Twój koszyk

Kariera w nazwa.pl

Firma nazwa.pl to Nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen, świadczenia usług hostingowych i VPS. To także lider w dostarczaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają i przyspieszają rozwijanie profesjonalnego biznesu  w  Internecie. Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. W ciągu 20 lat istnienia firmy z usług nazwa.pl skorzystało już 1 000 000 Klientów, rejestrując 3 500 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych.

Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient – usługodawca.

 

Najczęściej rekrutujemy Programistów, Administratorów Systemów, Specjalistów ds. Sprzedaży oraz Obsługi Klienta. Od każdego kandydata oczekujemy zaangażowania, nastawienia na współpracę i wynik - to kompetencje, które są dla nas bardzo ważne.

Profil Programisty

  • mam min. 2-letnie doświadczenie w programowaniu w Javie lub PHP
  • mój kod jest czytelny pisany w oparciu o testy
  • jestem otwarty na nowe technologie i chętnie się ich uczę
  • lubię pracować w zespole, najchętniej w metodyce agile

 

Profil Administratora

  • znam systemy Linux od podszewki
  • umiem administrować serwerami WWW, SMTP, FTP, SQL, DNS
  • znam Basha, Pythona lub Perla
  • lubię samodzielnie rozwiązywać problemy

 

Profil Specjalisty ds. Sprzedaży

  • orientuję się w branży hostingowej i znam produkty/usługi, które będę sprzedawać
  • potrafię słuchać i dopasować produkt/usługę do konkretnego Klienta
  • jestem wytrwały i nie zrażam się niepowodzeniami

 

Profil  Specjalisty ds. Obsługi Klienta

  • orientuję się w branży hostingowej i znam produkty/usługi, które sprzedajemy
  • lubię rozmawiać z ludźmi i mam satysfakcję z udzielania im pomocy
  • mam nienaganną dykcję i znam bardzo dobrze zasady pisowni
  • czuję się swobodnie w doradzaniu nowych produktów/usług dla klientów
  • lubię się uczyć i poznawać nowe rzeczy

Co oferujemy naszym pracownikom?

  • Opiekuna, który w pierwszych tygodniach pracy będzie pomagał Ci wdrożyć się w nowe obowiązki i odpowie na wszystkie Twoje pytania. Oprowadzi Cię po biurze i przeprowadzi szkolenie stanowiskowe.
  • Pakiet startowy na przywitanie, a w nim: plecak, notes nazwa.pl, koszulka firmowa oraz kubek
  • Przyjazne miejsce pracy: pokój socjalny i pokój zabaw, w których możesz zrelaksować się w czasie przerwy w pracy, zagrać w najnowszą Fifę lub stacjonarne piłkarzyki, napić się kawy lub herbaty, zjeść obiad, porozmawiać z kolegami. Mamy też altankę
  • Rozwój: samodzielność w działaniu, szeroki zakres obowiązków, ciekawe zadania, udział w rozwojowych projektach firmowych, konferencjach i szkoleniach oraz możliwość zmiany ścieżki zawodowej poprzez udział w licznych rekrutacjach wewnętrznych
  • Pakiet benefitów: kartę rekreacyjno-sportową, prywatną opiekę medyczną, imprezy integracyjne, tematyczne i okazjonalne niespodzianki w godzinach pracy (np. soki i owoce w Dzień Wiosny, firmowe grille czy integrację przy foodtracku), inicjatywę urodzinową (2 godziny wolnego i słodki upominek w dniu urodzin), a także zniżki na wydarzenia kulturalne, a także bezpłatne usługi nazwa.pl dla pracowników i wiele innych fajnych rzeczy.

Brzmi dobrze, prawda? ;)

Jak rekrutujemy?

Przede wszystkim stosujemy dobre praktyki w rekrutacji. Możemy pochwalić się godłem Strefy Przyjaznej Rekrutacji nadanym przez pracuj.pl.

Zachęcamy do aplikowania, żeby przekonać się o tym fakcie osobiście!

Etapy rekrutacji:

  1. Zbieramy i analizujemy każdą przesłaną do nas aplikację, odpowiadamy na wszystkie maile, także na te z zapytaniami o staż lub praktykę. Napisz przekonaj się sam ;) Zawsze możesz też liczyć na feed back dotyczący Twojej kandydatury.
  2. Spotykamy się z kandydatami. Jeśli zaprosiliśmy Cię na spotkanie, to znaczy, że dołączyłeś do grona osób, które mogą w bardzo krótkim czasie zostać naszymi pracownikami. Rozmowy kwalifikacyjne (trwające zwykle około godziny) odbywają się w przyjaznej atmosferze, pozwalającej na swobodne przedstawienie swojej kandydatury. Podczas spotkania staramy się również wyczerpująco odpowiadać na wszystkie Twoje pytania.
  3. Zawsze przekazujemy wszystkim kandydatom informację zwrotną. Jeśli chcesz, aby nasz zespół podzielił się z Tobą kilkoma uwagami, chcesz wiedzieć nad czym powinieneś popracować, aby w przyszłości wypadać na rozmowach rekrutacyjnych jeszcze lepiej, możesz liczyć na naszą pomoc. A może masz uwagi na temat przebiegu spotkania? Koniecznie nam o tym napisz! Jesteśmy otwarci na wszystkie sugestie.
  4. Spotykamy się z naszymi potencjalnymi pracownikami, przedstawiamy im warunki współpracy. Jest to idealna okazja, żeby zasypać nas pytaniami :)
  5. Umowę zazwyczaj podpisujemy w ciągu 1-2 tygodni od przedstawienia warunków zatrudnienia. Jesteś już prawie naszym pracownikiem :)