia. Jeżeli nie dobierzemy odpowiednich fraz, działania mogą być nieskuteczne. Dlatego skupmy się na starannym researchu.

Znajdź właściwe słowa kluczowe do pozycjonowania sklepu internetowego | nazwa.pl

Najlepiej w tym celu wykorzystać darmowe narzędzie Google Planer słów kluczowych, gdzie dowiemy się, jaka jest średnia ilość wyszukiwań danych fraz w miesiącu oraz konkurencja przy ich wykorzystaniu.

Wybierając słowa kluczowe, zobaczymy, że zainteresowanie konkurencji krótszymi i ogólnymi frazami jest znacznie większe. Dlatego też warto korzystać z mniej „obleganych” fraz dłuższych, wykorzystując efekt tzw. długiego ogona. Oznacza to pozycjonowanie większej ilości naszych stron na słowach kluczowych, z których każde generuje stosunkowo mały ruch, ale łącznie dają efekt skali.

Przewagą dłuższych i szczegółowych fraz nad ogólnymi jest także to, że użytkownicy, którzy je wpisują, są bardziej zdecydowani na zakup, niż ci wprowadzający frazy ogólne. Wynika to z faktu, że szczegółowe słowa kluczowe dotyczą bardziej konkretnego produktu, podczas gdy ogólne całej grupy produktów. Wpisują je zazwyczaj użytkownicy, którzy jeszcze nie wiedzą, czego szukają, a zatem nie do końca są „na kupnie”.

Aby znaleźć właściwe słowa kluczowe, spróbujmy poznać zainteresowania naszych klientów. W tym celu warto przeglądać fora, blogi branżowe oraz wpisy na grupach w social media. Dowiemy się tak, co jest dla klientów ważne w kwestii produktów oraz jakiego języka używają. W tym celu doskonale sprawdzą się także narzędzia do monitorowania Internetu.

2. Nie powielaj treści

Błędem wielu sklepów internetowych jest to, że na stronach produktów pojawiają się treści występujące także w witrynach innych sklepów. Problem wynika często z wykorzystywania opisów produktów dostarczonych przez producenta.

Powielanie tekstów z innych stron internetowych to tzw. duplicate content. Praktyka ta jest karana przez algorytm Google, który promuje strony z oryginalnymi treściami. Może to sprawić, że nasz sklep będzie pojawiał się niżej w wynikach wyszukiwania.

Jedynym sposobem, by zapobiec „karze” od Google, jest tworzenie unikalnych opisów produktów. Oczywiście wymaga to kreatywności i copywriterskiego warsztatu, ale gra jest „warta świeczki”, ponieważ unikalne treści wyraźnie przekładają się na sukces w SEO.

3. Zadbaj o obrazy

Ważną częścią wyszukiwarki Google jest wyszukiwarka obrazów. Wielu użytkowników chce zobaczyć produkt, by wiedzieć, czy jest to właśnie rzecz, której szukają. Dlatego trzeba zadbać o dobrej jakości zdjęcia, które prowokują do kliknięć i następnie przejścia na stronę sklepu.

Zadbaj o wysokiej jakości obrazy i zdjęcia w sklepie internetowym | nazwa.pl

Aby jednak wyszukiwarka była w stanie „zobaczyć” nasze zdjęcia, musimy wypełnić tag Alt grafiki. Powinny się w nim znaleźć odpowiednie słowa kluczowe, które zwiększą szansę na to, że zdjęcia pojawią się na żądane frazy w Google. Alt powinien jednak równocześnie odzwierciedlać to, co przedstawia obraz.

4. Zoptymalizuj adresy URL

Adresy URL stanowią pomoc dla robotów Google przy przeszukiwaniu witryny oraz jej indeksacji. Mają znaczenie także dla użytkowników – poprawnie skonstruowane dają wrażenie ładu oraz informują o zawartości danej podstrony.

Optymalny adres URL na stronie produktu będzie wyglądał przyjaźnie i zrozumiale. Unikać zatem należy dynamicznie generowanych adresów stanowiących nieczytelny zbiór cyfr i liter. Zamiast tego lepiej użyć adresów opisowych (przykładowo dla męskich spodni byłoby to: http://twojadomena.pl/spodnie_joggery_szare).

W adresie nie należy także używać dużych liter, które mogą być dezorientujące dla użytkowników. Lepiej wybierać także myślniki zamiast podkreślników ze względu na ustawienia konfiguracyjne robotów Google. Dobrze jest także umieścić w adresie słowo kluczowe.

Należy także blokować zduplikowane adresy URL za pomocą pliku robots.txt. Ważne jest również ustanawianie przekierowań 301 dla uszkodzonych adresów, ponieważ mogły już zostać zaindeksowane przez Google.

