Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 10 października 2019

Marka a kolory. Jak ich używać?

Tagi: marka marketing
Psychologia kolorów | nazwa.pl

Kolor odgrywa ważną rolę w postrzeganiu naszej marki. Warto wykorzystać mechanizmy psychologiczne związane z kolorami, aby stworzyć lepszą identyfikację wizualną i sposób komunikacji za pomocą grafiki. Jak zatem odbierane są barwy?

Czym jest psychologia kolorów?

Zastosowana w marketingu psychologia kolorów zajmuje się zagadnieniem, jak sposób odbierania barw przez konsumentów wpływa na ich decyzje zakupowe oraz inne zachowania. Dzięki tej wiedzy możemy przy projektowaniu marki wybrać kolory najlepiej korespondujące z wartościami, z którymi chcemy być kojarzeni.

Ustalenia psychologii kolorów mają także duże znaczenie przy projektowaniu doświadczenia użytkownika (UX). Dzięki nim można ustalić, jakiego koloru powinny być np. przyciski call to action lub inne elementy strony internetowej. Wiedza o tym, w jaki sposób konsumenci odbierają kolory, jest także pomocna w kampaniach reklamowych przy wyborze treści graficznej kreacji.

Kolory wzbudzają emocje. Dobrze dobrane, mogą przyczynić się do sukcesu marki. Źle — poważnie jej zaszkodzić. Decydując się na zastosowanie danej barwy, trzeba jednak pamiętać, że znaczenie kolorów może być inne w różnych kulturach. Dlatego też przed wejściem na nowy rynek trzeba starannie zapoznać się z kodem kulturowym regionu. 

Jak zatem odbierane są poszczególne barwy (przynajmniej z zachodnim kręgu kulturowym)?

ŻÓŁTY — OPTYMIZM

Kolor żółty kojarzy się ze słońcem. Konotuję radość i optymizm. Stosowany bywa także jednak jako ostrzeżenie ze względu na swój wyrazisty charakter.

Żółtego należy używać z umiarem, ponieważ jest bardzo jaskrawy. Przy odrobinie tego koloru w logo (np. jako elementu graficznego obok nazwy firmy lub w formie jednej, barwnej litery) marka może wzbudzać pozytywne emocje. Żółty jest dobrym kolorem także do wyróżnienia jednego z elementów strony internetowej.

CZERWONY — EKSCYTACJA I DZIAŁANIE

Kolor czerwony kojarzony jest z pasją, energią, działaniem i przede wszystkim ekscytacją. Jest to barwa niezwykle zmysłowa. Konotuje jednak także niebezpieczeństwo, dlatego czerwonego należy używać bardzo oszczędnie.

W witrynie kolor ten będzie świetny dla przycisków call to action, ponieważ zwraca na siebie uwagę i pobudza do działania. Czerwony sprawdzi się także przy wyróżnianiu ważnych elementów designu strony.

POMARAŃCZOWY — KREATYWNOŚĆ I PEWNOŚĆ SIEBIE

Kolor pomarańczowy kojarzony jest z kreatywnością, przygodą, entuzjazmem i sukcesem. Barwa ta zastosowana w elemencie graficznym wprowadzi energię i wzbudzi pozytywne emocje. Pomarańczowy nadaje się do wykorzystania w przyciskach call to action oraz by przyciągnąć uwagę użytkownika do istotnych elementów strony internetowej.

RÓŻOWY — KOBIECOŚĆ

Różowego używają zazwyczaj marki skierowane do kobiet. Bywa też kojarzony z niedojrzałością i zabawą, przez co jest często stosowany przez producentów zabawek dla dziewczynek. Kolor różowy przywołuje także uczucie macierzyńskie.

ZIELONY — SPOKÓJ, ZDROWIE I ROZWÓJ

Kolor zielony konotuje naturę, zdrowie, wzrost i płodność. Przywołuje także konotacje z pieniędzmi. Będzie doskonałym wyborem dla marek z branży zdrowia i fitness, a także firm z branży rolniczej. 

Zielony kojarzy się także z ekologicznym stylem życia, dlatego wszystkie marki, które chcą być odbierane jako dbające o przyrodę, mogą zastanowić się nad zastosowaniem tego koloru.

NIEBIESKI — STABILNOŚĆ, SPOKÓJ, ZAUFANIE

Kolor niebieski jest kojarzony z niebem. Konotuje trwałość i stabilność budząc przez to zaufanie. Jednocześnie jest też kolorem smutku, który może działać na odbiorcę depresyjnie (nie bez powodu ponury nastrój określany jest w języku angielskim jako blue mood). 

Niebieski sprawdzi się w np. w przypadku marek z branży usług biznesowych lub ubezpieczeniowych ponieważ kojarzy się ze stabilizacją.

