Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 23 września 2019

Sprzedawaj słowem. O języku korzyści

Tagi: cechy copywriting opis produkt sprzedaż
Język korzyści w sklepie internetowym | nazwa.pl

Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie rynkowym. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy, którym zachęcimy klienta do skorzystania z naszej oferty. Jak napisać taką treść?

Poznaj swojego klienta

Aby wiedzieć, jaką korzyść możemy zaproponować klientowi, musimy go najpierw poznać. W tym celu możemy stworzyć persony. Są to postaci projektowanych odbiorców naszego tekstu. W opisie każdej z nich powinny się znaleźć:

  • dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku),
  • pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy,
  • typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką.

W personach należy zatem uwzględnić kluczowy dla tworzenia tekstu sprzedażowego czynnik — potrzeby klientów. Mogą być one związane z brakiem danej rzeczy (np. brakiem strony internetowej) lub potrzebą zmiany sytuacji na lepszą (np. gdy klient ma stronę internetową, ale jest ona przestarzała i niedostosowana do obsługi urządzeń mobilnych).

W pierwszym przypadku będziemy musieli przekonać klienta, że w ogóle potrzebuje strony internetowej. Być może obywał się bez niej całe lata i nie widzi sensu inwestowania w tego typu produkt.

W drugim przypadku nasz tekst będzie miał na celu namówienie klienta, by stworzył nową, lepszą stronę internetowej. Tu również możemy napotkać opór, jeśli klient nie widzi sensu zmiany strony, gdyż obecna jego zdaniem spełnia swoją funkcję.

Jak widać na powyższych przykładach, nasz tekst będzie musiał mieć zupełnie inny charakter w zależności od rodzaju projektowanego odbiorcy. Ponadto fakt, że zidentyfikujemy potrzebę klienta, nie oznacza automatycznie, że on sam jest przekonany o istnieniu tej potrzeby. Musimy mu ją niejako uświadomić i takie jest zadanie tekstu sprzedażowego.

Język dostosowany do klienta

Elementem tworzenia person jest także określenie, jakim językiem posługuje się klient. Nie należy zakładać, że jest on taki sam jak nasz. My znamy nasz produkt i branżę, przez co jesteśmy obeznani ze sposobem mówienia charakterystycznym dla danej dziedziny. Możemy posługiwać się specjalistycznym słownictwem, którego nasz klient nie będzie znał.

Jest to tzw. klątwa wiedzy — zaburzenie poznawcze polegające na tym, że gdy już posiądziemy pewną wiedzę, nie potrafimy wyobrazić sobie sytuacji, w której ktoś jest jej pozbawiony.

Zdarza się jednak, że stosujemy hermetyczny język celowo, aby wyjść w oczach klienta na bardziej profesjonalnych. Niestety jednak jest to rodzaj lekceważenia klienta.

Używając specjalistycznych pojęć lub marketingowej nowomowy nie zostaniemy wcale uznani za bardziej kompetentnych. Raczej zniechęcimy klienta, którego zrazi obce dla niego słownictwo.

Dlatego należy swój przekaz maksymalnie upraszczać. Pisząc tekst, zadawajmy sobie pytanie – czy dane słowo nie może zostać zastąpione prostszym? W upraszczaniu języka może nam pomóc na przykład narzędzie Jasnopis, które bada poziom skomplikowania tekstu.

Aby zbadać, jakiego języka używa klient, możemy posłużyć się narzędziami do proponowania słów kluczowych. Należą do nich Google Keyword Planner czy Keyword Tool. Pozwolą one zorientować się, jakie słowa kluczowe powinniśmy zawrzeć w swoim tekście.

Inną metodą jest śledzenie grup dyskusyjnych na Facebooku, komentarzy pod wpisami i artykułami oraz przeglądanie forów związanych z naszą branżą. Dowiemy się wtedy, w jaki sposób o naszych i podobnych produktach mówią klienci.

Korzyść, nie cecha

Pisząc o danym produkcie, nie skupiajmy się tylko na cechach produktu, ale także na korzyściach, jakie płyną z niego dla klienta. Innymi słowami — nie piszmy jedynie o tym, „jaki jest produkt”, ale raczej „co daje on klientowi”.

