Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 10 sierpnia 2021

5 sposobów na promowanie produktu online

Tagi: digital marketing marketing marketing internetowy
5 sposobów na promowanie produktu online | nazwa.pl

Właściciele firm mają wiele sposobów i możliwości, aby skutecznie realizować promocje swoich produktów oraz świadczonych przez siebie usług. Jedną z najbardziej popularnych w dzisiejszych czasach metod, w zakresie takich działań, jest digital marketing. I nie chodzi tu wyłącznie prowadzenie kampanii reklamowych, ale ogólnie o wykorzystywanie różnego rodzaju działań realizowanych online. Czego zatem warto spróbować?

Stwórz konkurs albo promocję

Konkursy i promocje pozwalają znacząco zwiększyć zainteresowanie produktem. Tematyka konkursów może być dowolna, np. stworzenie przez uczestników krótkich treści związanych z promowanym przez nas przedmiotem. Jeśli chcemy dopiero wprowadzić dany produkt na rynek, przez co konsumenci nie znają go na tyle dobrze, aby się o nim wypowiedzieć, możemy wymyślić temat nie tyle dotyczący samego produktu, ale po prostu z nim związany. Dzięki takiej akcji pozyskujemy wartościowy i kreatywny content, który ma szansę stać się viralem. Może być to video, zdjęcia czy krótkie formy tekstowe (np. slogany, opisy doświadczeń czy wierszyki). Aby użytkownicy mieli motywację do wzięcia udziału w konkursie, należy wyznaczyć atrakcyjne nagrody. Najlepiej, aby był to promowany produkt, tym bardziej, gdy wprowadzamy go na rynek. Jeżeli adresujemy konkurs do osób, które posiadają już daną rzecz, sformułujmy zadanie tak, aby swoimi odpowiedziami zachęcili innych konsumentów, a w ramach nagrody możemy zaoferować im limitowaną wersję produktu czy jego inną odmianę.

Wykorzystaj treści tworzone przez użytkowników

Treści tworzone przez użytkowników (user generated content) uznawane są przez konsumentów za bardziej wiarygodne niż przekazy marketingowe marki. Oprócz organizowania konkursów opartych na contencie klientów, warto także proponować hashtagi. Mogą one sprawić, że zaangażowani posiadacze produktów zechcą podzielić się video, zdjęciami lub historiami związanymi z daną rzeczą. Bez potrzeby oferowania nagród silną motywacją, do dzielenia się treściami, mogą być dla klientów także wyzwania (challenge). W ich ramach konsumenci rywalizują ze sobą w zadaniach związanych z produktem. Twórczość użytkowników warto publikować na własnych profilach social media lub do niej linkować. Wzbogaci to treść naszych kanałów, a także będzie dla klientów dodatkową zachętą do tworzenia contentu.

Zabiegaj o recenzje

Zabiegaj o recenzje od swoich użytkowników | nazwa.pl

Według badań recenzje wpływają na decyzje zakupowe aż 90% klientów. Agencja Bright Local wskazuje także, że osoby w wieku 18-34 lata ufają opiniom online na równi z rekomendacjami osobistymi. Recenzje uznawane są za wiarygodne, ponieważ opisują indywidualne doświadczenia konsumentów. Często nie są także peanami na cześć produktów, lecz wskazują zarówno ich zalety, jak i wady. Dlatego też budzą większe zaufanie niż opisy tworzone przez markę.

Pozytywne recenzje warto umieszczać na stronie firmy, potwierdzając dzięki temu, że opinie klientów są dla nas ważne. Skłania to użytkowników do zamieszczania rekomendacji. Sam proces publikowania recenzji w witrynie powinien być jak najprostszy, aby klienci mogli dodawać je szybko i wygodnie. W tym celu warto postawić na możliwie najszybsze działanie strony internetowej, które zapewnia hosting w chmurze. Warto także zachęcać do zamieszczania opinii. Można to zrobić poprzez:

  • e-maile, które otrzymują klienci po dokonaniu zakupu,
  • wykorzystanie remarketingu, by wyświetlać reklamy zachęcające do zrecenzowania produktu klientom, którzy już go zakupili,
  • posty w social media,
  • dołączane do przesyłek z produktami druki zachęcające klienta, by pozostawił recenzję na stronie firmy,
  • oferowanie korzyści za zamieszczenie recenzji np. w postaci rabatu.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • nazwa.pl liderem rynku hostingowego w Polsce!
  • Przyspiesz stronę za pomocą CDN w Polsce

Postaw na video

Postaw na video w digital marketingu | nazwa.pl

Treści video są obecnie najbardziej pożądanym rodzajem contentu, wyprzedzając newslettery, zdjęcia w social media czy wpisy blogowe. Badania pokazują, że do 2022 roku odtwarzanie filmów będzie stanowić ponad 82% całego ruchu generowanego w sieci przez konsumentów, czyli 15 razy więcej niż w 2017 roku. Warto zatem wykorzystać video do promocji produktów. Możemy spróbować następujących form filmów:

  • Prezentacje produktów

Video szczegółowo prezentujące, jak wygląda produkt, jak działa i w jaki sposób go stosować. Potrafią być bardziej przekonujące niż sam opis czy zdjęcia, ponieważ pokazują realny sposób działania danego produktu.

  • Wywiady z twórcami produktu

Warto dopuścić do głosu inżynierów i projektantów, którzy opiszą swoje doświadczenia z tworzenia produktów. Stricte marketingowy przekaz wniosą za to menedżerowie produktu.

  • Filmy reklamowe

Profesjonalnie i kreatywnie zrealizowane filmy reklamowe mogą być zachętą do zakupu produktu. Potrafią wzbudzać emocje i mieć potencjał viralowy, jeśli cechują się wartością artystyczną czy poczuciem humoru.

Współpracuj z influencerami

Popularni blogerzy, videoblogerzy czy właściciele profili w social media skupiają wokół siebie dużą społeczność. Warto to wykorzystać dla promocji produktu. Influencerzy potrafią mieć znaczący wpływ na decyzje zakupowe swoich odbiorców, ponadto uwiarygodniają markę, która zyskuje dzięki temu ludzką twarz. Podobnie, jak w przypadku treści tworzonych przez użytkowników, content influencerów uznawany jest za bardziej autentyczny i godny zaufania od tego tworzonego przez producenta.

Styl komunikacji influencerów jest bliski ich grupie docelowej, co trudniej osiągnąć we własnych przekazach marketingowych. Szczególne znaczenie ma to w przypadku kampanii skierowanych do pokolenia Z, czyli osób urodzonych po 1995 roku. Współpracując z influencerami, precyzyjnie docieramy do odpowiednich społeczności, w tym także społeczności niszowych, które skupiają się wokół mikro-influencerów. Z tego powodu warto zwrócić na nich uwagę, nie kierując się w swoim wyborze tylko zasięgiem danej osoby. Wynika to z faktu, że mikro‑influencerzy cieszą się często większym zaufaniem swoich społeczności niż makro‑influencerzy.

Postaw na kreatywny digital marketing

Postaw na kreatywny digital marketing | nazwa.pl

Powyższe sposoby wymagają często większego zaangażowania, warto jednak je stosować w uzupełnieniu lub nawet zamiast klasycznych kampanii reklamowych. Możemy uzyskać w ten sposób wartościowe i wiarygodne treści, które skutecznie przekonają użytkowników do kupna produktów. Wykorzystanie konkursów pozwoli na zdobycie masowego zainteresowania klientów produktem, potencjał video da nam szansę na stworzenie kreatywnego viralowego contentu, a stawiając na user generated content i współpracę z influencerami, uwiarygodnimy markę. Warto otworzyć się na kreatywne metody prowadzenia digital marketingu, ponieważ może to skutkować wymiernymi korzyściami. Jeżeli przeprowadzimy kampanię optymalnie, nie tylko zwiększymy sprzedaż, ale także przysłużymy się wizerunkowi naszej marki.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Wykorzystaj ASP.NET i .NET Core z serwerem SQL Express | nazwa.pl
31 lipca 2024