Przydatnym narzędziem – od strony serwera – które realizuje funkcję optymalizacji adresów URL jest moduł mod_rewrite. Czołowi dostawcy usług hostingowych, tacy jak nazwa.pl, oferują dostępność tego modułu w każdym oferowanym przez siebie pakiecie hostingowym (narzędzie to jest standardowo aktywne na serwerach z serii Hosting Cloud, oferowanych przez nazwa.pl).

5. Nie zapominaj o wersji mobilnej

Coraz więcej użytkowników dokonuje zakupów za pośrednictwem mobilnej wersji sklepów internetowych. W Polsce jest to na razie 20% kupujących, jednak w USA aż 40%. Wg przewidywań także i u nas będzie można zauważyć w najbliższych latach podobny i wyższy odsetek.

Dobrze skonfigurowana wersja sklepu internetowego | nazwa.pl

Odpowiednio skonstruowana wersja mobilna sklepu jest ważna nie tylko dla wzrostu sprzedaży, ale także dla SEO. W 2018 roku Google wprowadziło Mobile First Index, co oznacza, że przy ustalaniu pozycji strony w wyszukiwarce za główny wariant uważana jest jej wersja mobilna, nie desktopowa. Speed Update Google wprowadziło także uzależnienie rankingu stron od szybkości ładowania się ich wersji mobilnej.

Z tego powodu niezbędna jest optymalizacja witryny pod kątem smartfonów i tabletów. Przy tworzeniu strony dobrze jest zastosować podejście mobile first oznaczające rozpoczynanie procesu jej projektowania od wersji mobilnej, po to, by dodawać kolejne funkcje mogące pojawiać się dopiero na komputerach. Przysłuży się to nie tylko SEO – sklep będzie także bardziej wydajny i funkcjonalny.

Przede wszystkim optymalizacja

Działania SEO wymagają codziennej pracy nad optymalizacją strony. Nie rozwiąże tego za nas agencja zajmująca się pozycjonowaniem – niezbędna jest rzetelna dbałość o konstrukcję treści i przeprowadzanie skutecznego researchu słów kluczowych.

Osiągnięcie trwałego sukcesu w tej dziedzinie jest bardzo trudne. Zazwyczaj jesteśmy skazani na zmieniające się pozycje w Google i ciągłą walkę o utrzymanie się w TOP 5 czy TOP 10. Gdy jednak będzie się to udawać, odczujemy wyraźny wzrost sprzedaży, który wynagrodzi nam trud zmagań z SEO.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
CDN nazwa.pl przyspiesza działanie stron WWW
5 września 2022

CDN nazwa.pl przyspiesza działanie stron WWW

Już od ponad 2 lat sieć CDN nazwa.pl przyspiesza działanie stron WWW umieszczonych na CloudHostingu. Od początku... Już od ponad 2 lat sieć CDN nazwa.pl przyspiesza działanie stron WWW umieszczonych na CloudHostingu. Od początku 2022 roku może z niej korzystać każdy, niezależnie od tego, czy witryna umieszczona jest na serwerze VPS, dedykowanym czy po prostu w innej firmie hostingowej. Dzięki bezpośredniemu połączeniu z operatorami Orange, Netia, UPC, T-Mobile, Plus, Vectra (Multimedia) w sześciu największych miastach w Polsce i dostępowi do węzłów wymiany ruchu w Europie Zachodniej i USA sieć CDN nazwa.pl zapewnia lepsze czasy wczytywania stron oraz lepsze wyniki ich pozycjonowania. Szybkość dostarczania plików Content Delivery Network, w skrócie CDN, to sieć serwerów utrzymujących kopie elementów stron WWW w różnych lokalizacjach. Dzięki nim grafiki i arkusze stylów, czyli największe rozmiarowo dane, z których składa się witryna internetowa, znajdują się fizycznie bliżej użytkowników wchodzących na wybraną stronę. Krótsza odległość, jaką muszą przebyć pliki do przeglądarki, wpływa wprost na zmniejszenie ogólnego czasu potrzebnego na załadowanie strony. Gdy mieszkaniec Sopotu odwiedza witrynę umieszczoną na serwerze w Krakowie, która nie korzysta z CDN nazwa.pl, musi czekać, aż jej wszystkie elementy zostaną pobrane właśnie z Krakowa. Gdy ta sama strona będzie korzystać z CDN nazwa.pl, tworzące ją obrazki i arkusze stylów dostarczane będą do Sopotu z węzła w Gdańsku. Trasa przesyłania danych zmniejsza się w ten sposób o ponad 600 km, co przy rozbudowanej stronie WWW może skrócić czas jej wczytywania nawet o połowę! Pierwsza sieć CDN w Polsce Stworzenie pierwszej sieci CDN w Polsce to wielki sukces nazwa.pl. O rozpoczęciu prac nad jej budową informowaliśmy w grudniu 2018 roku. Realizowane od tego czasu wielomilionowe inwestycje pozwoliły na rozbudowę sieci, nie tylko lokalnie, ale i globalnie...
Kompresja obrazów do formatu webp na hostingu w nazwa.pl
23 czerwca 2021

