Twój koszyk
o firmie

Komunikat prasowy

Kraków, 14.05.2012 r.

nazwa.pl ze skrojoną na miarę ofertą kont pocztowych

nazwa.pl, jeden z największych usługodawców w branży internetowej, po raz kolejny poszerza portfolio swoich usług. W ostatnim czasie, oferta nazwa.pl została wzbogacona o usługę płatnych kont pocztowych.

Nowa oferta została dostosowana zarówno do potrzeb firm, jak i osób fizycznych. W zależności od częstotliwości i sposobu korzystania z poczty, a także indywidualnych potrzeb Klienta, usługę można zamówić w trzech wersjach:

soloPOCZTA – idealna dla osób, które zarejestrowały domenę w serwisie nazwa.pl i chcą korzystać ze skrzynki założonej w tej domenie. soloPOCZTA to bezpłatne konto pocztowe o pojemności 3 GB z możliwością obsługi poczty za pomocą dedykowanej aplikacji webowej.

midiPOCZTA – opcja godna uwagi dla małych firm i bardziej wymagających użytkowników. midiPOCZTA umożliwia założenie 5 kont pocztowych i korzystanie z powierzchni dyskowej o pojemności 10 GB.

maxiPOCZTA – wersja, która z pewnością wpasuje się w oczekiwania większych firm. maxiPOCZTA to przede wszystkim brak ograniczeń co do liczby kont pocztowych i powierzchnia dyskowa o pojemności 20 GB.

Warto podkreślić, że każda z wersji jest wyposażona w opcję regularnego backupu danych, dostęp przez IMAP oraz możliwość obsługi własnych domen.

Oferta została przygotowana w taki sposób, aby mogły z niej skorzystać zarówno małe i duże firmy, jak i osoby prywatne, którym zależy na posiadaniu skrzynki we własnej domenie – komentuje Daniel Lisowski, Zastępca Dyrektora ds. Marketingu Produktowego w nazwa.pl. Nowa usługa powinna zadowolić również tych, którzy nie potrzebują serwera do innych celów, np. utrzymywania stron WWW czy baz danych. Zapewniamy, że to dopiero początek nowości w ofercie dla naszych Klientów – już niedługo zaskoczymy rynek kolejnymi ciekawymi projektami.

Cytat:

Oferta została przygotowana w taki sposób, aby mogły z niej skorzystać zarówno małe i duże firmy, jak i osoby prywatne, którym zależy na posiadaniu skrzynki we własnej domenie – komentuje Daniel Lisowski, Zastępca Dyrektora ds. Marketingu Produktowego w nazwa.pl. Nowa usługa powinna zadowolić również tych, którzy nie potrzebują serwera do innych celów, np. utrzymywania stron WWW czy baz danych. Zapewniamy, że to dopiero początek nowości w ofercie dla naszych Klientów – już niedługo zaskoczymy rynek kolejnymi ciekawymi projektami.