Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 27 lipca 2021

Zakończenie sprzedaży certyfikatów SSL typu OV oraz EV

Tagi: bezpieczeństwo certyfikat SSL domena
Zakończenie sprzedaży certyfikatów SSL typu OV oraz EV | nazwa.pl

Oczekiwania i potrzeby użytkowników stanowią dla nazwa.pl impulsy do zmian, dlatego stale sondujemy rynek i analizujemy opinie Klientów, wprowadzając regularnie do swojej oferty nowe rozwiązania. Wzrostowi popularności jednych usług towarzyszy jednocześnie wycofanie innych, rzadziej wybieranych. Tak jest również z certyfikatami SSL.

 

W ostatnich latach obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój liczby stron WWW wykorzystujących certyfikaty SSL, jednak właściciele serwisów WWW oczekują, aby certyfikaty te były wystawiane w sposób automatyczny, bez żadnej zwłoki i skomplikowanych procedur. Efektem tego trendu jest stale zmniejszająca się liczba certyfikatów SSL typu OV i EV, przy jednocześnie rosnącej liczbie certyfikatów DV (domain validation). Obecnie certyfikaty typu DV chronią ponad 1,1 miliona stron WWW, podczas gdy certyfikaty typu OV i EV zaledwie 2 tysiące. Ogromną dysproporcję najlepiej prezentuje poniższy wykres kołowy:

Liczba certyfikatów SSL w Polsce stanem na lipiec 2021 | nazwa.pl


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Wybierz nowoczesny Certyfikat SSL z kodowaniem ECDSA
  • Dostarczyliśmy ponad 1.000.000 certyfikatów SSL

WIĘCEJ INFORMACJI Z CENTRUM POMOCY:

  • Korzyści ze stosowania certyfikatu SSL
  • Jak zamówić certyfikat SSL?

 
Certyfikaty typu OV i EV stanowią obecnie mniej niż 0,2% wszystkich funkcjonujących aktualnie w Polsce certyfikatów SSL, a ponadto w przeciągu ostatnich kilku lat ich liczebność zmniejszyła się o kilkadziesiąt procent. Po wnikliwej analizie tych danych podjęliśmy decyzję o zakończeniu dostarczania certyfikatów nazwaSSL Premium EV oraz Certum Trusted WildCard OV po 30 września 2021 roku.

Jak wspomnieliśmy na wstępie, stare rozwiązania wypierane są przez nowsze technologie, dlatego zachęcamy do zamawiania certyfikatów DV z nowoczesnym kodowaniem ECDSA. Certyfikaty tego typu zapewnią Ci zarówno dużo wyższy poziom zabezpieczeń, jak i szybsze nawiązywanie szyfrowanych połączeń, czyniąc Twoją stronę dużo bezpieczniejszą i bardziej responsywną. Używając porównania motoryzacyjnego, certyfikaty z kodowaniem RSA są jak samochody z silnikami dwusuwowymi, podczas gdy te korzystające z kodowania ECDSA są nowoczesnymi pojazdami z silnikami czterosuwowymi z doładowaniem.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Jak często wykonywać kopie zapasowe danych | nazwa.pl
22 maja 2025

Jak często wykonywać kopie zapasowe danych?

Dane to jeden z najcenniejszych zasobów Twojej działalności online. Strona internetowa, sklep, baza klientów... Dane to jeden z najcenniejszych zasobów Twojej działalności online. Strona internetowa, sklep, baza klientów czy skrzynka e-mail – każdy z elementów zawiera informacje, których utrata może mieć poważne konsekwencje – finansowe, wizerunkowe, a czasem prawne. Tworzenie kopii zapasowych nie powinno być więc jednorazowym działaniem, a stałym elementem zarządzania, szczególnie w firmach. Tylko... jak często wykonywać backup? Jak długo go przechowywać? I ile kopii w ogóle warto mieć? Zasada 3-2-1 – sprawdzony sposób na bezpieczeństwo W IT od lat stosowana jest prosta, ale niezwykle skuteczna zasada 3-2-1. Mówi ona, że każdy powinien posiadać co najmniej trzy kopie danych (stąd cyfra 3), czyli oryginał i dwie kopie zapasowe. Dane te powinny znajdować się na dwóch różnych nośnikach (stąd cyfra 2) – na przykład na serwerze oraz niezależnej macierzy dyskowej – a przynajmniej jedna kopia powinna być przechowywana poza główną lokalizacją, czyli tak zwany off-site (stąd cyfra 1). To właśnie off-site backup stanowi najpewniejsze zabezpieczenie w przypadku poważniejszych awarii – takich jak uszkodzenie techniczne, atak ransomware czy błąd ludzki. Nawet jeśli coś stanie się z Twoim kontem hostingowym lub lokalną infrastrukturą, kopia przechowywana w zewnętrznym Data Center pozwoli Ci szybko odzyskać dane. W nazwa.pl realizację tej strategii umożliwia dodatkowa usługa Kopia zapasowa danych, dzięki której Twoje pliki, bazy danych i wiadomości e-mail są automatycznie zapisywane na macierzach dyskowych niezależnych od Twojego hostingu w zewnętrznym Data Center...
Nowe funkcjonalności w CloudHosting Panel w nazwa.pl
24 listopada 2021