Nie powinniśmy wychodzić z założenia, że klient wie, co dana cecha produktu może dla niego oznaczać. Skupmy się zatem na tym, jakie problemy klienta może rozwiązać skorzystanie z naszej oferty albo jaką wartość może wnieść do jego życia.

Aby poznać potrzeby klientów, warto zastosować technikę ladderingu (od ladder – ang. drabina). Dzięki niej dotrzemy do motywacji klienta dokonującego zakupu danego typu produktu.

Pierwszym stopniem w myśleniu o produkcie, na którym często się poprzestaje, jest określenie cechy produktu. Jest to na przykład „wydajna i responsywna strona internetowa”.

Drugi stopień to określenie korzyści dla klienta z posiadania danego towaru. Będzie to na przykład „strona internetowa, która będzie szybciej się ładować oraz będzie dostępna dla użytkowników urządzeń mobilnych”.

Trzeci stopień polega na wyobrażeniu sobie, jaka korzyść dla klienta płynie z drugiej korzyści. Mogą to być wartości bardziej praktyczne, jak “dzięki wydajnej stronie internetowej klienci nie będą się zniechęcać czekaniem, aż witryna się załaduje i przechodzić na stronę konkurencji” czy „coraz więcej moich klientów przegląda internet przy użyciu urządzeń mobilnych i powinni mieć możliwość wygodnego skorzystania z mojej strony”.

Potrafią to być także wartości nieco abstrakcyjne, np.: “dzięki nowoczesnej stronie internetowej będę postrzegany jako bardziej innowacyjny, nadążający za trendami i nowoczesny” lub „będę czuł się lepiej, wchodząc na stronę, która dobrze o mnie świadczy”.

Wszystkie szczeble drabiny

Dobry tekst sprzedażowy powinien mówić zarówno o cechach produktu, jak i obu rodzajach korzyści. Będzie to zatem „wydajna i dostępna dla urządzeń mobilnych strona internetowa”, która sprawi, że „klienci nie przejdą na stronę konkurencji, ponieważ moja strona zbyt długo się ładuje” lub „zdobędę nowych klientów, którzy przeglądają internet przy użyciu smartfonów”, i dalej: „nowa strona sprawi, że podkreślę innowacyjność swojej firmy”, jako tej, która „nadąża za duchem czasu, gdyż wie, jak ważne są teraz smartfony”. Przekaz o cesze produktu możemy dodatkowo wzmocnić, doprecyzowując, na jakiej technologii nasz produkt się opiera – np. „strona internetowa wykorzystująca HTML 5 i CSS 3”.

Potwierdzeniu cech produktu oraz korzyści płynących z jego użytkowania, służą na stronie internetowej testimoniale (rekomendacje klientów). Na dobrze zaprojektowanej stronie głównej usługodawcy zawsze znajdzie się miejsce na opinie zadowolonych użytkowników produktu.

Publikując testimoniale, warto skupić się na tym, jakie problemy rozwiązał nasz produkt, np. „dzięki nowej stronie, zdobywam więcej klientów przez internet”. Na stronie głównej powinny znaleźć się jednozdaniowe cytaty z dłuższych rekomendacji, które wskazują na realizację różnych potrzeb klientów. Najlepiej, by każdy z cytatów był podpisany imieniem i nazwiskiem lub także nazwą firmy zadowolonego klienta. Opinie podpisane jedynie imieniem wyglądają niewiarygodnie, jak gdyby napisane przez nas samych.

PODSUMOWANIE

  • dobry tekst sprzedażowy powinien opierać się na trafnym targetowaniu potencjalnych klientów. Pomaga w tym tworzenie person, czyli postaci projektowanych odbiorców produktu,
  • pisząc, wyobraźmy sobie potrzeby klientów. Mogą one być związane z brakiem czegoś lub potrzebą zmiany swojej sytuacji na lepszą,
  • powinniśmy określić jakim językiem posługuje się klient. Wiedzę o tym możemy czerpać z sugestii planerów słów kluczowych oraz z lektury forów, komentarzy i grup na Facebooku,
  • starajmy się maksymalnie upraszczać tekst, ponieważ nie można zakładać, że klient będzie rozumiał znane nam branżowe pojęcia,
  • skupiajmy się na korzyściach dla klienta, a nie tylko cechach produktu. Służyć do tego może technika ladderingu, która pozwala dotrzeć do motywacji zakupowych klientów. Dopiero dopełnieniem korzyści może być informacja o cechach produktu,
  • aby uzyskać potwierdzenie jakości naszego produktu, na stronie internetowej publikujmy Wybierajmy opinie, które napisane zostały językiem korzyści.

