Twój koszyk
o firmie

Komunikat prasowy

Kraków, 28.05.2012 r.

nazwa.pl wkracza na rynek e-commerce

nazwa.pl, jeden z największych usługodawców w branży internetowej, wprowadził do swojej oferty usługę sklepów internetowych, wkraczając tym samym na rynek produktów e-commerce.

Wdrożenie sklepów do oferty nazwa.pl jest kolejnym krokiem w stronę poszerzenia zakresu usług oraz odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie takiej usługi wśród naszych Klientów. Usługa jest skierowana zarówno do osób, które chcą rozpocząć prowadzenie własnego sklepu internetowego, jak i do tych, którzy wcześniej korzystali z rozwiązań e-commerce - komentuje Krzysztof Jagliński, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w nazwa.pl.

Oferta sklepów w nazwa.pl została udostępniona w dwóch wersjach do wyboru – Sklepicom i Sklepicom PRO, spośród których Klient może wybrać opcję dostosowaną do indywidualnych potrzeb. Sklepicom oferuje możliwość wprowadzenia 2000 produktów, zarządzania sklepem przez 2 administratorów oraz integrację z Allegro i Facebookiem. Wersja rozszerzona – Sklepicom PRO jest skierowana do bardziej wymagających użytkowników, ponieważ takie parametry jak: liczba produktów, administratorów, a także kont e-mail czy baz danych, są nielimitowane. Sklepicom PRO umożliwia również prowadzenie sklepu na Facebooku oraz dostęp do API sklepu. Obie wersje umożliwiają korzystanie z intuicyjnego panelu zarządzania oraz dokonywanie zmian w projekcie graficznym. Każdy Klient, który zakupi sklep, może liczyć również na bezpłatną pomoc od specjalistów nazwa.pl przy wdrożeniu materiałów graficznych i tekstowych.

Na rynku e-commerce dostępnych jest wiele rozwiązań, dlatego mamy świadomość, że wyróżnienie się z naszą ofertą nie będzie proste. Jesteśmy przekonani jednak, że zaawansowane zaplecze technologiczne  oraz profesjonalny support skłonią użytkowników do wybrania właśnie naszej usługi – dodaje Jagliński.

Wraz z wdrożeniem sklepów internetowych, nazwa.pl rozpoczęła współpracę z firmą Unizeto Technologies SA dostarczającą rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo informacji. Współpraca obejmuje udostępnianie certyfikatów SSL dla sklepów internetowych zamówionych w nazwa.pl. Certyfikaty SSL oferowane przez nazwa.pl zapewniają szyfrowanie aż do 256 bitów i są dostępne w dwóch opcjach do wyboru. 

Cytat:

Wdrożenie sklepów do oferty nazwa.pl jest kolejnym krokiem w stronę poszerzenia zakresu usług oraz odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie takiej usługi wśród naszych Klientów. Usługa jest skierowana zarówno do osób, które chcą rozpocząć prowadzenie własnego sklepu internetowego, jak i do tych, którzy wcześniej korzystali z rozwiązań e-commerce - komentuje Krzysztof Jagliński, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w nazwa.pl.

Na rynku e-commerce dostępnych jest wiele rozwiązań, dlatego mamy świadomość, że wyróżnienie się z naszą ofertą nie będzie proste. Jesteśmy przekonani jednak, że zaawansowane zaplecze technologiczne  oraz profesjonalny support skłonią użytkowników do wybrania właśnie naszej usługi – dodaje Jagliński.