Twój koszyk
o firmie

Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Obsługi Serwerów)

Osoby, które obejmą to stanowisko będą odpowiedzialne za obsługę Klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna, livechat), świadcząc profesjonalną pomoc w zakresie oferowanych usług.

    Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • udzielanie informacji o usługach, pomoc i doradztwo w zagadnieniach technicznych związanych z użytkowaniem serwerów www
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników hostingowych; diagnostyka stron www, domen i poczty elektronicznej
  • obsługa zgłoszeń za pośrednictwem trzech kanałów komunikacji: telefon, poczta elektroniczna, livechat
  • oferowanie dodatkowych usług odpowiadających na aktualne potrzeby obsługiwanych Klientów

    Oczekujemy, że:
  • posiadasz ogólną wiedzę na temat serwerów hostingowych oraz podstawową znajomość zagadnień rejestracji i konfiguracji domen (działanie DNS, HTTP, FTP, PHP czy SMTP)
  • potrafisz obsługiwać i konfigurować pocztę elektroniczną (protokoły POP3, IMAP, SMTP)
  • orientujesz się w zakresie popularnych systemów CMS (np. Joomla, WordPress itd.) pod kątem instalacji, migracji, konfiguracji
  • dodatkowym atutem ułatwiającym rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów będzie podstawowa znajomość HTML, PHP, MySql pozwalająca na konfigurację usług

    Jeśli nie spełniasz wszystkich powyższych wymagań, ale:
  • jesteś osobą komunikatywną, łatwo nawiązujesz kontakt z ludźmi, lubisz pomagać (doświadczenie w obsłudze Klienta w Call Center będzie dodatkowym atutem)
  • masz dobrą dykcję, bardzo dobrze znasz zasady pisowni
  • swobodnie poruszasz się w Internecie, interesujesz się tematyką usług internetowych, jesteś zmotywowany aby rozwijać swoją wiedzę w tym zakresie i posiadasz łatwość przyswajania zagadnień technicznych
  • APLIKUJ - wszystkiego nauczysz się u nas!

    Oferujemy:
  • pełen etat w rozpoznawalnej firmie z polskim kapitałem
  • pracę w przyjaznej atmosferze w zgranym i doświadczonym zespole (biuro w centrum Krakowa)
  • pracę w systemie zmianowym 24/7
  • wdrożenie do pracy na stanowisku, szkolenia produktowe i sprzedażowe
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w wewnętrznych rekrutacjach
  • atrakcyjne benefity: LuxMed, Multisport, imprezy oraz wyjazdy integracyjne, 2h wolnego w dniu urodzin, cykliczne niespodzianki, zniżki na wydarzenia kulturalne, bezpłatne i rabatowane usługi nazwa.pl dla pracowników (www.nazwa.pl/kariera)

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji z tematem wiadomości: "Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – 010217PP” na adres: praca@nazwa.pl.

Prosimy o opatrzenie aplikacji klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez nazwa.pl sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych także po zakończeniu tego procesu, dla potrzeb kolejnych prowadzonych rekrutacji".

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Lidią Durak - osobą odpowiedzialną za proces rekrutacji pod numerem (12) 424 40 67.