FIOLETOWY — LUKSUS

Fioletowy kojarzy się ze szlachetnością, luksusem, mądrością i duchowością. Wykorzystać go mogą marki sprzedające produkty z górnej półki, usługi edukacyjne czy związane z dystrybucją wartościowych treści.

BIAŁY — CZYSTOŚĆ I NIEWINNOŚĆ

Kolor biały konotuje niewinność, dobroć, czystość i pokorę. Jeśli chodzi o negatywne skojarzenia, biały może oznaczać także sterylność i zimno.

Biały będzie dobrze wyróżniał treść na kontrastowym tle, którego kolor również można dobrać w odniesieniu do psychologii barw. Jednocześnie należy unikać publikowania całej treści strony w formie białej czcionki np. na czarnym tle. Tekst jest wtedy trudny w odbiorze i robi wrażenie, jakby był w całości wyróżniony.

CZARNY — TAJEMNICA, WYRAFINOWANIE I ELEGANCJA

Skojarzenie koloru czarnego z elegancją sprawia, że sprawdzi się on w przypadku marek sprzedających towary z wyższej półki. Często jest wykorzystywany przez firmy z branży mody. Trzeba jednak pamiętać, że kolor ten kojarzy się także ze smutkiem, żałobą i gniewem.

Czarne przyciski na białym tle będą też skuteczne jako call to action, np. w buttonach „dodaj do koszyka”.

SZARY — NEUTRALNOŚĆ I RÓWNOWAGA

Kolor szary reprezentuje neutralność, spokój i równowagę. Z drugiej strony może oznaczać także nudę i zrezygnowanie (”szare życie”). Jego bardzo jasne odcienie dobrze nadają się na tło strony internetowej.

BRĄZOWY — ZIEMIA I BEZPIECZEŃSTWO

Kolor brązowy kojarzony jest z naturalnością, komfortem oraz stabilnością. Często stosowany jest przez marki z branży produktów żywnościowych oraz te oferujące produkty naturalne.

PODSUMOWANIE

Kolory mają niebagatelne znaczenie dla tego, jak konsumenci odbierają markę. Znajomość emocji, które wywołują barwy, pozwoli firmie wyrazić wartości, z którymi chce być kojarzona.

Kolory wpływają na decyzje zakupowe konsumentów, dlatego trzeba pamiętać, by wybierając konkretną barwę dobrać ją stosownie do naszego targetu. 

Kolory mają też olbrzymie znaczenie przy projektowaniu doświadczenia użytkownika stron internetowych. Za ich pomocą można wyróżnić określone elementy witryny. Barwy decydują także o skuteczności przycisków call to action.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Chroń swoje dane dzięki usłudze Whois Privacy | nazwa.pl
7 grudnia 2023

Chroń swoje dane dzięki usłudze Whois Privacy

Dane Abonentów domen globalnych zarejestrowanych na firmę są domyślnie prezentowane w ogólnodostępnej bazie... Dane Abonentów domen globalnych zarejestrowanych na firmę są domyślnie prezentowane w ogólnodostępnej bazie Whois. Będąc przedsiębiorcą i korzystając z domen .com, .net, .org, .info i .biz, musisz pamiętać, że bez dodatkowej ochrony Twoje imię i nazwisko, adres e-mail czy numer telefonu może poznać każdy. W naszej ofercie dostępna jest usługa Whois Privacy, dzięki której jako Abonent domeny globalnej możesz skutecznie zabezpieczyć swoje dane przed udostępnianiem ich każdemu. Podczas rejestracji domeny internetowej musisz podać dane kontaktowe swoje i swojej firmy. Wymagają tego rejestry domen, w tym ICANN, który jest instytucją odpowiedzialną nie tylko za przyznawanie nazw domen internetowych i ustalanie ich struktury, lecz także za ogólny nadzór nad działaniem serwerów DNS na świecie. Informacje o wszystkich abonentach przechowywane są w bazie Whois, z której pozyskać je może każdy, nie wyłączając niestety spamerów, agencji marketingu bezpośredniego czy nawet złodziei tożsamości. Aby się przed tym zabezpieczyć, wystarczy że skorzystasz z usługi Whois Privacy. W nazwa.pl od zawsze kładziemy duży nacisk na bezpieczeństwo, nie tylko dostarczając nasze rozwiązania zgodnie z Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji PN-EN ISO/IEC 27001:2017, lecz także systematycznie wprowadzając do naszej oferty usługi, które pozwalają chronić naszych Klientów między innymi przed nieuprawnionym wykorzystaniem ich danych. W jaki sposób Whois Privacy chroni Twoje dane? Rejestrując domenę na firmę, musisz podać swoje pełne informacje kontaktowe. Każdy, kto chce, znajdzie w bazie Whois Twoje imię i nazwisko, adres pocztowy, e-mail...
Hosting nazwa.pl z niskim pingiem | nazwa.pl
15 marca 2022

