Twój koszyk
o firmie

Komunikat prasowy

Kraków, 01.09.2011 r.

nazwa.pl z nowym dyrektorem marketingu i sprzedaży

nazwa.pl, będąca liderem w rejestracji domen i hostingu ma nowego dyrektora Działu Marketingu i Sprzedaży. Jest nim Krzysztof Jagliński, dotychczas związany z ING Bankiem Śląskim.

Wcześniej Jagliński był związany między innymi z MySpace i Onet.pl. Prawie dekadę temu stał już na czele działu marketingu nazwa.pl, obecna współpraca jest więc powrotem do źródeł.

Stanowisko Dyrektora Marketingu i Sprzedaży jest nowe w strukturze firmy, powstało w skutek zmiany strategii zarządzania - mówi Tomasz Żyła - prezes zarządu nazwa.pl. Cieszę się, że obejmie je właśnie Krzysztof, który z jednej strony miał już okazję poznać firmę a z drugiej - zdobył wiele cennych doświadczeń, dzięki którym z pewnością wniesie powiew świeżości.

Krzysztof Jagliński jest odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej i sprzedaży, a także wprowadzenie na rynek nowych, innowacyjnych produktów.

Cytat:

Stanowisko Dyrektora Marketingu i Sprzedaży jest nowe w strukturze firmy, powstało w skutek zmiany strategii zarządzania - mówi Tomasz Żyła - prezes zarządu nazwa.pl. Cieszę się, że obejmie je właśnie Krzysztof, który z jednej strony miał już okazję poznać firmę a z drugiej - zdobył wiele cennych doświadczeń, dzięki którym z pewnością wniesie powiew świeżości.