Twój koszyk

Oferta pracy

Firma nazwa.pl to Nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen, świadczenia usług hostingowych i VPS. To także lider w dostarczaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają i przyspieszają rozwijanie profesjonalnego biznesu w  Internecie. Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. W ciągu 20 lat istnienia firmy z usług nazwa.pl skorzystało już 1 000 000 Klientów, rejestrując 3 500 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych.

Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient – usługodawca.




Specjalista ds. Sprzedaży (Utrzymanie Klienta)
Miejsce pracy: Kraków

Szukamy osoby, dla której kontakty handlowe z Klientami to przyjemność i źródło satysfakcji. Osoba na tym stanowisku będzie kontaktować się telefonicznie i mailowo z Klientami w celu przedłużenia współpracy.


Dlaczego my?
  • wdrożenie do pracy poprzez szkolenia produktowe oraz sprzedażowe
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 lub 9.00-17.00
  • umowa o pracę
  • premie uzależnione od wyników
  • praca w zespole specjalistów chętnych do dzielenia się wiedzą
  • nowoczesne biuro w Krakowie
  • stałe podnoszenie kompetencji przez udział w ciekawych szkoleniach
  • możliwość awansu na wyższe stanowiska oraz udział w rekrutacjach wewnętrznych
  • pakiet atrakcyjnych benefitów

Kogo poszukujemy?
  • posiadasz wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • masz nastawienie na realizację zadań sprzedażowych
  • znasz usługi internetowe i rynek e-commerce oraz chcesz poszerzać swoją wiedzę w tym zakresie
  • posiadasz doświadczenie w telemarketingu, sprzedaży lub obsłudze klienta

Jakie będą Twoje zadania?
  • telefoniczny i mailowy kontakt z naszymi Klientami, mający na celu przedłużenie współpracy
  • doradztwo Klientom przy wyborze odpowiadających ich potrzebom rozwiązań i usług
  • udzielanie pomocy Klientom poprzez współpracę z innymi działami firmy
  • budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz pozytywnego wizerunku firmy
  • przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych
  • realizacja zadań sprzedażowych


Podoba Ci się taka perspektywa? Aplikuj!
Prześlij nam swoje CV na adres: praca@nazwa.pl z tematem wiadomości:
"Specjalista ds. Sprzedaży (Utrzymanie Klienta) NP".

Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez firmę nazwa.pl sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji".

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez firmę nazwa.pl sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska".

Osoby, które nie wyrażają zgody na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji, proszone są o pominięcie ostatniego zdania w oświadczeniu.


NR 1 W POLSCE

Administratorem Twoich danych osobowych jest nazwa.pl sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Mieczysława Medweckiego 17, 31-870 Kraków, e-mail: kontakt@nazwa.pl. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych można nawiązać za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres: iod@nazwa.pl.

Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. Masz prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Masz prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV. Za zgodą kandydatów w okresie 3 lat od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.