Tekst sprzedażowy jest kluczowy dla decyzji zakupowych klienta. Skupianie się na powyższych właściwościach tekstu, pomoże nam go stworzyć. Równie ważne jest jednak oczywiście to, by tekst był napisany poprawnie i kreatywnie. Ta część warsztatu jest jednak podstawową cechą każdego dobrego copywritera.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Wymiana serwerów bazodanowych w nazwa.pl
10 maja 2023

Wymiana serwerów bazodanowych w nazwa.pl

Nowe serwery bazodanowe na hostingu w nazwa.pl przyspieszyły działanie dynamicznie generowanych serwisów... Nowe serwery bazodanowe na hostingu w nazwa.pl przyspieszyły działanie dynamicznie generowanych serwisów WWW. Bazy danych wyposażone w procesory Intel Xeon E−2388G oraz dyski Intel Optane biją wyniki uzyskiwane w innych firmach hostingowych na głowę. Sprawdź testy, które przeprowadziliśmy. Szybkość bazy danych wpływa na czas generowania strony ynamicznie generowane strony WWW, oparte na oprogramowaniu typu WordPress, przechowują swoje informacje w bazach danych. Od szybkości ich działania zależy więc to, jak długo skrypty PHP będą oczekiwały na zawartość, która zostanie wykorzystana do wygenerowania strony wyświetlanej w przeglądarce internetowej. Szybkość przetwarzania zadań w pojedynczym wątku jest najważniejsza i dlatego na nowej platformie bazodanowej wykorzystaliśmy procesory Intel Xeon E−2388G. Testy szybkości Vanilla Benchmark z bazą danych Aby porównać szybkość przetwarzania danych na serwerach nazwa.pl z prędkością wykonywania tych samych operacji na serwerach w home.pl, cyberfolks.pl i ovh.pl, użyliśmy popularnego skryptu Vanilla Benchmark, ze skonfigurowaną bazą danych udostępnioną przez badanego dostawcę usług. Wszystkie testy zostały wykonane z wykorzystaniem PHP w wersji 8.2 na nieobciążonych przez dodatkowe zadania usługach, które zostały zamówione ze strony danej firmy hostingowej. Pomiary przeprowadzaliśmy przez 24 h w dniu 26.04.2023 roku, testowaliśmy każdy serwer co minutę...
Synergia działania nierelacyjnej bazy danych MongoDB z szybkimi dyskami Intel Optane na hostingu nazwa.pl
25 marca 2021

Synergia działania nierelacyjnej bazy danych MongoDB z szybkimi dyskami Intel Optane na hostingu nazwa.pl

Hosting w Polsce i na świecie od wielu lat bazuje na dyskach HDD i SSD, dlatego znamy już ich wady i zalety. Kolejnym krokiem... Hosting w Polsce i na świecie od wielu lat bazuje na dyskach HDD i SSD, dlatego znamy już ich wady i zalety. Kolejnym krokiem na drodze rozwoju rynku hostingowego stały się dyski Intel Optane, które obecnie są dostępne w Polsce tylko na serwerach nazwa.pl. Wielokrotne zwiększenie wydajności serwisów obsługiwanych przez nazwa.pl jest niezaprzeczalne. Czy można jednak przyspieszyć swoją stronę jeszcze bardziej? To możliwe, jeśli zaprojektujemy ją tak, by opierała się na nierelacyjnych bazach MongoDB. Zapraszam do artykułu, z którego dowiesz się, co można zyskać w przypadku połączenia Intel Optane z MongoDB. Czym się różni relacyjna baza danych od nierelacyjnej? Dla przypomnienia i utrwalenia warto zacząć od określenia różnic między bazami relacyjnymi a nierelacyjnymi (NoSQL). Jak działają relacyjne bazy danych? Bazy relacyjne, takie jak MariaDB, stosują dobrze znane podejście do magazynowania informacji. Jak widać na rysunku 1, dane są budowane i przetrzymywane w z góry założonym schemacie, stanowiącym ściśle określoną relację między obiektami. Budowę rozbudowanej relacyjnej bazy danych można porównać do drzewa, którego tabele to liście, a relacje między nimi przypominają gałęzie. Jak działają nierelacyjne bazy danych? Z drugiej strony rysunek 2 prezentuje bazy nierelacyjne, czyli np. wspomnianą już wcześniej MongoDB. Zauważyć można podstawową zmianę w postaci braku gałęzi między...
PostgreSQL 13.1 na hostingu w nazwa.pl
14 grudnia 2020

