nazwa.pl zwycięża w badaniu infolinii firm hostingowych

Infolinia nazwa.pl jako jedyna obsłużyła wszystkie połączenia wykonane przez teleankieterów, w rekordowym średnim czasie 5 sekund.

Instytut badawczy MANDS przeprowadził niezależne badanie dotyczące skuteczności działania infolinii największych firm hostingowych w Polsce. Badaniu poddane zostały spółki obsługujące od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy osób fizycznych i firm, a jego celem było określenie czasu oczekiwania na rozmowę z konsultantem.

Wyniki badania plasują nazwa.pl na pozycji niekwestionowanego lidera efektywności oraz szybkości odbierania połączeń telefonicznych. Infolinia nazwa.pl jako jedyna obsłużyła wszystkie połączenia wykonane przez teleankieterów, w rekordowym średnim czasie 5 sekund.

Infolinia nazwa.pl obsłużyła połączenia wykonane przez teleankieterów, w rekordowym średnim czasie 5 sekund.

Dane przedstawiają jedynie wyniki firm z minimum 50% odebranych połączeń.

 

Badanie wykazało, że wiele dużych firm działających na rynku usług hostingowych w Polsce nie jest w stanie zagwarantować swoim klientom szybkiej obsługi i profesjonalnego wsparcia specjalistów w ramach kanału telefonicznego. Pomimo obsługi dziesiątek tysięcy klientów korzystających z usług rejestracji domen i usług hostingowych, w żadnej z badanych firm – poza nazwa.pl – liczba konsultantów nie pozwoliła na obsługę wszystkich testowych połączeń telefonicznych. Rozmowy z teleankieterami były albo od razu odrzucane, albo rozłączane po bardzo długim okresie oczekiwania na połączenie z konsultantem.

Infolinia nazwa.pl jako jedyna obsłużyła wszystkie połączenia wykonane przez teleankieterów.

W wykresie są przedstawione wyniki badania skuteczności podjętych prób połączenia z infolinią 6 z 11 badanych firm hostingowych.

 

MANDS to instytut badawczy, który od 2005 roku działa na rynku badań marketingowych i badań opinii. W przeprowadzonym w październiku tego roku badaniu, dwudziestu teleankieterów jednocześnie próbowało nawiązać połączenie, a następnie przeprowadzić krótką, 5-minutową rozmowę z konsultantem. Jeżeli nie udało się nawiązać połączenia, pomiar nie był powtarzany. Szczegółowe wyniki badania dostępne są na stronie https://mands.pl/index.php/2019/11/06/badanie-skutecznosci-dzialania-infolinii-firm-hostingowych/.