Hosting nazwa.pl z niskim pingiem

Szybkość wczytywania stron WWW zależy od opóźnień w dostarczaniu jej elementów, czyli od wartości RTT... Szybkość wczytywania stron WWW zależy od opóźnień w dostarczaniu jej elementów, czyli od wartości RTT zwanej popularnie „pingiem”. Im mniejszy ping, tym przesyłanie plików jest szybsze, a serwisy wczytują się krócej. Kluczem do obniżenia pingu do strony WWW jest połączenie wielu punktów styku z ogólnopolskimi dostawcami łącz z jednoczesnym utrzymywaniem w tych lokalizacjach serwerów CDN. Wymiana ruchu w wielu polskich miastach Aż 80% czasu oczekiwania na wyświetlenie strony WWW wiąże się z przesyłaniem jej elementów składowych, dlatego bardzo ważne jest, aby dostawca hostingu posiadał jak najbardziej zoptymalizowaną sieć i dużo punktów styków z innymi operatorami. Ponadto punkty wymiany ruchu powinny być zlokalizowane nie tylko w Warszawie, ale w całej Polsce, aby informacje nie były niepotrzebnie przesyłane okrężną drogą. W przypadku nazwa.pl wymiana ruchu z największymi polskimi sieciami dostępowymi Orange, Netia, UPC, T-Mobile, Vectra (Multimedia) realizowana jest w aż 6 największych polskich miastach. Dzięki wymianie ruchu z tymi sieciami w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu, Krakowie i we Wrocławiu czas dostępu do sieci nazwa.pl jest równie szybki dla klientów łączących się z Sopotu i Zakopanego, co dla tych, którzy łączą się z Warszawy...
Internet bez nich byłby uboższy. Laureaci nagrody nazwa.pl wystąp!
18 stycznia 2022

Internet bez nich byłby uboższy. Laureaci nagrody nazwa.pl wystąp!

Przyszedł czas na coroczne wręczenie nagród przyznawanych przez nazwa.pl podmiotom przyczyniającym się do... Przyszedł czas na coroczne wręczenie nagród przyznawanych przez nazwa.pl podmiotom przyczyniającym się do cyfrowego rozwoju Polski. Wyróżnienia mają na celu podkreślenie ich pozytywnego wkładu w kształtowanie krajowego Internetu, zwiększanie konkurencyjności polskiej gospodarki i propagowanie wiedzy. W tym roku nazwa.pl przyznała nagrody w czterech kategoriach: Ekspert Inwestycji, Ekspert Edukacji, Ekspert Badań i Rozwoju, a także Ekspert Rekrutacji w IT. Ekspert Inwestycji – Orange Polska Wyróżnieniem Ekspert Inwestycji został nagrodzony operator sieci komórkowej i dostawca usług internetowych – Orange Polska. Nagroda została przyznana za inwestycje związane z rozwojem łączy światłowodowych, które zapewniły Polakom szerokopasmowy dostęp do sieci. Od 2015 roku obserwujemy systematyczny i znaczący wzrost zasięgu sieci FTTH Orange. Do 2025 roku grupa Orange Polska planuje przeznaczyć na inwestycje w światłowód blisko 1 mld euro. Do tej pory infrastrukturą zostało objęte ponad 5 mln gospodarstw domowych w kraju, jednak w najbliższych latach korzyściami sieci światłowodowej ma się cieszyć kolejne 1,7 mln polskich domów. Ekspert Edukacji – antyweb.pl Laureatem nagrody w kategorii Ekspert Edukacji został portal antyweb.pl. Jest to znany blog technologiczny, założony przez Grzegorza Marczaka w 2006 roku. Choć początkowo miał charakter wyłącznie hobbistyczny, dzisiaj jest to jedno z czołowych źródeł informacji...
Subskrypcja - wygodna forma opłacania usług w nazwa.pl!
14 lipca 2021

Subskrypcja – wygodna forma opłacania usług w nazwa.pl!