PostgreSQL 13.1 na hostingu w nazwa.pl

Na hostingu w nazwa.pl dostępna jest już najnowsza wersja PostgreSQL 13.1. I mimo, że oznaczono ją numerem... Na hostingu w nazwa.pl dostępna jest już najnowsza wersja PostgreSQL 13.1. I mimo, że oznaczono ją numerem „trzynaście”, to warto z niej korzystać, bo działa szybciej niż wszystkie poprzednie wydania. Zmieniona organizacja indeksów umożliwia ponadto przechowywanie danych w dużo mniejszych indeksach B-drzewa niż wcześniej, a udoskonalone wsparcie dla JSON jeszcze bardziej ułatwi pisanie aplikacji. PostgreSQL dzięki wielu zaawansowanym funkcjom, niedostępnym w innych silnikach bazodanowych, wybierany jest często przez doświadczonych developerów do budowania zaawansowanych projektów przetwarzających duże ilości danych. Wydanie nowej, bardziej wydajnej wersji PostgreSQL, z nowymi funkcjonalnościami, jeszcze mocniej utwierdzi twórców aplikacji w wyborze tego rozwiązania. Jeżeli zaliczasz się do nich, to z pewnością powinieneś się zainteresować nową wersją tej bazy, udostępnioną właśnie na hostingu w chmurze w nazwa.pl. Mniejsze indeksy B-drzewa Jedną z najważniejszych nowych funkcji i ulepszeń najnowszej „trzynastki” jest oszczędność miejsca i wzrost wydajności dzięki deduplikacji wpisów indeksu B-drzewa. Indeks B-drzewa jest najczęściej używanym indeksem w PostgreSQL, stosowanym domyślnie przy wykonywaniu polecenia „CREATE INDEX”. Ogólna zasada jest taka, że ​​mniejsze indeksy B-drzewa zajmują mniej miejsca na dysku oraz w pamięci RAM, dzięki czemu można je szybciej przeszukiwać. Oszczędność ta jest możliwa dzięki wyjątkowej funkcjonalności przechowywania zduplikowanych wpisów w indeksie. Dla każdego zestawu danych ta oszczędność może być różna – w naszym przypadku, który testowaliśmy, wielkość indeksów była średnio o 1/3 mniejsza, co przełożyło się na prawie dwa razy szybsze działanie...
Od dzisiaj możesz korzystać z Redis na hostingu nazwa.pl!
16 września 2020

Od dzisiaj możesz korzystać z Redis na hostingu nazwa.pl!

Spółka nazwa.pl coraz częściej umożliwia dostosowanie funkcjonalności świadczonych usług do indywidualnych wymagań Klientów... Spółka nazwa.pl coraz częściej umożliwia dostosowanie funkcjonalności świadczonych usług do indywidualnych wymagań Klientów. Od dziś Klienci firmy mogą samodzielnie dokonać wyboru pomiędzy możliwościami, jakie daje serwer Memcached a nowym rozwiązaniem, którym jest serwer Redis. Warto dodać, że oba rozwiązania oferowane są bezpłatnie w ramach wszystkich pakietów hostingowych w nazwa.pl. Czym jest Redis? Redis, czyli Remote Dictionary Server to nowoczesny magazyn danych przyśpieszający działanie serwisów WWW, który został stworzony przez Salvatore Sanfilippo w 2009 roku. Znacznie szybsze działanie serwisów opartych o bazy danych typu WordPress i PrestaShop sprawiło, że Redis szybko zaczął zyskiwać na popularności. Giganci, tacy jak GitHub i Instagram, byli jednymi z pierwszych przedsiębiorstw, które go przyjęły. Obecnie Redis zajmuje czołowe pozycje w światowych rankingach i jest jedną z najczęściej wybieranych nierelacyjnych baz danych. Jak działa Redis? Redis doskonale sprawdza się przy cache’owaniu danych. Dzięki temu, że pliki zapisywane są w pamięci RAM, a nie na dyskach, umożliwia on uzyskanie dostępu do części informacji, a nawet ich edycję, bez konieczności przetwarzania całego zbioru danych. Zapewnia to natychmiastową odpowiedź z bazy, nawet przy milionach zapytań na sekundę...

jak pisać o swojej firmie? zakładka O nas
7 listopada 2019

O nas. Jak pisać o swojej firmie?

