Twoje dane

Logowanie do Panelu Klienta

Aby zalogować się do Panelu Klienta, przejdź na stronę https://nazwa.pl/panel (1), wpisz dane logowania (2), czyli login do Panelu Klienta i hasło, które zostały ustalone w chwili jego rejestrowania, a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ (3).

Po zweryfikowaniu poprawności loginu i hasła, system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia, w którym otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod jednorazowy należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym (4), a następnie kliknąć przycisk ZALOGUJ SIĘ (5).

Po udanym logowaniu do Panelu Klienta otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją potwierdzającą to logowanie.

Twoje dane

Zakładka Twoje dane znajduje się jako trzecia, w kolejności od góry, pozycja w menu Panelu Klienta. Po kliknięciu w jej nazwę, rozwija się wykaz zakładek dodatkowych zawierających dane podane w Panelu, a także pozostałe istotne ustawienia.

  1. Zakładka zmiana danych – zawiera informację o przypisanym do Panelu Klienta numerze rachunku bankowego (1), na który należy dokonywać wpłat za usługi, a także dane: do faktury, kontaktowe oraz do korespondencji (2).
    • karta DANE IDENTYFIKACYJNE – zawiera dane, na jakie wystawiana będzie faktura; jeśli zmianie uległy dane adresowe, nazwa firmy, lub nazwisko, w przypadku osoby fizycznej, możliwe jest wykonanie ich zmiany (Sprawdź: Jak zmienić dane do faktury?);

    • karta OSOBA KONTAKTOWA – uzupełnij lub zmień dane osoby upoważnionej do kontaktu z nazwa.pl, a następnie kliknij przycisk ZATWIERDŹ, aby zapisać wprowadzone zmiany; niektóre z nich wymagają dodatkowej autoryzacji poprzez wpisanie, w kolejnym kroku, hasła logowania do Panelu Klienta (Sprawdź: Jak zmienić kontaktowy adres e-mail w Panelu Klienta?);

    • karta ADRES DO KORESPONDENCJI – jeśli adres korespondencyjny będzie inny, niż ten podany w danych identyfikacyjnych, odznacz widoczny na tej karcie checkbox (1), a następnie wprowadź prawidłowe dane adresowe w formularzu i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (2).

  2. Zakładka zmiana haseł – umożliwia zmianę hasła do samego Panelu Klienta, a także do paneli zarządzania pozostałymi posiadanymi usługami. Wybierz właściwą kartę i dokonaj zmiany hasła. Zalecane jest ustawienie silnego hasła, które charakteryzuje się długością przynajmniej 8 znaków (im dłuższe tym lepiej), wśród których powinny się znaleźć małe oraz wielkie litery, znaki specjalne i cyfry. Zaleca się, aby silne hasło nie zawierało popularnych wyrazów, imion czy też nazw własnych.
    • Panel Klienta – aby zmienić hasło do Panelu Klienta, wpisz aktualny kod do logowania (1), a następnie dwukrotnie nowe hasło (2) i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (3);

    • Active.admin – możesz tutaj zmienić hasło do panelu Active.admin zarządzania usługami takimi jak: serwer CloudHosting, serwer CloudHosting WordPress, serwer CloudHosting e-Sklep, pakiet pocztowy CloudMail, oraz usług Strona WWW i Kreator WWW.

      Zaznacz właściwy rodzaj usługi i wybierz z listy rozwijanej jej identyfikator (1), wpisz hasło do Panelu Klienta (2), aby autoryzować zmianę, a następnie dwukrotnie nowe hasło do panelu Active.admin (3) i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (4).

    • Active.WWW – jeśli posiadasz usługę Strona WWW, zmienisz tutaj hasło służące do logowania się do niej;

      Wybierz właściwą usługę Strony WWW (jeśli posiadasz więcej niż jedną usługę w Panelu Klienta), lub też sprawdź, czy widoczny identyfikator usługi jest prawidłowy (1). Wpisz hasło do Panelu Klienta (2), aby autoryzować zmianę, a następnie dwukrotnie nowe hasło do Active.WWW (3) i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (4).