Kompresja obrazów na hostingu w nazwa.pl

Szybkość otwierania strony zależy w dużym stopniu od wielkości przesyłanych obrazów. Jeżeli jednak nie skompresowałeś ich... Szybkość otwierania strony zależy w dużym stopniu od wielkości przesyłanych obrazów. Jeżeli jednak nie skompresowałeś ich, to CloudHosting w nazwa.pl zrobi to za Ciebie, a serwery CDN nazwa.pl udostępnią użytkownikom Twoją stronę WWW pomniejszoną nawet kilkukrotnie. Hosting nazwa.pl zrobi jednak jeszcze dużo więcej, bo zamieni obrazy na format webp, a poza tym dostosuje ich wielkość do rozmiaru okna przeglądarki użytkownika Twojej strony WWW. Format webp wypiera gif, jpg i png Istnieje wiele formatów zapisu obrazów, spośród których najbardziej popularne to gif, jpg i png. Formaty te powoli jednak ustępują miejsca opracowanej przez Google technologii webp, która zapewnia dużo lepszy poziom kompresji, a więc mniejszą objętość przy przesyłaniu z serwera do przeglądarki internetowej. Im mniej danych do przesłania, tym strona WWW działa szybciej, a użytkownicy dużo lepiej ją oceniają. Automatyczna konwersja obrazów możliwa jest również dzięki temu, że obsługę formatu webp wprowadziły już wszystkie najpopularniejsze przeglądarki: Google Chrome, Microsoft Edge i Mozilla Firefox. Nawet jeżeli przeglądarka użytkownika nie obsługuje formatu webp, to zobaczy on obrazy w innym akceptowalnym dla niego formacie. Obsługę różnych formatów graficznych zapewnia bowiem dodatkowa komunikacja pomiędzy przeglądarką a serwerami nazwa.pl...
Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową | nazwa.pl
28 sierpnia 2020

Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową?

Ścieżka zakupowa to proces, który rozpoczyna się od poszukiwania informacji o produkcie przez klienta, a kończy w momencie... Ścieżka zakupowa to proces, który rozpoczyna się od poszukiwania informacji o produkcie przez klienta, a kończy w momencie finalizacji transakcji. Kluczowe znaczenie w przypadku sklepów internetowych ma usuwanie zbędnych barier oraz wzmocnienie przekonania o celowości zakupu. Jak wspierać ten proces? Poprawa jakości ścieżki zakupowej Tworząc sklep internetowy należy zwrócić uwagę na poniższe aspekty, które zapewnią, że nic nie stanie na przeszkodzie Klientowi w jego drodze do realizacji transakcji: 1. Brak rejestracji przy zakupach Konieczność wypełnienia formularza rejestracyjnego znacznie wydłuża proces dokonywania zakupu. Umożliwienie realizacji transakcji bez konieczności zarejestrowania się w sklepie sprawia, że klient chętniej zdecyduje się na skorzystanie z jego oferty. Warto jednak zwrócić uwagę na korzyści płynące z rejestracji, takie jak możliwość śledzenia etapów realizacji zamówienia czy uczestnictwo w programie lojalnościowym. Formularz rejestracyjny powinien być jednak jak najkrótszy, gdyż zbyt rozbudowany zniechęci użytkownika do jego wypełnienia. Pamiętać należy także, że zgodnie z rozporządzeniem RODO powinniśmy gromadzić jedynie tylko te dane, które są niezbędne do realizacji transakcji. Nigdy nie powinno być ich więcej, a jeżeli chcemy zapytać klienta o dodatkowe informacje, jak np. wiek, to pola formularza, którego tego dotyczą, powinny być nieobowiązkowe...
Podnoszenie bezpieczeństwa WordPressa przy użyciu gotowych wtyczek | nazwa.pl
18 czerwca 2020

