Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 12 sierpnia 2019

Nie masz czasu na regularne publikowanie postów? Twórz harmonogramy!

Tagi: Facebook Instagram LinkedIn social media Twitter
harmonogramy publikacji postów

Publikowanie treści regularnie i o określonych godzinach wymaga starannego planowania oraz dysponowania odpowiednim czasem w danej chwili. Jednak mogą nas w tym wyręczyć bezpłatne narzędzia, które wyposażone są także w dodatkowe funkcje. Tylko które rozwiązanie wybrać?

Jak często publikować posty?

Na temat częstotliwości publikowania postów można w Internecie przeczytać wiele różnych opinii. Zalecenia zmieniają się z czasem ze względu na modyfikacje w algorytmach serwisów social media oraz zmieniające się preferencje użytkowników. Obecnie jednak można uznać, że najlepiej publikować posty, w poniższych częstotliwościach:

Jak często publikować posty w social mediach? | nazwa.pl

 W jakich godzinach publikować?

Najlepsze godziny i dni publikowania postów różnią się w zależności od kanału, a także zmieniają się w czasie. Badania dotyczące zachowań użytkowników również nie dają jednoznacznych odpowiedzi w tej kwestii, natomiast pozwalają określić pewne prawidłowości.

Trzeba pamiętać jednak, że każda marka powinna dostosować czas publikacji do swojego targetu. Najlepiej w tym celu stworzyć persony potencjalnych odbiorców wraz z prawdopodobnym planem ich dnia i tygodnia. Dzięki temu można określić, kiedy najchętniej korzystają z social media.

Jeżeli np. naszym targetem są menedżerowie i wybraliśmy optymalny serwis do takiej komunikacji – LinkedIn, prawdopodobnie korzystają oni z social media zaczynając pracę, gdy szukają inspiracji oraz ją kończąc, kiedy są już zmęczeni. Wtedy najlepszymi godzinami publikacji będą przedziały czasowe 7:00-9:00 oraz 16:00-17:00.

Badania dotyczące ogólnego zaangażowania w social media wskazują, że najlepiej publikować w poniższych dniach i godzinach:

  • Facebook i Instagram

Optymalne godziny to od 9:00 do 15:00. Wczesnym rankiem i po 17:00 zaangażowanie użytkowników jest najmniejsze.

Najlepiej publikować w ciągu tygodnia, przy czym na pewno nie powinniśmy zaniedbać wtorku, środy i czwartku, kiedy najwięcej użytkowników reaguje na posty. W niedzielę na Instagramie oraz w sobotę i niedzielę na Facebooku zaangażowanie użytkowników jest najmniejsze;

  • Twitter

Najlepiej publikować między 8:00 a 16:00, przy czym najlepsze zaangażowanie użytkowników osiągniemy w przedziale 9:00-11:00. Jednocześnie, w weekend reakcja na posty jest słabsza;

  • LinkedIn

Największe zaangażowanie uzyskamy między 7:00-9:00 oraz 16:00-17:00, szczególnie od wtorku do czwartku. Użytkownicy korzystają z serwisu także w przerwie na lunch, czyli około południa. Trzeba pamiętać, że dla większości z nich serwis kojarzy się z pracą, dlatego wieczorami i w weekendy zaangażowanie jest znacznie mniejsze.

Harmonogramy na Facebooku

Jakiś czas temu Facebook wprowadził możliwość automatycznej publikacji postów w określonym przez nas czasie. Zrobić to można przy tworzeniu wpisu:

Jak planować publikacje postów - Facebook | nazwa.pl

Następnie wystarczy już tylko wybrać datę wpisu:

Planowanie publikacji postów - Facebook | nazwa.pl

Aplikacje freemium do tworzenia harmonogramów publikacji

  • Buffer umożliwia tworzenie harmonogramu przy użyciu metody przeciągnij i upuść, dzięki czemu jest wygodny w użyciu. Aplikacji pozwala na planowanie postów na Facebooku,  LinkedIn, Instagramie i Twitterze. W harmonogramie można zawrzeć także wpisy ze zdjęciami oraz video. Aplikacja umożliwia korzystanie z raportowania pokazującego najbardziej i najmniej popularne posty z wyszczególnieniem każdej platformy. Na podstawie historii wpisów wraz ze szczegółami na temat zaangażowania, można określić optymalny czas publikacji. Bezpłatny plan pozwala na obsługę trzech kont w ww. serwisach. Planować można do 10 postów.
  • Zaletą Hootsuite jest wyświetlanie harmonogramów postów ze wszystkich platform na jednym pulpicie. Ponadto rozpiskę można przygotowywać w arkuszu kalkulacyjnym oraz dodawać do aplikacji wiele publikacji naraz. Z pulpitu nawigacyjnego zaplanujemy także konkursy i loterie, a także stworzymy wpisy na Facebooka z wykorzystaniem możliwości „ulepszeń” postów dostępnych w serwisie. Raporty Hootsuit pozwalają na śledzenie ogólnego zaangażowania oraz historii publikacji w każdym z serwisów social media. W przeciwieństwie do Buffera aplikacja nie pokazuje w raportach zaangażowania wygenerowanego przez indywidualne posty. Ponadto jest możliwość obserwowania wybranych słów kluczowych, przez co Hootsuite może pełnić funkcję narzędzia do monitorowania social media. Raporty możemy następnie wyeksportować do plików .pdf i Excel. Bezpłatny plan pozwala na obsługę 2 kont social media. Aplikacja zintegrowana jest z Facebookiem, Instagramem, Pinterestem, YouTubem, LinkedInem i Twitterem. Zaplanować można aż 30 postów. Hootsuite oferuje także ponad 150 integracji z aplikacjami innymi niż social media.
  • Zoho Social umożliwia tworzenie raportów zawierających propozycje najlepszego czasu do publikacji, a także monitorujących efekty kampanii na różnych platformach. Zoho Social pozwala planować posty na Facebooku, Twitterze, LinkedInie, Google Moja Firma oraz Instagramie. Równocześnie obsługiwana jest jedna marka. Można także wykorzystywać opcję skracania linków.
  • SumAll jest aplikacją freeware obsługującą nieograniczoną liczbę kont social media na różnych platformach. Pozwala to na dużą oszczędność. Można także zespołowo zarządzać publikacjami i są one widoczne na jednym pulpicie. Obsługuje Facebooka, Instagrama, Twittera i LinkedIn. Minusem aplikacji jest brak raportowania. Nie jest też możliwe masowe przesyłanie postów.
  • Zaletą Crowdfire jest funkcja proponowania treści dla przyszłych postów — zarówno artykułów, jak i zdjęć. Propozycje oparte są o analizy trendów i wybranych tematów, co może sprawić, że publikacje tworzone na ich podstawie będą się cieszyć większym zaangażowaniem ze strony użytkowników. Aplikacja pozwala także automatycznie dodawać do obserwowanych profile użytkowników zainteresowanych konkretnym tematem. Crowdfire obsługuje Facebooka, Twittera, Instagrama i LinkedIn. Umożliwia planowanie po 10 postów na każdym z tych portali. Pozwala także na publikowanie wpisów z wieloma zdjęciami. Jednak bezpłatny pakiet raportuje posty tylko z jednego dnia.

Podsumowanie

Narzędzia do publikowania postów wyraźnie ułatwiają pracę przy prowadzeniu kampanii social media. Można dzięki nim przygotowywać posty wcześniej i powierzyć pozostałe działania aplikacjom. Posty będą przez to publikowane w optymalnych dniach i godzinach.

Część z aplikacji zawiera także opcje raportowania, przez co można na bieżąco ewaluować działania na mediach społecznościowych i je optymalizować. W zależności od narzędzia otrzymamy informacje o zaangażowaniu użytkowników czy na temat najlepszych godzin do publikacji. Pozwala to na lepsze rozplanowanie harmonogramów.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Dlaczego warto wybrać dostawcę hostingu z certyfikatem ISO 27001 | nazwa.pl
7 kwietnia 2023

Dlaczego warto wybrać dostawcę hostingu z certyfikatem ISO 27001?

