Koszyk
o firmie

Komunikat prasowy

Kraków, 06.09.2011 r.

Boska kampania nazwa.pl

5 września rozpoczęła się nowa kampania reklamowa nazwa.pl, lidera sprzedaży domen internetowych i hostingu. Kampania sprzedażowo-wizerunkowa promuje Strony WWW oraz komunikuje nowy wizerunek marki nazwa.pl

Strony WWW to produkt przygotowywany i przystosowywany na indywidualne zamówienie, skierowany przede wszystkim dla małych i średnich firm, które nie chcą angażować się finansowo i czasowo w tworzenie serwisów internetowych. nazwa.pl oferuje kilkaset gotowych projektów, które mogą być zaadaptowane przez specjalistów nazwa.pl tak, aby dokładnie spełniały wymagania klienta.

Bohaterami kampanii prowadzonej w duchu mitologicznym  jest trójka bogów: Serwerus, Domena i Strona oraz jeden śmiertelnik – uosobienie klienta, przedsiębiorcy który znajduje się pod troskliwą opieką bóstw.

Główna bohaterka kampanii, Strona WWW to wirtualna bogini o wielu twarzach i adresach. Miliony użytkowników sieci obserwują ją codziennie w oknie przeglądarki internetowej. Towarzyszący jej Serwerus to bóstwo… pojemne. Z ogromnym apetytem na życie i dane. Jest strażnikiem plików - czuwa nad ich bezpieczeństwem. Domena to drapieżna i piękna bogini, uwodząca internautów jednym spojrzeniem. Domena jest Panią Internetu, która rządzi wirtualnym światem i jego użytkownikami. Postacie nie zostały powołane do życia tylko na użytek jednej kampanii, będą one obecne  dłużej - stanowiąc charakterystyczny, stały element  komunikacji firmy.

To nie koniec zmian w nazwa.pl - w kampanii została również zaprezentowana nowa identyfikacja wizualna. Nowy, lżejszy krój czcionki w odświeżonym logo symbolizuje dynamikę, otwarcie na zmiany. Poprzednia identyfikacja obowiązywała od 2003 roku i nadszedł czas na zmiany – mówi Tomasz Żyła, prezes zarządu – to tylko czubek góry lodowej.

Zarówno kampania, jak i rebranding są wynikiem sformułowania nowej brand idea marki: – Chcemy stwarzać możliwości i pomagać w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii do wyrażania unikatowości, indywidualności i niezależności naszych Klientów. Wierzymy, że dialog z nimi oraz  ich opinie zainspirują nas do wyznaczania nowych kierunków rozwoju  firmy – dodaje Tomasz Żyła. 

Kampania „Przejdź na boską stronę”, obejmująca prasę, reklamy odsłonowe oraz stronę produktową www.boska-strona.pl przygotowana została we współpracy z krakowską agencją marketingu zintegrowanego Trendmaker. 

Cytat:

To nie koniec zmian w nazwa.pl - w kampanii została również zaprezentowana nowa identyfikacja wizualna. Nowy, lżejszy krój czcionki w odświeżonym logo symbolizuje dynamikę, otwarcie na zmiany. Poprzednia identyfikacja obowiązywała od 2003 roku i nadszedł czas na zmiany – mówi Tomasz Żyła, prezes zarządu – to tylko czubek góry lodowej.

Zarówno kampania, jak i rebranding są wynikiem sformułowania nowej brand idea marki: – Chcemy stwarzać możliwości i pomagać w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii do wyrażania unikatowości, indywidualności i niezależności naszych Klientów. Wierzymy, że dialog z nimi oraz  ich opinie zainspirują nas do wyznaczania nowych kierunków rozwoju  firmy – dodaje Tomasz Żyła.  

Plik do pobrania: boska_kampania_nazwapl_6_09_2011_inf_pras format PDF