Podnoszenie bezpieczeństwa WordPressa przy użyciu gotowych wtyczek

WordPress to najpopularniejsze oprogramowanie służące do tworzenia stron internetowych, stosowane począwszy od... WordPress to najpopularniejsze oprogramowanie służące do tworzenia stron internetowych, stosowane począwszy od małych blogów, poprzez portale informacyjne, a skończywszy na sklepach internetowych. Od ponad 17 lat, gdy została opublikowana jego pierwsza ogólnodostępna wersja, stale umacnia swoją pozycję wśród oprogramowania wykorzystywanego zarówno przez amatorów, jak i profesjonalistów, tworzących strony WWW. Swoją popularność WordPress zawdzięcza przede wszystkim możliwości łatwej rozbudowy funkcjonalności, poprzez dołączanie niezliczonej ilości dodatków, wydawanych przez mniej lub bardziej profesjonalnych programistów. Niestety, o ile sam kod programu podlega systematycznym aktualizacjom, to nie wszystkie z udostępnionych do niego wtyczek również są rozwijane. Brak aktualizacji dowolnego programu dołączonego do WordPressa może skutkować problemami z bezpieczeństwem całej strony WWW i podatnością na ataki hakerskie. Co zrobić, aby uchronić się przed czyhającymi na nas tego typu zagrożeniami? Co zrobić, gdy już mamy zbudowaną stronę WWW w oparciu o ten program i obawiamy się, żeby efekt naszej ciężkiej pracy, jaką włożyliśmy w jej stworzenie, nie został zmarnowany? Posiadacze stron internetowych, którzy nie podejmą właściwych kroków, aby zabezpieczyć WordPressa i wszystkie zainstalowane do niego dodatki, mogą przecież w wyniku zaniechań w aktualizacji oprogramowania albo stracić cenne dane, albo też ich strony WWW mogą zostać oznaczane jako potencjalnie niebezpieczne przez wyszukiwarki internetowe i programy antywirusowe...

hosting z turbodałodowaniem memcached
5 maja 2020

Hosting w nazwa.pl z turbodoładowaniem memcached

Korzystacie na swojej stronie WWW z turbodoładowania, przyspieszającego generowanie strony, w postaci memcached... Korzystacie na swojej stronie WWW z turbodoładowania, przyspieszającego generowanie strony, w postaci memcached? Jeżeli nie, to polecamy włączyć tę funkcjonalność, która na serwerach nazwa.pl dostępna jest w każdym planie hostingowym. Każdy wie, jak ważna jest turbina w samochodzie, dzięki której nasz ukochany pojazd zyskuje w magiczny sposób dodatkową moc. Takim turbodoładowaniem w przypadku hostingu, zapewniającym przyspieszenie działania na przykład WordPressa, jest serwer memcached. To usługa udostępniana darmowo w ramach hostingu w nazwa.pl, pozwalająca na zapisywanie w pamięci wyników działania zapytań do bazy danych MySQL. Niezależnie od tego, jak szybko działa baza danych, to korzystanie z serwera memcached zawsze zapewnia skrócenie czasu generowania strony WWW, w szczególności gdy ze strony WWW korzysta równocześnie wielu użytkowników. Usługa memcached została udostępniona za darmo dla wszystkich usług hostingowych nazwa.pl w połowie 2019 roku i z obserwacji, które poczyniliśmy wynika, że w każdym przypadku jej zastosowanie usprawniło działanie serwisów WWW. W standardowej instalacji dla usług WordPress Cloud oraz e‑Sklep Cloud funkcjonalność korzystająca z serwera memcached aktywowana jest automatycznie w konfiguracji WordPressa i sklepu PrestaShop. W przypadku samodzielnej instalacji tych programów na usługach...

one page czy multi page
19 listopada 2019

Wiele podstron czy jedna strona? O multi-page i one-page

Strony typu one‑page są obecnie coraz bardziej popularne ze względu na wygodę ich przeglądania na urządzeniach mobilnych... Strony typu one‑page są obecnie coraz bardziej popularne ze względu na wygodę ich przeglądania na urządzeniach mobilnych. Jednocześnie trudno jest stworzyć rozbudowaną w ten sposób witrynę, zwłaszcza że nadal 50% wejść na strony odbywa się za pośrednictwem komputerów. Kiedy warto zdecydować się na stronę one-page, a kiedy multi-page? ONE‑PAGE One‑page jest witryną, która nie zawiera dodatkowych podstron. Jej pełna zawartość ładuje się, gdy użytkownik wchodzi na stronę, dlatego późniejsze przeglądanie witryny jest bardziej płynne. Dzięki zastosowaniu kotwic (anchors) klikanie elementów nawigacyjnych przenosi użytkownika do określonych miejsc na stronie, przez co zyskuje natychmiastowy dostęp do interesujących go informacji. Zalety witryny jednostronicowej Dzięki umiejscowieniu całej treści witryny na jednej stronie jej przeglądanie jest nie tylko płynne, ale ponadto content jest łatwiejszy w odbiorze i bardziej zrozumiały. One‑page zaprojektowane w zgodzie z zaleceniami User Experience są ponadto bardziej przyjazne dla użytkowników, minimalistyczne oraz pozbawione niepotrzebnych treści. Content w witrynie jednostronicowej jest także podany w sposób bardziej liniowy – składa się z elementów uporządkowanych według znaczenia, które następują po sobie. Pozwala to prowadzić swoistą „narrację”, której zakończeniem jest ostateczne wezwanie...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(246)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.