Nowe funkcjonalności w CloudHosting Panel

Jesteście niewyczerpanym źródłem nowych pomysłów na rozwój CloudHosting Panel. Dziękujemy Wam za zgłoszone uwagi... Jesteście niewyczerpanym źródłem nowych pomysłów na rozwój CloudHosting Panel. Dziękujemy Wam za wszystkie zgłoszone uwagi i sugestie. W dowód wdzięczności za Wasze zaangażowanie postanowiliśmy odłożyć inne projekty i czym prędzej wprowadzić zmiany, które ułatwią Wam pracę z nowym narzędziem 😊 Jak to się zwykło mówić „co człowiek to opinia”. Ponieważ jednak wiele z Waszych opinii pokrywało się, było to dla nas jasnym sygnałem dotyczącym oczekiwań, które macie wobec CloudHosting Panel. Chcąc, aby stworzone przez nas narzędzie było nie tylko piękne, ale również usprawniało Waszą pracę, przystąpiliśmy do realizacji nowych funkcjonalności już od momentu otrzymania pierwszych uwag. Sortowanie w wykazach i procentowe zajętości dyskowe Na pierwszy ogień zmian w CloudHosting Panel, poszły funkcjonalności, z których korzystacie najczęściej. Wykazy kont e-mail, domen i baz danych zyskały nowe możliwości sortowania, dzięki którym o wiele szybciej znajdziecie potrzebne informacje, szczególnie jeżeli posiadacie wiele skonfigurowanych wpisów. Oprócz samego sortowania na wykazach pojawiła się również informacja o procentowych zajętościach dyskowych. Nie zrezygnowaliśmy jednak z oznaczania kolorowymi wskaźnikami tych zajętości, gdyż taki system prezentacji pozwoli Wam w szybki sposób wychwycić usługi z dużym wykorzystaniem oznaczone kolorem czerwonym...
Zaawansowane strony internetowe na WordPressie? To możliwe! | nazwa.pl
16 kwietnia 2021

Zaawansowane strony na WordPressie? To możliwe!

WordPress kojarzony jest często z prostymi stronami-wizytówkami czy blogami. Niesłusznie! Za pomocą tego systemu... WordPress kojarzony jest często z prostymi stronami-wizytówkami czy blogami. Niesłusznie! Za pomocą tego systemu można stworzyć znacznie bardziej zaawansowane witryny. Wybraliśmy cztery rodzaje stron, które pokazują, jak szerokie możliwości ma ten CMS. Strony korporacyjne WordPress będzie odpowiedni nie tylko dla małej firmy. Z systemu korzystają także duże, międzynarodowe organizacje. Doceniają one liczne zalety WordPressa, do których można zaliczyć z pewnością: - skalowalność – system można w bardzo dużym stopniu rozbudowywać, dołączając do witryny kolejne „cegiełki”. Dzięki olbrzymiemu systemowi wtyczek wzbogacenie witryny o nowe funkcjonalności jest proste. WordPress pozwala także na stworzenie dowolnej liczby podstron, - responsywność – WordPress jest domyślnie dostosowany do wyświetlania stron na urządzeniach mobilnych. Ma to podstawowe znaczenie, gdyż połowa ruchu w Internecie pochodzi właśnie ze smartfonów i tabletów, - wielojęzyczność – dzięki przeznaczonym do tego celu wtyczkom witryna może obsługiwać różne języki, a tworzenie kolejnych wersji językowych jest proste, - możliwość współpracy z różnymi wykonawcami – kod WordPressa jest dostępny w modelu open source, dlatego też organizacja może bez problemu zmienić administratora witryny. W przypadku korzystania z autorskich systemów CMS, firma nie ma już tej swobody. Ważna również jest popularność WordPressa. To dzięki niej wybór usługodawców mogących obsłużyć stronę jest olbrzymi...
Język korzyści w sklepie internetowym | nazwa.pl
23 września 2019