Firma nazwa.pl uruchomiła kolejną formę płatności za świadczone przez siebie usługi. Subskrypcja polega na automatycznym... Firma nazwa.pl uruchomiła kolejną formę płatności za świadczone przez siebie usługi. Subskrypcja polega na automatycznym obciążaniu karty kredytowej lub płatniczej przypisanej do usługi, dzięki czemu zapewniasz ciągłość działania swoich usług i nie musisz zaprzątać sobie głowy terminami płatności. Zachowujesz jednocześnie pełną kontrolę nad wydatkami, gdyż na temat każdej operacji otrzymujesz powiadomienie, a subskrypcję możesz w każdej chwili dezaktywować w Panelu Klienta. Wraz ze wzrostem liczby transakcji, realizowanych na rynku e-commerce, dynamiczny rozwój przeżywają elektroniczne kanały płatności. Obserwujemy znaczący wzrost operacji przeprowadzanych poprzez tak zwane e-płatności, w tym przy użyciu kart kredytowych i płatniczych. Jedną z coraz powszechniej stosowanych metod są płatności subskrypcyjne, spopularyzowane w dużej mierze przez platformy streamingowe takie jak Netflix, Spotify czy YouTube. Klienci oczekują, że ich płatności będą realizowane szybko i bezpiecznie, a subskrypcja jest odpowiedzią na te postulaty, stąd decyzja o wdrożeniu tej formy płatności w nazwa.pl. Dzięki niej, praktycznie bezobsługowo, możesz dokonywać rozliczeń za usługi świadczone zarówno w modelu abonamentowym, jak i modelu za użycie. Wybierasz się w dłuższą podróż i nie będziesz mógł zrealizować płatności? Nie chcesz zaprzątać sobie głowy każdym przelewem? Płatność subskrypcyjna całkowicie rozwiązuje te kwestie...
Raport zabezpieczeń DNSSEC w polskich firmach hostingowych | nazwa.pl
22 lutego 2021

Raport zabezpieczeń DNSSEC w polskich firmach hostingowych

DNSSEC to rozszerzenie do systemu DNS, który uwiarygadnia zapytania o adresy komputerów w sieci Internet... DNSSEC to rozszerzenie do systemu DNS, który uwiarygadnia zapytania o adresy komputerów w sieci Internet. Bez jego zastosowania Twoja przeglądarka może zostać przekierowana do zupełnie innego serwera niż oczekiwałeś, a Twoje dane ukradzione. DNSSEC to rozszerzenie bezpieczeństwa opracowane przez grupę IETF (Internet Engineering Task Force), zajmującą się ustanawianiem standardów technicznych i organizacyjnych w Internecie. Celem jego opracowania było rozwiązanie problemu związanego z możliwością fałszowania informacji przekazywanych przez system DNS. Zabezpieczenie to zostało wdrożone przez operatorów domen globalnych, rejestr domen europejskich, jak i polskiego operatora narodowego NASK. Jest to więc uznany standard, który rejestratorzy i firmy hostingowe mogą wykorzystać do zabezpieczenia domen swoich klientów. Aby zbadać poziom zabezpieczeń polskich adresów stron WWW, na podstawie 2,35 miliona domen, serwis top100.webhostingtalk.pl przeprowadził badanie, które wykazało, że jedynie 469 tysięcy domen i funkcjonujących na nich serwisów WWW jest odpowiednio zabezpieczonych. Ustalając nazwy serwerów DNS, na które wskazują te domeny, określono listę firm hostingowych z największym udziałem w rynku. Jak widać, pierwsze cztery firmy, czyli: nazwa.pl, aftermarket.pl, ovh.net i home.pl...
DNS Anycast za darmo w nowej promocji nazwa.pl
17 lutego 2021

DNS Anycast za darmo w nowej promocji nazwa.pl

nazwa.pl wprowadziła promocję na usługę DNS Anycast, dzięki czemu niezależnie od tego, czy korzystasz z hostingu... nazwa.pl wprowadziła promocję na usługę DNS Anycast, dzięki czemu niezależnie od tego, czy korzystasz z hostingu lub rejestracji domen w nazwa.pl, możesz używać za darmo geograficznie rozproszonych serwerów DNS spółki, a Twoje strony WWW będą działały szybciej. Promocja na usługi DNS Anycast w nazwa.pl dotyczy wszystkich typów domen, zarówno tych rejestrowanych przez nazwa.pl, jak i pozostałych, pozostających w publicznej rejestracji u innych usługodawców. Dla domen zakupionych w nazwa.pl usługa DNS Anycast nadal pozostaje wliczona w koszt rejestracji domeny, natomiast dla innych typów domen, zgodnie z promocją koszt obsługi za pierwszy rok wynosi 0 zł, a przy przedłużeniu 10 zł + VAT rocznie. Jeżeli nie chcesz korzystać z usług rejestracji domen w nazwa.pl, to dla typów domen rejestrowanych w naszej firmie nadal możesz skorzystać z usługi DNS Anycast, nic nie płacąc za pierwszy rok, a w kolejnych latach zaledwie 60 zł + VAT rocznie. Należy przy tym wspomnieć, że dzięki skorzystaniu z usługi DNS Anycast, otrzymasz komercyjny certyfikat nazwaSSL, wydany na okres 1 roku, dzięki czemu nie będziesz zmuszony do korzystania z darmowego rozwiązania typu Let’s Encrypt, które wymaga od Ciebie wymiany certyfikatu co 3 miesiące i wielokrotnego powtarzania wielu czynności administracyjnych w każdym roku kalendarzowym....
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(12)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(249)
  • CDN(42)
  • WordPress(83)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.