Twój koszyk

Oferta pracy

Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do Zespołu Technicznej Obsługi Klienta na stanowisku:
Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków

Zespół Technicznej Obsługi Klienta to grupa młodych specjalistów odpowiadających za analizę błędów aplikacji, przywracanie kopii bezpieczeństwa, analizę logów, wsparcie merytoryczne, obsługę zgłoszeń abuse oraz pozostałych zapytań technicznych od naszych Klientów.
Jeśli jesteś osobą, która z entuzjazmem i zaangażowaniem będzie rozwiązywała problemy techniczne Klientów i chcesz pracować w zespole pasjonatów branży IT, to nie czekaj dłużej i aplikuj!


Do Twoich zadań będzie należało:
  • obsługa Klientów w zakresie technicznym poprzez różne kanały komunikacji (telefon, mail, livechat),
  • wsparcie w drobnych pracach technicznych przy sprzęcie serwerowym oraz konsumenckim,
  • bezpośrednia obsługa Klientów w biurze handlowym nazwa.pl,
  • udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie Klientów o postępach w rozwiązywaniu ich problemów,
  • techniczne wsparcie merytoryczne dla osób pracujących w Dziale Obsługi Klienta,
  • analiza i rozpatrywanie spraw typu ‘abuse’.

Oczekujemy, że:
  • sprawnie poruszasz się w konsoli systemu Linux,
  • potrafisz czytać ze zrozumieniem dokumentację w języku angielskim,
  • jesteś osobą samodzielną,
  • posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi,
  • możesz pochwalić się doświadczeniem na podobnym stanowisku w firmie działającej w zakresie technologii internetowych,
  • bardzo dobrze znasz zasady pisowni języka polskiego,
  • jesteś dyspozycyjny oraz otwarty na nowe wyzwania to właśnie na Ciebie czekamy!

Twoim dodatkowym atutem będzie:
  • znajomość branży domenowej i hostingowej,
  • umiejętność interpretacji logów oraz działania protokołów (SMTP, POP3/IMAP,SSL etc.),
  • tworzenie prostych zapytań SQL (MySQL/PostgreSQL),
  • podstawowa umiejętność pisania skryptów,
  • wiedza na temat instalacji i konfiguracji środowiska Linux,
  • znajomość wyrażeń regularnych,
  • umiejętność instalacji i konfiguracji CMS (Joomla, Wordpress, Drupal),
  • znajomość technik wirtualizacji,
  • doświadczenie w technicznej obsłudze Klienta,
  • obsługa popularnych systemów ticketowo-projektowych.

Nie wymagamy doświadczenia w firmach IT i jesteśmy otwarci na osoby bez wykształcenia kierunkowego. Najważniejsze są dla nas Twoje umiejętności techniczne oraz gotowość do poszerzania swojej wiedzy. Jeżeli masz wątpliwości czy Twoje umiejętności są wystarczające, ale zainteresowała Cię oferta – aplikuj i napisz kilka słów o sobie! Chętnie zapoznamy się z Twoimi dokumentami.



W zamian zaoferujemy Ci pasjonującą, pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze, nowoczesne biuro w niedalekiej odległości od centrum, możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych szkoleniach czy konferencjach, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz pracę na pełen etat.



Jeżeli uważasz, że to właśnie ty jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko i chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij nam swoją aplikację na adres: praca@nazwa.pl z tematem wiadomości:
"Młodszy Specjalista ds. TOK – 041217PP".



Prosimy o opatrzenie aplikacji klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez nazwa.pl sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych także po zakończeniu tego procesu, dla potrzeb kolejnych prowadzonych rekrutacji".

Osoby, które nie wyrażają zgody na przetwarzanie ich danych dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji, proszone są o pominięcie ostatniego zdania w oświadczeniu.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Anna Wiewióra - osobą odpowiedzialną za proces rekrutacji pod numerem (12) 424 40 53.