Twój koszyk

Oferta pracy

Poszukiwana osoba na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Kraków

Zespół Wsparcia Technicznego to grupa specjalistów odpowiadających za bieżące wsparcie współpracowników w zakresie sieci komputerowej, sprzętu i oprogramowania używanego w codziennej pracy. Nasi specjaliści to osoby z szeroką wiedzą w zakresie rozwiązywania problemów z infrastrukturą i oprogramowaniem, chętnie dzielący się wiedzą i otwarci na ciągły rozwój.
Jeśli jesteś osobą, która z entuzjazmem i zaangażowaniem będzie rozwiązywała problemy techniczne i chcesz pracować w zespole pasjonatów branży IT, to nie czekaj dłużej i aplikuj!


Do Twoich zadań będzie należało:
  • obsługa wewnętrznej sieci komputerowej – prowadzenie spójnego sytemu informatycznego, kontrola nad legalnością oprogramowania, dbałość o bezawaryjne działanie stanowisk komputerowych, aktualizacja oprogramowania,
  • wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu problemów w zakresie oprogramowania systemowego oraz innych aplikacji,
  • opieka nad komputerami i serwerami klasy PC oraz urządzeniami peryferyjnymi,
  • prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Oczekujemy, że:
  • posiadasz dobrą znajomość systemu MS Windows 7/10, również w trybie konsoli,
  • bardzo dobrze znasz budowę i sprawnie konfigurujesz sprzęt komputerowy,
  • umiejętnie korzystasz z sieci w Windows i Linux,
  • posiadasz bardzo dobrą organizację pracy, cechuje Cię dokładność i rzetelność,
  • masz czynne prawo jazdy kat. B.,
  • jesteś dyspozycyjny oraz otwarty na nowe wyzwania to właśnie na Ciebie czekamy!

Twoim dodatkowym atutem będzie:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość systemu Linux na poziomie użytkownika,
  • znajomość MS Windows Server 2012, 2012R2,
  • umiejętność pisania prostych skryptów shell Windows i/lub Linux,
  • doświadczenie w pracy z ServiceDesk/HelpDesk,
  • znajomość JIRA/Confluence,
  • uprawnienia elektryczne eksploatacyjne SEP do 1kV,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.


Nie wymagamy doświadczenia w firmach IT i jesteśmy otwarci na osoby bez wykształcenia kierunkowego. Najważniejsze są dla nas Twoje umiejętności techniczne oraz gotowość do poszerzania swojej wiedzy. Jeżeli masz wątpliwości czy Twoje umiejętności są wystarczające, ale zainteresowała Cię oferta – aplikuj i napisz kilka słów o sobie! Chętnie zapoznamy się z Twoimi dokumentami.

W zamian zaoferujemy Ci pasjonującą, pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze, nowoczesne biuro w niedalekiej odległości od centrum, możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych szkoleniach czy konferencjach, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz pracę na pełen etat.



Jeżeli uważasz, że to właśnie ty jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko i chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij nam swoją aplikację na adres: praca@nazwa.pl z tematem wiadomości:
"Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego – 041217PP".


Prosimy o opatrzenie aplikacji klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez nazwa.pl sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych także po zakończeniu tego procesu, dla potrzeb kolejnych prowadzonych rekrutacji".

Osoby, które nie wyrażają zgody na przetwarzanie ich danych dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji, proszone są o pominięcie ostatniego zdania w oświadczeniu.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Anna Wiewióra - osobą odpowiedzialną za proces rekrutacji pod numerem (12) 424 40 53.