Wykorzystaj ASP.NET i .NET Core z serwerem SQL Express

Wybierając VPS w nazwa.pl, możesz zainstalować na nim system operacyjny Windows Server. Zyskujesz dzięki temu... Wybierając VPS w nazwa.pl, możesz zainstalować na nim system operacyjny Windows Server. Zyskujesz dzięki temu dostęp do popularnych i szeroko stosowanych frameworków programistycznych, takich jak ASP.NET i .NET Core. Łącząc je z bazą SQL Express, dostępną w nazwa.pl w modelu Software as a Service, stworzysz nowoczesne i szybko działające aplikacje spełniające wszystkie potrzeby biznesowe Twojej organizacji. Co to jest ASP.NET? ASP.NET to przygotowana przez firmę Microsoft platforma, pozwalająca na budowę dynamicznych witryn i aplikacji internetowych. Zapewnia wsparcie HTML5, CSS i JavaScript, które cechują się dużą skalowalnością. Umożliwia korzystanie z wielu języków programowania, które są zawarte w frameworku (na przykład Visual Basic czy C#). Użytkownik ma do dyspozycji pokaźną bazę bibliotek obejmujących komponenty potrzebne do tworzenia aplikacji. Platforma zapewnia dodatkowo buforowanie, dzięki któremu często wywoływany przez użytkowników kod, może być przechowywany do ponownego użycia, bez potrzeby jego powtórnej kompilacji. Inne zalety ASP.NET to: - Prostota i bezpieczeństwo Korzystanie z technologii ASP.NET pozwala na efektywne zarządzanie pamięcią, zwiększa bezpieczeństwo aplikacji i łatwość jej obsługi. Całość działa w środowisku Windows, które jest znane programistom. - Wydajność...
Od czego zależy czas otwierania strony WWW? | nazwa.pl
24 sierpnia 2022

Od czego zależy czas otwierania strony WWW?

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez nazwa.pl, przeciętnie aż 80% czasu otwierania strony WWW... Jak wynika z badania przeprowadzonego przez nazwa.pl, przeciętnie aż 80% czasu otwierania strony WWW przypada na jej przesłanie, a jedynie 20% na jej wygenerowanie na serwerze. Masz stronę, a Twoi klienci pochodzą głównie z Polski? Powinieneś zastanowić się, czy warto korzystać z zagranicznych serwerów, które wnoszą dodatkowe opóźnienia. Stwierdzenie, że czas, który potrzebny jest do otwarcia strony WWW, w 80% uzależniony jest od przesyłania danych może wydawać się dla wielu osób szokujący. Większość użytkowników, a nawet webmasterów, uzna, że to nieprawda i że to wydajność serwera ma największy wpływ na to, w jakim czasie otrzymamy wyniki. Popatrzmy jednak na dane, które możemy zaobserwować codziennie na serwisach opartych na WordPressie. Przeciętny czas otwarcia strony wynosi około 2 sekundy, podczas gdy skrypt PHP wykonywany jest w 0,2 sekundy. Optymalizując wydajność serwera, możemy więc zaoszczędzić nie więcej niż 0,2 sekundy, podczas gdy przyspieszenie przesyłania danych może wpłynąć na oszczędność aż 1,8 sekundy. Dlaczego więc przesyłanie danych tak długo trwa? I czy da się je skrócić? Na czas przesyłania strony WWW wpływa odległość pomiędzy przeglądarką a serwerem. Gdy tę samą stronę otwieramy, siedząc przy serwerze na drugim końcu Polski albo w Wielkiej Brytanii, to czasy mogą zwiększać się kilkukrotnie wraz ze wzrostem odległości. Aby zaradzić temu problemowi, wymyślono technologię Content Delivery Network (CDN), która pozwala na umieszczenie tych samych danych w różnych miejscach bliższych użytkownikowi. Nie trzeba więc przesyłać wszystkich informacji pomiędzy serwerem w Krakowie a użytkownikiem w Gdańsku czy też Londynie, bo te same informacje mogą być przechowywane na serwerach właśnie w tych miastach...
Nowe węzły CDN nazwa.pl na terenie USA
31 marca 2021

