Twój koszyk
o firmie

Komunikat prasowy

Kraków, 16.11.2015 r.

Pokaż wizytówkę Twojego sukcesu – konkurs nazwa.pl w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości

W dniach 16-22 listopada br., w związku z trwającym Światowym Tygodniem Przedsiębiorczości, firma nazwa.pl – największy polski rejestrator domen i dostawca usług internetowych dla firm – organizuje konkurs na www.pokażwizytówkę.pl, w którym zachęca do promowania przedsiębiorczości w sieci.

Celem konkursu jest pokazanie, jak ważna dla osiągnięcia sukcesu jest obecność firmy lub marki (także tej osobistej) w internecie. Według badania nazwa.pl wciąż co piąty przedsiębiorca z sektora mikro i małych firm nie posiada firmowej strony WWW, tłumacząc to między innymi brakiem czasu (50 proc. wskazań).

Konkurs „Pokaż Wizytówkę Twojego sukcesu” ma uświadamiać, że stworzenie prostej strony w internecie może zajmować zaledwie kilkadziesiąt sekund. Formuła konkursu polega na zrobieniu ciekawego, kreatywnego zdjęcia, które wyraża to, dzięki czemu osiągamy sukces. Wrzucenie zdjęcia na profil społecznościowy autora – na Facebooku, Instagramie lub Twitterze i oznaczenie go #nazwapl #wizytowkainternetowa, uprawnia do wzięcia udziału w zabawie. Na najbardziej kreatywnych czekają nagrody – tablet Samsung, power banki oraz Wizytówki Internetowe od nazwa.pl wraz z pakietem bonusów, które ułatwiają promocję firmy lub marki w sieci. Szczegółowe zasady konkursu opisane są na stronie: pokażwizytówkę.pl.

– W nazwa.pl chcemy zwrócić uwagę osób, które nie posiadają jeszcze swojego profesjonalnego miejsca w sieci, że podobnie jak stworzenie kreatywnego, interesującego zdjęcia zajmuje dosłownie kilkadziesiąt sekund, tak samo stworzenie Wizytówki Internetowej, czyli prostej, funkcjonalnej strony WWW, może zajmować zaledwie 1 minutę! – mówi Łukasz Żur, menedżer produktu w nazwa.pl.

Warto pamiętać, że o sukcesie, zarówno firmowym, jak i osobistym, często decyduje czas i skuteczne wykorzystanie nadarzających się okazji. Posiadanie własnej strony WWW pozwala zaprezentować swoje usługi, portfolio czy markę potencjalnym klientom, partnerom i kontrahentom.

– Dostrzegając, jak ważne w komunikacji marek są kanały social media, rozbudowaliśmy naszą Wizytówkę Internetową o możliwość dodawania linków do firmowych kont w najpopularniejszych mediach społecznościowych, takich jak: Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube i Google+. Chcemy też, żeby użytkownicy dostrzegli, że tworzenie własnej strony WWW może być dobrą zabawą. Dlatego teraz Wizytówka Internetowa to aż 18 szablonów, które można zmieniać jednym kliknięciem, dobierając szablon najbardziej odpowiedni dla użytkownika czy jego biznesu. W tę zabawę chcemy wciągnąć jak najwięcej osób, stąd pomysł na angażujący konkurs, w którym zachęcamy do dzielenia się własnymi Wizytówkami w sieci – dodaje Łukasz Żur.

Po szczegółowe informacje na temat konkursu zapraszamy na pokażwizytówkę.pl.