Jeżeli informacje przetwarzane przez Twojego dostawcę usług hostingowych nie są odpowiednio zabezpieczone... Jeżeli informacje przetwarzane przez Twojego dostawcę usług hostingowych nie są odpowiednio zabezpieczone, a procedury usystematyzowane, istnieje ryzyko, że może dojść do incydentu, który zagrozi Tobie i Twojej firmie. Nie ulega wątpliwości, że w dzisiejszych czasach ochrona danych w sieci powinna być realizowana na jak najwyższym poziomie. Dlatego nie warto ryzykować. Wybierz firmę, której możesz zaufać, posiadającą uznawany na całym świecie certyfikat ISO 27001:2017, w skrócie nazywany ISO 27001. Czym jest ISO 27001:2017? ISO 27001:2017 to międzynarodowa norma, która standaryzuje systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji. Stanowi ona zbiór praktyk dotyczących sposobów zarządzania, które gwarantują klientom danego przedsiębiorstwa właściwą ochronę ich danych. Można powiedzieć, że firmy, które wdrożyły certyfikat ISO 27001:2017, zidentyfikowały potencjalne zagrożenia dotyczące ich działalności i wprowadziły odpowiednie środki zapobiegawcze w celu eliminacji ryzyk. Sam certyfikat jest wydawany przez niezależną jednostkę audytową, która posiada uprawnienia do wystawienia oficjalnych dokumentów i przeprowadzania w tym zakresie badań weryfikacyjnych. Wdrożenie ISO 27001:2017 w firmie hostingowej Wdrożenie ISO 27001:2017 to duże wyzwanie i nie każda firma ma wystarczające zasoby, aby się tego podjąć. Proces implementacji skutecznego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zajmuje od kilku do kilkunastu miesięcy i wymaga dostosowania zasad realizacji zadań przez wszystkich pracowników do przepisów określonych w przyjętych normach...
Mail Backup, czyli bezpieczna kopia Twojej poczty | nazwa.pl
29 marca 2023

Mail Backup, czyli bezpieczna kopia Twojej poczty

Wiadomości e-mail, które przechowujesz w swojej skrzynce pocztowej, stanowią skarbnicę informacji związanych... Wiadomości e-mail, które przechowujesz w swojej skrzynce pocztowej, stanowią skarbnicę informacji związanych z Twoją pracą i życiem prywatnym. Ważne załączniki z pracy, ustalenia z kontrahentami czy też pierwsze zdjęcie Twojego dziecka mogą mieć wartość zarówno materialną, jak i sentymentalną. Warto więc, abyś – niezależnie od dostawcy poczty – przechowywał żelazną kopię swoich wiadomości za pomocą programu Mail Backup. Bez względu na to, czy korzystasz z darmowej poczty na jednym z portali internetowych, takich jak gmail.com, wp.pl, onet.pl, interia.pl itd., czy też wykupiłeś komercyjną usługę na przykład w nazwa.pl, powinieneś zadbać o wykonanie regularnych kopii zapasowych swojej skrzynki e-mail. Przypadkowe usunięcie jednej z wiadomości może zdarzyć się każdemu, dlatego warto robić ich kopie nawet co 5 minut. Zapewne żaden dostawca poczty nie zaoferuje Ci wykonywania backupów z tak dużą częstotliwością. Tworzenie kopii wiadomości e-mail Mail Backup to program instalowany na Twoim komputerze. Po ustaleniu przez Ciebie częstotliwości wykonywania kopii poczty będzie on łączył się z Twoją skrzynką e-mail przez protokół IMAP4 i zapisywał wiadomości na dysku sieciowym w nazwa.pl. Dane te jednak przed wysłaniem do nazwa.pl będą szyfrowane na Twoim komputerze za pomocą algorytmu AES-256, dzięki czemu jedynie Ty będziesz potrafił je odczytać. Kopia poczty może być wykonywana cyklicznie za pomocą harmonogramu zadań lub też na żądanie. Samodzielnie decydujesz o tym, jak często ma się to odbywać. W Modelu Abonamentowym do wykorzystania masz przestrzeń dyskową o powierzchni nawet 250 GB. Potrzebujesz więcej? Skontaktuj się z nami...
Zagrożenia związane z Internetem Rzeczy | nazwa.pl
22 kwietnia 2021

Czy Internet Rzeczy jest bezpieczny?