    • Kreator WWW – jeśli posiadasz usługę Kreatora WWW, będącą oddzielną usługą, nie związaną z serwerem hostingowym, możesz w tym miejscu zmienić hasło dostępowe do usługi;

      Wybierz właściwą usługę Kreatora WWW (jeśli posiadasz więcej niż jedną usługę w Panelu Klienta) lub też sprawdź, czy widoczny identyfikator usługi jest prawidłowy (1). Wpisz hasło do Panelu Klienta (2), aby autoryzować zmianę, a następnie dwukrotnie nowe hasło do panelu Kreatora WWW (3) i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (4).

    • Serwer VPS zamówiony po 14.09.2017 r. – ustawisz tutaj hasło konieczne do zalogowania na stronie https://vps.nazwa.pl/, czyli do Panelu Horizon serwera VPS. W zależności od daty zamówienia usługi, hasło zmień w tej zakładce lub w poniższej.

      Wybierz właściwą usługę Serwera VPS (jeśli posiadasz więcej niż jedną usługę w Panelu Klienta), lub też sprawdź, czy widoczny identyfikator usługi jest prawidłowy (1). Wpisz hasło do Panelu Klienta (2), aby autoryzować zmianę, a następnie dwukrotnie nowe hasło do Panelu Horizon (3) i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (4).

    • Serwer VPS zamówiony przed 14.09.2017 r. – sposób zmiany hasła taki sam, jak opisany powyżej. Wybierz tą zakładkę, jeśli posiadasz serwer VPS zakupiony przed dniem 14.09.2017;

    • Active.invoice – jeśli posiadasz usługę dodatkową dla poprzedniej wersji serwera Hosting Cloud, w tym miejscu możesz ustawić do niej hasło.

  3. Zakładka zmiana loginu – umożliwia zmianę loginu logowania do Panelu Klienta. W celu autoryzacji zmiany, wpisz hasło do Panelu Klienta (1), a następnie, dwukrotnie wpisz nowy login do Panelu Klienta (2) i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (3).

    Po jego zmianie nastąpi wylogowanie z Panelu. Zaloguj się ponownie używając nowo ustawionego loginu i dotychczasowego hasła.

    WAŻNE! Nie ma możliwości ponownego użycia dokładnie takiego samego loginu. Jeśli login zostanie zmieniony na inny, przykładowo z login1 na login2, to nie będzie późniejszej możliwości ustawienia ponownie loginu login1.

  4. Zakładka kod autoryzujący – umożliwia wygenerowanie kodu autoryzującego, który niezbędny jest w trakcie rozmowy telefonicznej z Działem Obsługi Klienta nazwa.pl (Sprawdź: Kod autoryzujący).
  5. Zakładka ustawienia – zawiera kilka sekcji ustawień dodatkowych.
    • POWIADOMIENIA SMS – zaznacz checkbox (1), jeśli powiadomienia SMS o wygasających usługach mają być przesyłane, lub odznacz go, jeśli nie chcesz otrzymywać takich powiadomień, a następnie kliknij przycisk ZATWIERDŹ (2), aby zmiana została zapisana;

    • WYSYŁKA FAKTUR PROFORMA – wybierz właściwy dla Ciebie sposób otrzymywania faktur proforma (3), a następnie kliknij przycisk ZATWIERDŹ (4), aby zapisać zmianę;

    • WYSYŁKA FAKTUR – jeśli Panel zarejestrowany został na dane firmowe, wybierz sposób otrzymywania faktur VAT (5) i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (6), aby zapisać zmianę; sekcja ta nie będzie widoczna, jeśli Panel został zarejestrowany na osobę fizyczną;

    • ZGODA MARKETINGOWA – zaznacz checkbox (1), jeśli wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, lub odznacz go, aby takich wiadomości nie otrzymywać, a następnie kliknij przycisk ZATWIERDŹ (2), aby zapisać zmianę.

      WAŻNE! Pamiętaj, że wyrażona zgoda marketingowa jest warunkiem udzielenia rabatu na zakup usług. Zapoznaj się z informacjami na temat skutków wycofania zmiany w trakcie trwania okresu abonamentowego usług zakupionych na warunkach promocyjnych.

  6. Zakładka umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych – umożliwia wygenerowanie umowy Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych (Sprawdź: Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych).
Table of Contents