Nowe węzły CDN nazwa.pl na terenie USA

Firma nazwa.pl uruchomiła na terenie USA dwa nowe węzły dystrybucji treści dla swojego Content Delivery Network (CDN)... Firma nazwa.pl uruchomiła na terenie USA dwa nowe węzły dystrybucji treści dla swojego Content Delivery Network (CDN). Węzły te przyspieszają działanie stron WWW utrzymywanych na hostingu w nazwa.pl dla odbiorców z Ameryki Północnej, Azji i Australii, zapewniając także dużo szybsze ładowanie stron przez crawlery Google. Wraz z wprowadzeniem nowych lokalizacji CDN nazwa.pl, wprowadzono funkcjonalność czyszczenia pamięci serwerów CDN, a czas przechowywania informacji został wydłużony. Szybkość działania strony WWW zależy od czasu przesyłania danych Szybkość ładowania strony WWW zależy w równym stopniu od szybkości samych serwerów, na których jest utrzymywana, jak i od czasu potrzebnego na jej dostarczenie. Im odległość użytkownika strony od serwera jest większa, tym czas przesyłania jest dłuższy, a tym samym strona działa wolniej. Aby przyspieszyć działanie strony, wykorzystuje się więc serwery, które utrzymują w różnych lokalizacjach, bliższych użytkownikowi, kopie elementów składowych serwisu WWW. Sieć takich serwerów nazywana jest po angielsku Content Delivery Network, czyli w skrócie CDN. Sieć CDN nazwa.pl Sieć CDN nazwa.pl składa się obecnie z węzłów położonych w kluczowych punktach wymiany danych w Warszawie, Krakowie, Amsterdamie, Waszyngtonie i Seattle. W trakcie uruchamiania jest ponadto węzeł w Madrycie. CDN nazwa.pl działa nieoficjalnie już od ponad roku w Warszawie, Krakowie i Amsterdamie, zapewniając skrócenie czasu otwierania stron zarówno w Polsce, jak i w Europie Zachodniej. Dodanie nowych węzłów na wschodnim i zachodnim wybrzeżu USA wpłynęło tym razem na przyspieszenie działania stron zlokalizowanych na hostingu w nazwa.pl dla...
Raport zabezpieczeń DNSSEC w polskich firmach hostingowych | nazwa.pl
22 lutego 2021

Raport zabezpieczeń DNSSEC w polskich firmach hostingowych

DNSSEC to rozszerzenie do systemu DNS, który uwiarygadnia zapytania o adresy komputerów w sieci Internet... DNSSEC to rozszerzenie do systemu DNS, który uwiarygadnia zapytania o adresy komputerów w sieci Internet. Bez jego zastosowania Twoja przeglądarka może zostać przekierowana do zupełnie innego serwera niż oczekiwałeś, a Twoje dane ukradzione. DNSSEC to rozszerzenie bezpieczeństwa opracowane przez grupę IETF (Internet Engineering Task Force), zajmującą się ustanawianiem standardów technicznych i organizacyjnych w Internecie. Celem jego opracowania było rozwiązanie problemu związanego z możliwością fałszowania informacji przekazywanych przez system DNS. Zabezpieczenie to zostało wdrożone przez operatorów domen globalnych, rejestr domen europejskich, jak i polskiego operatora narodowego NASK. Jest to więc uznany standard, który rejestratorzy i firmy hostingowe mogą wykorzystać do zabezpieczenia domen swoich klientów. Aby zbadać poziom zabezpieczeń polskich adresów stron WWW, na podstawie 2,35 miliona domen, serwis top100.webhostingtalk.pl przeprowadził badanie, które wykazało, że jedynie 469 tysięcy domen i funkcjonujących na nich serwisów WWW jest odpowiednio zabezpieczonych. Ustalając nazwy serwerów DNS, na które wskazują te domeny, określono listę firm hostingowych z największym udziałem w rynku. Jak widać, pierwsze cztery firmy, czyli: nazwa.pl, aftermarket.pl, ovh.net i home.pl...
Dołącz na Facebooku do grup WordPress Pomoc, Hosting Polska i nazwa.pl Pomoc
8 stycznia 2021