Może się wydawać, że dla pozyskania klienta najważniejszy jest w witrynie firmy dział „Oferta”. Nie mniejsze znaczenie ma jednak... Może się wydawać, że dla pozyskania klienta najważniejszy jest w witrynie firmy dział „Oferta”. Nie mniejsze znaczenie ma jednak podstrona „O nas”, która pozwala uwiarygodnić firmę i jednocześnie nadać jej „ludzki” charakter, poprzez informacje o zespole. Jak skonstruować optymalną stronę „O nas”? Do kogo skierowana jest strona „O nas”? Najważniejszą grupą, do której kierujemy przekaz na stronie „O nas” są oczywiście nasi potencjalni klienci. Tych, w pierwszej kolejności, interesuje oferta firmy, ponieważ chcą wiedzieć, że może im zaproponować to, czego szukają. Następnie jednak najczęściej przechodzą na stronę „O nas”, ponieważ chcą się upewnić, że firma jest w stanie dostarczyć oferowany towar/usługę. Aby zdecydować się na skorzystanie z naszej oferty, muszą nabrać do nas zaufania i uwierzyć w nasze kompetencje. Ważną grupą odbiorców strony „O nas” są także potencjalni pracownicy. Nawet jeśli nie prowadzimy w danym momencie naboru, warto przygotować się na taką ewentualność, a także dać sobie szansę na otrzymywanie co jakiś czas CV – może się zdarzyć, że któreś z nich nas zainteresuje. Dla potencjalnych pracowników, tak jak dla klientów, również ważna jest świadomość, że firma budzi zaufanie. Ponadto, jeśli na stronie zamieścimy interesującą historię i rekomendacje, ewentualny pracownik może zechcieć u nas pracować, ponieważ uzna firmę za prestiżową i gwarantującą cenną pozycję w CV...
coworking - czym jest
23 maja 2019

Coworking — co to jest i dlaczego jest fajne

Praca w domu początkowo wydaje się świetnym pomysłem. Z czasem jednak zaczyna brakować towarzystwa ludzi oraz... Praca w domu początkowo wydaje się świetnym pomysłem. Z czasem jednak zaczyna brakować towarzystwa ludzi oraz rozgraniczenia pomiędzy czasem pracy i czasem wolnym. Rozwiązaniem może być coworking, który jest coraz popularniejszy wśród freelancerów. Czym jest coworking? Coworking daje możliwość pracy z innymi freelancerami różnych branż w jednym biurze typu open-space. Jest to w najprostszej wersji „biurko do wynajęcia” i dostęp do internetu, sprzętu takiego jak drukarka i skaner oraz kuchni. Jeżeli samo biurko to dla Ciebie za mało, możesz również wynająć wydzielone pomieszczenie (chociaż wtedy znowu poczujesz się samotny…). Miejsce do pracy w przestrzeni coworkingowej możesz wynająć na godziny, dni lub płacąc miesięczny abonament, który pozwala pracować, ile chcesz i kiedy chcesz. Jego ceny wahają się przeciętnie między 400 a 800 zł. Obecnie biura coworkingowe znajdziesz w każdym większym mieście i z każdym rokiem powstaje ich coraz więcej. W samej Warszawie jest ponad 90 takich przestrzeni a po 25 w Krakowie i Poznaniu. Wraz z pojawianiem się kolejnych coworków ich oferta przestała ograniczać się do biurek i pokoi. Obecnie często można korzystać z takich udogodnień jak strefa relaksu i strefa gier czy bardziej zaawansowanego wyposażenia, jak drukarki 3D. Biura konkurują ze sobą także poprzez design czy organizowane wydarzenia jak szkolenia lub prelekcje...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.