Sprzedawaj słowem. O języku korzyści

Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy... Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie rynkowym. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy, którym zachęcimy klienta do skorzystania z naszej oferty. Jak napisać taką treść? Poznaj swojego klienta Aby wiedzieć, jaką korzyść możemy zaproponować klientowi, musimy go najpierw poznać. W tym celu możemy stworzyć persony. Są to postaci projektowanych odbiorców naszego tekstu. W opisie każdej z nich powinny się znaleźć: - dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku), - pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy, - typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką. W personach należy zatem uwzględnić kluczowy dla tworzenia tekstu sprzedażowego czynnik — potrzeby klientów. Mogą być one związane z brakiem danej rzeczy (np. brakiem strony internetowej) lub potrzebą zmiany sytuacji na lepszą (np. gdy klient ma stronę internetową, ale jest ona przestarzała i niedostosowana do obsługi urządzeń mobilnych). W pierwszym przypadku będziemy musieli przekonać klienta, że w ogóle potrzebuje strony internetowej. Być może obywał się bez niej całe lata i nie widzi sensu inwestowania w tego typu produkt...
budowanie marki osobistej
25 czerwca 2019

Pracujesz freelance? Buduj swoją markę!

Dobrze wykreowana marka osobista pozwoli Ci wyróżnić się na tle innych freelancerów. Nie będziesz tylko jednym... Dobrze wykreowana marka osobista pozwoli Ci wyróżnić się na tle innych freelancerów. Nie będziesz tylko jednym z wielu grafików, specjalistów UX czy copywriterów, ale kimś jedynym w swoim rodzaju — sobą. Dzięki temu możesz zapadać w pamięć i być może pozyskiwać nowych klientów. Poznaj praktyczne sposoby na udany personal branding. Określ siebie Żeby zbudować markę osobistą, musisz najpierw odpowiedzieć sobie na parę podstawowych pytań: - kim jesteś? Ciężko jest zredukować się do krótkiego opisu i listy cech. Pomóc Ci może w tym zapytanie o opinię byłych lub obecnych współpracowników, którzy ze swojego punktu widzenia opiszą Twoją osobę jako profesjonalistę. Wraz z własną oceną pozwoli Ci to określić najważniejsze swoje cechy, - co Cię wyróżnia? W jakim aspekcie swojej branży jesteś naprawdę dobry lub co sprawia, że współpraca z Tobą jest udana? Może to być mistrzostwo w jakiejś konkretnej umiejętności, ale też umiejętność pracy w zespole czy działania pod presją czasu, - kim jesteś prywatnie? Określenie swoich pozazawodowych pasji i zainteresowań pozwoli Ci nadać koloryt postaci, którą tworzysz. Dobrze, aby Twoi potencjalni klienci czuli, że za wizerunkiem profesjonalisty stoi żywy człowiek, z którym można nawiązać więź. W ten sposób wyróżnisz się na tle innych, którzy opisują się tylko w stricte branżowych kategoriach...
Nazwa.pl wyróżniona przez NASK
7 stycznia 2019

nazwa.pl wyróżniona przez NASK

nazwa.pl otrzymała wyróżnienie od Państwowego Instytutu Badawczego NASK, nadzorującego polski rejestr domen z... Firma nazwa.pl otrzymała wyróżnienie od Państwowego Instytutu Badawczego NASK, nadzorującego polski rejestr domen z końcówką .pl. Otrzymana nagroda jest wyrazem wieloletniej owocnej współpracy pomiędzy organizacjami. Firma nazwa.pl jako firma nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen i usług hostingowych od lat wyznacza standardy bezpieczeństwa w polskiej branży internetowej, co niejednokrotnie spotkało się z uznaniem Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej. Nagrodę w imieniu spółki odebrał Krzysztof Cebrat – prezes zarządu nazwa.pl. Współpraca nazwa.pl z czołową polską organizacją stanowi potwierdzenie wiarygodności, rzetelności oraz jakości usług świadczonych przez spółkę w zakresie technologii, bezpieczeństwa i regulacji prawnych. W kwestii rejestracji domen nazwa.pl współpracuje z organizacjami kluczowymi dla rynku, od lat będąc największym partnerem Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej. Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że razem z NASK na co dzień dbamy o poziom bezpieczeństwa polskich internautów. Jako lider rynku jesteśmy odpowiedzialni za jego kształt, a bezpieczeństwo to nasz priorytet. Razem z NASK wyznaczamy standardy w tym zakresie dla całego polskiego rynku. Otrzymane wyróżnienie jest dla nas niezwykle cenne, bo pokazuje, że ostatnie lata to szereg dobrych decyzji nazwa.pl, o czym świadczy nie tylko współpraca z NASK, ale przede wszystkim zaufanie ponad miliona Klientów – podsumowuje Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(10)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(249)
  • CDN(42)
  • WordPress(83)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.