Twój koszyk
o firmie

Komunikat prasowy

Kraków, 20.03.2013 r.

nazwa.pl radzi jak mieć webnakarku

nazwa.pl, lider polskiego rynku usług hostingowych i rejestracji domen, uruchomił blog webnakarku.pl. Ta nowa platforma komunikacji ma na celu edukowanie użytkowników i inspirowanie ich do prowadzenia biznesu w sieci.

webnakarku.pl to inicjatywa, której celem jest skłonienie przedsiębiorców do prowadzenie biznesu w sieci oraz dostarczenie im wiedzy, która sprawi, że e-biznes będzie miał przed nimi coraz mniej tajemnic. Artykuły na bloga będą przygotowywane głównie przez ekspertów nazwa.pl, niemniej jednak łamy serwisu będą również dostępne dla wszystkich, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniami z obecności w sieci. 

Obecność w internecie stała się już standardem i coraz więcej przedsiębiorców korzysta ze stron www aby promować swoją działalność. Niestety, w Polsce jest wiele osób i podmiotów, które nie wiedzą, w jaki sposób skutecznie wykorzystać potencjał sieci. Webnakarku.pl powstał zarówno dla tych, którzy mają doświadczenie w e-biznesie, jak i tych, którzy dopiero planują wykorzystać możliwości drzemiące w świecie on-line – mówi Kalina Pieciun-Regulska, Dyrektor Działu Marketingu w nazwa.pl. Ponieważ cenimy doświadczenie naszych klientów, nasz blog otwarty jest również dla nich. Mamy nadzieję, że zachęcimy ich do dzielenia się swoją praktyczną wiedzą – dodaje Kalina Pieciun-Regulska. 

Blog webnakarku.pl zadebiutował z końcem lutego i jest stale aktualizowany o wywiady i praktyczne porady dla e-przedsiębiorców. 

Cytat:

Obecność w internecie stała się już standardem i coraz więcej przedsiębiorców korzysta ze stron www aby promować swoją działalność. Niestety, w Polsce jest wiele osób i podmiotów, które nie wiedzą, w jaki sposób skutecznie wykorzystać potencjał sieci. Webnakarku.pl powstał zarówno dla tych, którzy mają doświadczenie w e-biznesie, jak i tych, którzy dopiero planują wykorzystać możliwości drzemiące w świecie on-line – mówi Kalina Pieciun-Regulska, Dyrektor Działu Marketingu w nazwa.pl. Ponieważ cenimy doświadczenie naszych klientów, nasz blog otwarty jest również dla nich. Mamy nadzieję, że zachęcimy ich do dzielenia się swoją praktyczną wiedzą – dodaje Kalina Pieciun-Regulska.