Dołącz na Facebooku do grup: WordPress Pomoc, Hosting Polska i nazwa.pl Pomoc

Korzystasz z WordPressa? Masz jakieś pytanie dotyczące jego konfiguracji? A może szukasz jakiegoś innego rozwiązania? Na grupach... Korzystasz z WordPressa? Masz jakieś pytanie dotyczące jego konfiguracji? A może szukasz jakiegoś innego rozwiązania? Na grupach dyskusyjnych na pewno znajdziesz pomocną dłoń. Nowe grupy dyskusyjne to dodatkowy interaktywny kanał kontaktu z nami i możliwość wymiany doświadczeń z innymi użytkownikami usług hostingowych. Grupy dyskusyjne upraszczają komunikację i umożliwiają wymianę doświadczeń pomiędzy każdym, kto posiada konto na Facebooku. A ponieważ z tego portalu codziennie korzystają setki tysięcy użytkowników, to odpowiedź na Twoje pytanie może pojawić się już w przeciągu minuty. Dołączenie do grup dyskusyjnych to również żaden wysiłek – wystarczy je wyszukać i kliknąć w przycisk „Dołącz”, by po kilku chwilach stać się częścią tej wielkiej społeczności. Zapisanie się do grupy umożliwia również śledzenie postów innych użytkowników, dzięki czemu możesz się inspirować i podnosić swoją wiedzę w tematach, które Cię zainteresują. Grupy dyskusyjne, które założyliśmy, stanowią rozszerzenie naszego fanpage. Każda z nich ma trochę inną funkcję, ale zachęcamy do dołączenia do każdej z nich. WordPress Pomoc WordPress to najpopularniejsze oprogramowanie służące do tworzenia stron internetowych, stosowane począwszy od małych blogów, poprzez portale informacyjne, a skończywszy na sklepach internetowych. Jeżeli szukasz pomocy w zakresie konfiguracji lub zastanawiasz się, jak zrealizować jakąś funkcjonalność, to członkowie tej grupy oraz...
Messenger do obsługi klienta
11 czerwca 2019

FB Messenger w obsłudze klienta

Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi... Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi? Jednak na tym wykorzystanie komunikatorów się nie kończy. Z powodzeniem mogą służyć do obsługi klienta. Podpowiadamy, jak wykorzystać rosnący trend Messenger Marketingu. Dlaczego mniej dzwonimy i wysyłamy maili Telefon dobrze sprawdza się jako narzędzie do rozmów z bliskimi przyjaciółmi czy rodziną. Mniej już nadaje się jednak do kontaktów z dalszymi znajomymi — nigdy nie wiadomo, czy nie są obecnie zajęci, a poza tym rozmawiając, nie możemy wykonywać innych czynności. Telefonowanie do firm ma dodatkowe wady. Nie tylko może być krępujące, ale na połączenie z obsługą klienta często trzeba czekać. Ponadto uzyskane informacje musimy zapamiętywać lub zapisywać (co nie jest łatwe, gdy trzymamy smartfona w jednej ręce). E-maile natomiast są zbyt formalnym sposobem komunikacji. Zdarza się, że sprawdzamy skrzynkę rzadko i odwlekamy napisanie odpowiedzi na wiadomości. Ponadto częste jest skojarzenie e-maila z pracą a nie czasem wolnym. Komunikatory rządzą (i będą rządzić) Tych wad nie mają komunikatory internetowe. Porozumiewamy się za ich pomocą szybko i niezobowiązująco. Nic dziwnego zatem, że już w 2016 r. liczba osób, które korzystają z chatów, przekroczyła liczbę użytkowników serwisów społecznościowych. Trend ten zapewne się utrzyma i wraz z upowszechnianiem technologii, z komunikatorów będzie korzystać większość światowej populacji. Największymi graczami na tym rynku są...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.