Coraz więcej przedmiotów jest podłączonych do Internetu. Dzięki temu możemy kontrolować działanie sprzętów domowych... Coraz więcej przedmiotów jest podłączonych do Internetu. Dzięki temu możemy kontrolować działanie sprzętów domowych czy gromadzić informacje z różnych czujników działających w ramach „inteligentnego domu”. Oprócz korzyści płynących z wykorzystywania nowych technologii. pojawiają się także zagrożenia dotyczące bezpieczeństwa. Na czym polegają i jak im przeciwdziałać? Co to jest Internet Rzeczy? Internet Rzeczy (Internet of Things – IoT) oznacza przedmioty, które są podłączone do sieci i łączą się z innymi urządzeniami i systemami. Obecnie online działają powszechnie telefony, a także coraz częściej telewizory. IoT to także np.: - Czujniki Urządzenia te służą do zbierania i wysyłania informacji. Wykrywają one np. ruch, mierzą poziom wilgoci, światła czy temperaturę. Podłączenie ich do Internetu sprawia, że mogą przesyłać dane, m.in. do aplikacji zainstalowanych w smartfonach oraz komunikować się z innymi systemami. Dzięki temu mamy szansę dostosowywać i zautomatyzować na przykład ogrzewanie w budynku, co może przyczynić się do wyraźnych oszczędności. - Inteligentne AGD Inteligentne artykuły gospodarstwa domowego pozwalają na monitorowanie ich działania oraz dostęp do statystyk użytkowania. Oznacza to, że mamy szansę np. ustawienia czasu włączenia się pralki czy piekarnika. Dowiemy się także o ilości zużytej energii...
Sztuczna inteligencja - najważniejsze zjawiska 2020 roku | nazwa.pl
3 listopada 2020

Sztuczna inteligencja – najważniejsze zjawiska 2020 roku

W przyszłości jesteśmy skazani na zaawansowaną sztuczną inteligencję. Niektórzy przyjmują ten fakt z optymizmem... W przyszłości jesteśmy skazani na zaawansowaną sztuczną inteligencję. Niektórzy przyjmują ten fakt z optymizmem, rozumiejąc możliwości, jakie da nam SI. Inni obawiają się utraty pracy czy niemalże upadku rasy ludzkiej. Jednak technologia ta jest już powszechnie wykorzystywana i bez wątpienia będzie się nadal rozwijała. Na jakie zjawiska dotyczące sztucznej inteligencji warto zwrócić uwagę w 2020 roku? Inteligentne chatboty Wykorzystanie chatbotów w obsłudze klientów znacznie odciąża pracowników. Programy są w stanie odpowiadać na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania (a powtarzające się zapytania stanowią nawet 80% wszystkich zapytań). Potrafią także umożliwić złożenie zamówienia, prowadząc klienta przez cały proces zakupowy. Do zalet botów należy między innymi nawiązywanie natychmiastowego kontaktu z użytkownikiem. Nie musi on przez to czekać na kontakt z konsultantem, co zmniejsza ryzyko, że zniecierpliwiony opuści profil firmy, przechodząc na stronę konkurencji. W razie gdy możliwości botów się wyczerpują, przekazują one jednak rozmowę do „ludzkiego” konsultanta. To jednak z czasem będzie zachodziło coraz rzadziej, ponieważ oprogramowanie w znacznie większym stopniu zaczyna opierać się na sztucznej inteligencji. SI oraz uczenie maszynowe pozwalają chatbotom zapamiętywać treść poprzednich konwersacji z klientem, co przekłada się na wzrost satysfakcji użytkownika. Program jest w stanie także trafniej wykorzystywać informacje dotyczące wcześniejszych interakcji niż „prawdziwy” konsultant...
jak wybrać motyw na wordpressa?
28 maja 2020

Jak wybrać odpowiedni motyw WordPress?

