Koszyk

Utożsamiasz się z danym regionem? Twoja firma jest zainteresowana biznesem w konkretnym mieście? Prowadzisz działalność lokalną? Tania domena regionalna jest znakomitym sposobem na pokazanie się tym klientom, którzy są dla Ciebie kluczowi.

Przykładowa struktura domeny regionalnej: nazwadomeny.grudziądz.pl

KIEDY ZDECYDOWAĆ SIĘ NA DOMENĘ REGIONALNĄ?

1) Gdy chcesz podkreślić znaczenie, jakie mają dla Twojej działalności określony region lub miasto – zakładem fryzjerskim w Opolu są z pewnością najbardziej zainteresowani opolanie, a do pubu Katowicach najczęściej zaglądają Ślązacy. Zarejestruj domenę opole.pl lub slask.pl, jeżeli chcesz zwrócić uwagę osób z tych regionów.

2) Gdy atrakcyjna krajowa domena jest zajęta, regionalny adres staje się dobrą alternatywą, aby nie zatracić charakteru działalności w internecie. Obok nazwy domeny wpisz miasto, w którym mieszkasz lub prowadzisz firmę, a zachowa ona pełną użyteczność.

3) Gdy chcesz zaoszczędzić. Domeny regionalne są z reguły tańsze niż inne. Teraz możesz zamówić adres z dowolnym miastem w adresie za jedyne 2,90 zł.

Im więcej domen regionalnych zarejestrujesz, tym większa szansa, że osiągniesz sukces w wielu miastach.