Tworzenie strony internetowej opartej na skrypcie WordPress warto rozpocząć od wyboru motywu. Może się to wydawać... Tworzenie strony internetowej opartej na skrypcie WordPress warto rozpocząć od wyboru motywu. Może się to wydawać trudne, ponieważ liczba motywów, szczególnie płatnych, jest olbrzymia. Dlatego też przygotowaliśmy kilka wskazówek, które mogą ułatwić wyłowienie w morzu propozycji tej odpowiedniej. Gdzie szukać motywów? Możemy się zdecydować na darmowy lub płatny motyw. Darmowe motywy znajdziemy na takich stronach jak: - Wordpress.org, - justfreethemes.com, - Template Monster, - na blogach i w serwisach zajmujących się tematyką WordPressa. Płatne motywy kupimy w sklepach rodzaju ThemeForest czy wspomnianego Template Monster. Motyw WordPress płatny czy darmowy? Koszt płatnych motywów to zazwyczaj od 19 do 50 euro. Decydując się na nie, mamy większy wybór oraz możemy liczyć na wsparcie techniczne, regularne aktualizacje i dodatkowe wtyczki. Zaletą płatnych motywów jest też to, że możemy wyszukać motywy pod kątem interesujących nas funkcji. Korzystając z płatnego motywu mamy szansę...
rynek nazw domen w Polsce
6 grudnia 2018

Rynek nazw domen w Polsce

Polski rejestr nazw domen odnotował pierwszy wzrost od dwóch lat. Na koniec trzeciego kwartału 2018 roku w domenie .pl... Polski rejestr nazw domen odnotował pierwszy wzrost od dwóch lat. Na koniec trzeciego kwartału 2018 roku w domenie .pl utrzymywane było ponad 2,58 mln nazw domen. To pozytywny sygnał dla branży usług rejestracji domen. Wzrosty obejmują nie tylko ilość domen, ale także liczbę abonentów rejestrujących domeny, a tych dziennie w trzecim kwartale przybywało ponad 2,4 tys. Prawie 70% domen jest w posiadaniu przedsiębiorców, a pozostałe 30% należy do osób fizycznych. Domena .eu jest drugą po domenie .pl najczęściej wybieraną końcówką wśród domen rejestrowanych przez Polaków. Według danych z EURid ilość domen .eu zarejestrowanych w Polsce na koniec października 2018 roku wyniosła 206 tys. Domeny europejskie stanowią jedynie uzupełnienie rynku domen polskich, stanowiąc jednak bardzo dobry wybór dla wszystkich firm, które zamierzają rozwinąć swoją działalność na rynkach Unii Europejskiej. Rejestracja domen Brakuje informacji na temat ilości zarejestrowanych przez Polaków domen w najpopularniejszym rejestrze .com, gdyż w Polsce funkcjonuje tylko jedna firma z akredytacją ICANN. Spółka NetArt Registrar, należąca do nazwa.pl, największego w Polsce rejestratora domen, od prawie 10 lat rejestruje domeny globalne. Pozostałe czołowe polskie firmy zajmujące się rejestracją domen: home.pl, Consulting Service, AZ.pl, rejestrują domeny .com na zasadzie pośrednictwa przez akredytowanych Partnerów ICANN, takich jak NetArt Registrar. Z oficjalnych danych podawanych przez ICANN wynika, że jedyny polski rejestrator domen .com posiadał na koniec trzeciego kwartału zarejestrowanych 71,5 tys. domen .com, co biorąc pod uwagę udział spółek NetArt/nazwa.pl w rejestracji domen...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(246)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.